Πριν ξεκινήσουμε με τις λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο παιχνίδι, καλύτερα να αναφέρουμε ολόκληρο τον τίτλο του που είναι “Ron Gilbert's DeathSpank”. Αν δεν σας λέει κάτι το όνομα του κυρίου, ας πούμε απλά ότι πρόκειται για έναν κορυφαίο designer με κλήση στην συγγραφή σεναρίων για παιχνίδια και χαρακτηριστικό γνώρισμα το χιούμορ του. Το βιογραφικό του περιλαμβάνει γνωστούς τίτλους της Lucas Arts, για την οποία δούλευε επί σειρά ετών. Είναι υπεύθυνος μεταξύ άλλων για τα δυο πρώτα Monkey Island, το Maniac Mansion, το Zack McKraken και το Indiana Jones and the Last Crusade, ενώ συμμετείχε και στα πιο πρόσφατα Tales of Monkey Island της Telltale.
Η σχετικά νέα εταιρία Hothead Studios, ιδρύθηκε από τον Gilbert και τρία πρώην μέλη της Radical Entertainment (Prototype, Scarface) το 2006. Από τότε έχει κυκλοφορήσει μόνο έναν τίτλο, βασισμένο στο web comic Penny Arcade και το DeathSpank που είναι το δεύτερο κατά σειρά παιχνίδι της και προέρχεται κι αυτό από σειρά comic του ίδιου του Gilbert.
Παρωδία ενός ήρωα
Στο παιχνίδι μας, ο ήρωας που υποδύεστε είναι ο DeathSpank, ο οποίος αποτελεί ένα συνονθύλευμα του γνωστού ηρώα κινουμένων σχεδίων Johnny Bravo και ενός χαρακτήρα βγαλμένου από τις ταινίες των Monty Python. Σε γενικές γραμμές πρόκειται για έναν ήρωα προς αποφυγή, με ατάκες που τονίζουν τον ηρωισμό και την αρρενωπότητά του. Ταυτόχρονα, είναι γκαφατζής και αρκετά άτυχος στις περιπέτειές του, όσο και αν προσπαθεί να το κρύψει.
Σκοπός σας στο παιχνίδι είναι να ανακτήσετε το Artifact, ένα αρχαίο αντικείμενο απέραντης δύναμης που βρίσκεται κρυμμένο σε κάποιο άγνωστο μέρος. Στην πορεία σας θα βρείτε αντιμέτωπους πέρα από την λοιπή πανίδα και χλωρίδα του φανταστικού κόσμου, τον Lord Von Prong και τον στρατό του από κουτά πλην δυνατά orques (σ.σ. δεν είναι ορθογραφικό λάθος, έτσι αναφέρονται στο παιχνίδι).
Το ίδιο το σενάριο δεν προορίζεται για oscar, ο τρόπος που έχει γραφτεί όμως αξίζει πολλά συγχαρητήρια. Με το χιούμορ του Gilbert να είναι εμφανές σε κάθε γωνιά και ατάκα, ειλικρινά θα κρατάτε την κοιλιά σας από τα γέλια. Οι χαρακτήρες, οι διάλογοι, οι ονομασίες, ακόμα και τα quests που αναλαμβάνετε έχουν χαρακτήρα παρωδίας, καταπιάνοντας ένα μεγάλο φάσμα τόσο από τον χώρο των games, όσο και έξω από αυτόν. Ενδεικτικά αναφέρουμε την απάντηση ενός NPC στην ερώτηση του ήρωα “Γιατί να το κάνω αυτό;” με το αποστομωτικό “Μα, γιατί το γράφει στο quest log!”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου