Pages - Menu

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Generator Rex: Agent of Providence

Πολλές φορές στο παρελθόν έχουμε γκρινιάξει για την τακτική των εταιριών να προβαίνουν σε μεταφορές ταινιών ή τηλεοπτικών σειρών στις αγαπημένες μας κονσόλες, δίχως την παραμικρή προσπάθεια να υπάρχει μια στοιχειώδης ισορροπία. Ένα videogame δεν μπορεί πάντοτε να αποτυπώσει σωστά την ένταση μιας καταιγιστικής action σκηνής, ενώ στον αντίποδα, καμιά ταινία δεν επιτρέπει στον τηλεθεατή να αποτελέσει ενεργό μέρος της. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι συμβαίνει με τα κινούμενα σχέδια; Το ερώτημα δημιουργήθηκε όταν το Generator Rex: Agent of Providence τοποθετήθηκε στην κονσόλα και φυσικά στην πορεία τα ερωτηματικά πολλαπλασιάστηκαν. Για όσους δεν γνωρίζουν –ένας από αυτούς ήταν και ο υπογράφων του κειμένου- πρόκειται για μια σειρά κινουμένων σχεδίων του Cartoon Network. Για ακόμα μια φορά το διαδίκτυο επιτέλεσε εκπαιδευτικό ρόλο και έτσι έχοντας μια σφαιρική εικόνα για το τι έχουμε μπροστά μας, πατήσαμε το πλήκτρο start.
Η κατάσταση γύρω από τη νέα πρόταση της Virtuos, την οποία έχει αναλάβει να εκδώσει η Activision, είναι απλά τραγική. Σε όλους τους τομείς επικρατεί μια εκνευριστική απλότητα και προχειρότητα, κάνοντας τον καθένα να αναρωτηθεί ποιος ο λόγος της κυκλοφορίας αυτού του τίτλου. Για την ιστορία και μόνο, αξίζει να σημειωθεί πως οι παίκτες αναλαμβάνουν τον έλεγχο του Rex, ενός ανήσυχου αλλά ταλαντούχου νέου, ο οποίος αποφασίζει να παίξει το ρόλο του σωτήρα για τον πλανήτη του. Στο σώμα του Rex ρέουν υπερβολικά ανεπτυγμένοι νανίτες, οι οποίοι με τη σειρά τους του επιτρέπουν να μετατρέψει τα άκρα του σε άκρως καταστροφικά όπλα και έτσι να θέτει τους αντιπάλους του ακόμα πιο εύκολα εκτός μάχης. Συνολικά υπάρχουν 7 τέτοια όπλα, με τη λίστα να περιλαμβάνει από ένα τεράστιο σπαθί, μέχρι σφυριά, γιγαντιαίες μπότες για καταστροφικότατες κλωτσιές ή ακόμα καλύτερα, ένα ζευγάρι από rocket launchers.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου