Pages - Menu

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Battlefield 3: Back to Karkand

Το Back to Karkand αποτελεί το πρώτο DLC για το Battlefield 3 και είναι διαθέσιμο και στις τρεις πλατφόρμες (PC, Xbox 360, PS3). Είχε ανακοινωθεί πριν την κυκλοφορία του τίτλου και οι χάρτες βρίσκονται ήδη στον σκληρό δίσκο όλων των PC χρηστών, καθώς κατέβηκαν αυτόματα στα τελευταία patches. Πιθανώς το τελευταίο να ακούγεται κάπως περίεργο, αφού οι χρήστες πρέπει να πληρώσουν μόνο για την πρόσβαση σε περιεχόμενο που «κατέχουν» ήδη, στην ουσία, όμως, είναι όπως όλα τα υπόλοιπα DLC. Ωστόσο, δεν παύει να αποτελεί περιττά GB στο σκληρό δίσκο αυτού που θα επιλέξει να μην το αγοράσει. Όσοι παίκτες κατέχουν την Limited Edition, αποκτούν δωρεάν πρόσβαση στο Back to Karkand, ενώ όλοι οι υπόλοιποι μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση με 1200 MS πόντους ή 15 ευρώ. Το πακέτο περιλαμβάνει 4 χάρτες από το Battlefield 2, οι οποίοι έχουν υποστεί αναβάθμιση στον τεχνικό τομέα, αφού έχουν σχεδιαστεί αυτή τη φορά με τη Frostbite 2. Οι 4 χάρτες είναι οι: Wake Island, Strike at karkand, Gulf of Oman και Sharqi Peninsula, με τους δύο πρώτους να αποτελούν και τους πιο κλασσικούς για τη σειρά (υπήρχαν τόσο στο BF2, όσο και στο BF playforfree).
Ο Strike at Karkand είναι πιθανώς και ο καλύτερος χάρτης αυτού του πακέτου. Η δράση διαδραματίζεται στους στενούς δρόμους της πόλης, με το μεγάλο αριθμό των χαμηλών κτηρίων να προσφέρει πολλές ευκαιρίες κάλυψης στο πεζικό. Όπως και στο παρελθόν, έτσι και εδώ υπάρχει πρόσβαση στις ταράτσες των περισσοτέρων κτηρίων, κάτι που ισορροπεί σωστά το gameplay μεταξύ πεζικού και οχημάτων (κυρίως των tanks). Τα tanks είναι αρκετά ευάλωτα στον «ανταρτοπόλεμο», αφού οι ταράτσες, τα περάσματα και τα στενά σοκάκια μεταξύ των κτηρίων κρύβουν συνήθως κάποιον παίκτη με rocket launcher. Ο Wake island αποτελεί τον μεγάλο και ανοικτό χάρτη του πακέτου, όμως υπάρχει μια σημαντική διαφορά ανάμεσα στην PC έκδοση και στις εκδόσεις των κονσολών: Στις κονσόλες ο χάρτης έχει 3 μόνο σημαίες ενώ στην PC έκδοση 5.
Η Frostbite 2 προσδίδει ένα αρκετά πιο γκρι και σκοτεινό στυλ στο χάρτη και οι λιγοστές βάσεις μπορούν να καταστραφούν σχεδόν εντελώς. Τα οχήματα κυριαρχούν όπως πάντα στον Wake Island, με την πεζοπορία να αποτελεί και πάλι αρνητικό τομέα όταν όλα τα οχήματα λείπουν από τη βάση ή όταν τα διαθέσιμα respawn points απέχουν πολύ από τη δράση. Αυτό το πρόβλημα στη ροή γίνεται αντιληπτό κυρίως στην ομάδα που χάνει, όταν δε διαθέτει ενδιάμεσα respawn σημεία και πρέπει αναγκαστικά να ξεκινήσουν οι παίκτες είτε πίσω στο καράβι τους, είτε σε ένα –εντελώς ακάλυπτο- πλαϊνό νησάκι. Ο Gulf of Oman αποτελεί ένα χάρτη με ισορροπημένη δράση, αφού το ένα μισό του έχει ικανοποιητικό αριθμό κατασκευών και κτηρίων, που είναι ιδανικά για κάλυψη, ενώ το άλλο μισό είναι εντελώς ανοικτό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ευκολότερα από τα οχήματα. Στο χάρτη ξεχωρίζουν τα πανύψηλα ξενοδοχεία, στα οποία οι snipers μπορούν να σκαρφαλώσουν στις ταράτσες τους (παίρνει ώρα είναι η αλήθεια) και να αποκτήσουν την καλύτερη θέα σε όλο το μήκος και πλάτος του χάρτη. Τέλος, ο Shanrqi Penisula είναι ένας χάρτης περισσότερο για πεζικό και λιγότερο για οχήματα. Υπάρχουν πολλά κτήρια μέσα στο οποία μπορούν να «καμπερωθούν» οι παίκτες και να προστατέψουν πολύ αποτελεσματικά τα objectives (όπως στο Rush mode).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου