Οι ήρωες της Marvel και της Capcom συγκρούονται ξανά μετά από 11 χρόνια, σε ένα άκρως αναμενόμενο sequel. Οι χαρακτήρες που εκπροσωπούν τις ομάδες έχουν αλλάξει και οι online δυνατότητες των κονσόλων της τωρινής γενιάς προετοιμάζουν το έδαφος για μία σύγκρουση που περιμέναμε καιρό. Η φιλοσοφία του gameplay δεν έχει μεταβληθεί, αλλά υπάρχουν ορισμένες αλλαγές οι οποίες έχουν και θετικά και αρνητικά αποτελέσματα. Ξεκαθαρίζουμε από την αρχή ότι η σειρά Marvel vs Capcom απευθύνεται σε ευρύτερο κοινό από την αντίστοιχη Street Fighter και ουσιαστικά, πέρα από τη γενικότερη ταμπέλα του "2D fighting", δεν υπάρχουν πολλά κοινά στη φιλοσοφία των δύο σειρών.
Offline περιεχόμενο: Μόνο τα βασικά
Το offline περιεχόμενο στο Marvel vs Capcom 3 είναι αρκετά φτωχό μπροστά σε αυτό του Blazblue: Continuum Shift για παράδειγμα, το οποίο έχει το πλουσιότερο περιεχόμενο αυτή τη στιγμή στην αγορά, με την πρόταση της Capcom να περιορίζεται στα Arcade, Versus, Training και Missions modes. Μέσα από το Arcade mode μπορούμε να ξεκλειδώσουμε διάφορες εικόνες στο gallery του παιχνιδιού, ενώ κάθε χαρακτήρας έχει ξεχωριστό ending, το οποίο αποτελείται συνήθως από δύο ή τρεις στατικές εικόνες που παρουσιάζονται σαν να είναι μέρος ενός comic.
Μετά το υπερβολικά δύσκολο για τους περισσότερους arcade mode του Street Fighter 4 -και το SSF 4 που πήγε στο άλλο άκρο- η κλιμάκωση της δυσκολίας στο Arcade mode του Marvel vs Capcom 3 φαίνεται πιο σωστή και κατάλληλη για τους περισσότερους παίκτες, αρκεί βέβαια να μην προσπαθήσουν να "κλέψουν". Είναι πιο εύκολο να τελειώσει κάποιος τον τίτλο στο very hard πετώντας projectiles συνεχώς από τη γωνία της πίστας, πάρα στο medium με επιθετικούς χαρακτήρες που πρέπει να επιτεθούν από κοντινή απόσταση και να ρισκάρουν. Το training mode είναι πολύ καλό και παρέχει αρκετές επιλογές, ενώ τα Missions είναι μία σειρά από δοκιμασίες για όλους τους χαρακτήρες. Οι δοκιμασίες αυτές αρχικά είναι εύκολες, αλλά δυσκολεύουν όλο και περισσότερο και μπορούν να διδάξουν μερικά πράγματα σε όσους θέλουν να ασχοληθούν εκ βάθρων με το παιχνίδι.
Χειρισμός και gameplayΤο Marvel vs Capcom 3 είναι ένα γρήγορο fighting παιχνίδι, του οποίου βασικό στοιχείο είναι η εκμετάλλευση τυχόν λαθών των αντιπάλων με combos και με δυνατές super κινήσεις που προξενούν σημαντική ζημιά. Το MvsC3 χρησιμοποιεί τρία πλήκτρα για το αδύναμο, μεσαίο και δυνατό χτύπημα αντίστοιχα χωρίς να γίνεται διαχωρισμός μεταξύ γροθιών και λακτισμάτων.
Ένα τέταρτο κουμπί, το special, χρησιμεύει για την εκτόξευση των αντιπάλων στον αέρα. Χρησιμοποιούμε ομάδες τριών χαρακτήρων με ένα κουμπί να είναι αφιερωμένο σε κάθε μη ενεργό χαρακτήρα. Πατώντας το κατάλληλο πλήκτρο μία φορά, ο αντίστοιχος χαρακτήρας θα έρθει με μία βοηθητική επίθεση, ενώ κρατώντας το πατημένο, ο χαρακτήρας αυτός θα αντικαταστήσει εκείνον που ήταν ενεργός μέχρι εκείνη τη στιγμή. Πατώντας και τα δύο πλήκτρα που αντιστοιχούν στους μη ενεργούς χαρακτήρες ταυτόχρονα, (από default, τα L2/LT αντιστοιχούν στο συνδυασμό των πλήκτρων αυτών) και οι τρεις χαρακτήρες θα κάνουν τη super κίνησή τους ταυτόχρονα, αρκεί να έχουμε τρεις μπάρες ενέργειας. Αν έχουμε δύο μπάρες ενέργειας, θα έρθει να μας βοηθήσει μόνο ο ένας χαρακτήρας και αν έχουμε μόνο μία, θα επιτεθεί με super μόνο ο ενεργός χαρακτήρας.
Οι super που θα χρησιμοποιήσουν οι χαρακτήρες αρκετές φορές σχετίζονται με τον τύπο βοήθειας που έχουμε επιλέξει από την οθόνη επιλογής χαρακτήρα. Οι super κινήσεις είναι πολύ σημαντικές στο gameplay, όπως επίσης και ο τρόπος που συνδυάζονται. Αν για παράδειγμα η super κάποιου χαρακτήρα έχει πολύ κοντινή εμβέλεια και αστοχήσει επειδή η super ενός άλλου χαρακτήρα...πετάει τον αντίπαλο μακριά, κάτι δεν πάει καλά στη συνεργασία της ομάδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου