Pages - Menu

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Max Payne 3: Νέα στοιχεία για το gameplay

Σε κάμερα ώμου και κάλυψη επικεντρώνει η Rockstar το gameplay.
Ο Rob Nelson, Art Director του Max Payne 3, δήλωσε ότι η Rockstar ετοιμάζει shoulder camera στο Max Payne 3, με την οποία θα επιτρέπει πολύ πιο κοντινό zoom in και μεγαλύτερη ακρίβεια στο στόχο.
Το πολυαναμενόμενο παιχνίδι δράσης, θα έχει επίσης σύστημα κάλυψης, χωρίς ωστόσο να χάνει τον χαρακτήρα του "τρέχω και πυροβολώ". Θα διαθέτει για άλλη μια φορά bullet-time στόχευση, βάση της οποίας θα μπορείτε να δείτε τους εχθρούς σας να κινούνται σε slow-motion ώστε να τους πυροβολήσετε πιο εύκολα και ανενόχλητοι. Ο Max Payne θα κάνει μέχρι και σβούρες ελιγμού στο έδαφος (παρότι 8 χρόνια γηραιότερος), ενώ θα μπορείτε να συνεχίσετε να πυροβολείτε 360 μοίρες γύρω σας αμέσως μετά τον ελιγμό.
Η μηχανή του παιχνιδιού θα είναι η Euphoria engine, η οποία χρησιμοποιήθηκε στα Grand Theft Auto IV και Red Dead Redemption. Με τις κατάλληλες αναβαθμίσεις, η απόσταση ελιγμού που θα εκτελείτε κάθε φορά θα εξαρτάται από τα άτομα και τα αντικείμενα που έχετε γύρω σας. Το ragdoll έχει επίσης βελτιωθεί.
Το Max Payne 3 θα μας έρθει τον Μάρτιο του 2012 για PC, PS3 και Xbox 360. Δείτε τις μέχρι τώρα πληροφορίες για τρέιλερ και σενάριο, όπως επίσης και την Special Edition.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου