Pages - Menu

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

Πίσω από τη σειρά Red Orchestra κρύβεται η συμπαθητική ιστορία μιας μικρής ανεξάρτητης ομάδας από modders, οι οποίοι συνήθιζαν να φτιάχνουν mods για το Unreal Tournament 2004. Το πρώτο Red Orchestra ανακηρύχθηκε ως το καλύτερο mod, με το οποίο κέρδισαν το διαγωνισμό της Epic «Make Something Unreal», δίνοντάς τους έτσι το license για την προηγούμενη, αλλά και για την επόμενη έκδοση της Unreal Engine, την UE3 δηλαδή. Η μικρή ομάδα δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη και με την τελευταία μηχανή γραφικών δημιούργησαν το sequel, το Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad.
Βλέποντας κανείς το Red Orchestra 2, είναι δύσκολο να πιστέψει ότι ξεκίνησε ως mod του Unreal Tournament. Η σειρά είναι πλέον ένα πλήρες World War II παιχνίδι, με campaign και multiplayer και –τουλάχιστον ως προς το ρεαλισμό- δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα υπόλοιπα FPS της αγοράς. Όταν λέμε ότι το Red Orchestra 2 είναι ένα ρεαλιστικό WWII FPS, αυτό δεν σημαίνει σε καμιά περίπτωση κινηματογραφική δράση και ατμόσφαιρα πολέμου όπως την είχαν γνωρίσει οι παίκτες από τα παλαιότερα Call of Duty. Εδώ ο ρεαλισμός πηγάζει καθαρά από τους μηχανισμούς.
Campaign mode
Το campaign mode στο Red Orchestra 2 είναι κάπως υποβαθμισμένο. Ναι μεν υπάρχει κάποιο ιστορικό υπόβαθρο πίσω από κάθε αποστολή και ακρίβεια στην αναπαράσταση ορισμένων τοποθεσιών και κτηρίων, όμως η αίσθηση που αφήνει το campaign είναι η αίσθηση ενός multiplayer χάρτη με bots. Αυτό συμβαίνει επειδή τα objectives του campaign mode και του multiplayer mode είναι κοινά, όπως επίσης κοινοί είναι και οι χάρτες. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι το campaign mode είναι ένα offline training mode.
Οι παίκτες δεν θα πρέπει να περιμένουν κινηματογραφικά set-pieces, χαρακτήρες, διαλόγους και όλο αυτό το πολεμικό σκηνικό που έχουν στo μυαλό τους όταν σκέφτονται τα WWII παιχνίδια. Τα objectives στο campaign mode ακολουθούν ένα σταθερό μοτίβο: Οι παίκτες καταλαμβάνουν κτήρια και σημαντικούς στόχους στο χάρτη, κερδίζοντας έτσι respawn σημεία, ανοίγοντας στην πορεία ολοένα και μεγαλύτερο μέρος του χάρτη, μέχρι να φτάσουν στο τελικό objective.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου