Για το Star Wars: The Old Republic, όλοι σας πιθανόν να έχετε να πείτε τα καλύτερα με τα μέχρι τώρα τρέιλερ που έχουν κυκλοφορήσει στο Internet. Το πρώτο μεγάλο MMORPG της BioWare και της Electronic Arts, ήταν διαθέσιμο στην Gamescom αποκλειστικά για τον τύπο. Ασχοληθήκαμε λοιπόν μαζί του με την ησυχία μας, δοκιμάζοντας τρεις από τις classes του παιχνιδιού και βγάλαμε πολλά χρήσιμα συμπεράσματα.
Δημιουργία χαρακτήρα
Ξεκινάμε καταρχήν από τα βασικά, δηλαδή στο πως δημιουργείτε έναν χαρακτήρα στο παιχνίδι. Στο Star Wars: The Old Republic θα υπάρχουν δύο βασικές φυλές. Οι Galactic Republic και οι Sith Empire. Κάθε φυλή θα έχει από τέσσερις classes. Για τους Galactic Republic θα υπάρχουν οι Trooper, Smuggler, Jedi Knight και Jedi Consular, ενώ για τους Sith θα έχουμε τους Bounty Hunter, Imperial Agent, Sith Warrior και Sith Inquisitor. Στους Galactic Republic, ο Trooper κι ο Smuggler θα χρησιμοποιούν κυρίως ranged όπλα, με τον Smuggler να ειδικεύεται σε stealth τεχνικές. Οι Jedi Knight και Jedi Consular θα έχουν τα lightsabers, άρα θα επικεντρώνονται περισσότερο σε melee επιθέσεις. Στους Sith, η σειρά θα είναι κι εδώ μία από τα ίδια. Ο Bounty Hunter θα χρησιμοποιεί οπλισμό, ο Imperial Agent stealth και όπλα όπως Rifles και Snipers, ενώ οι Sith Warrior και Sith Inquisitor επίσης τα lighsabers.
Αν κάνετε level up στον χαρακτήρα σας, τότε θα μπορείτε να επιλέξετε και Advanced Class. Ο Trooper για παράδειγμα θα μπορεί να γίνει είτε Commando, είτε Vanguard. Ως Commando θα επικεντρώνεται στη χρήση του Ηeavy Blaster Cannon και των χειροβομβίδων. Ως Vanguard, θα είναι πιο "Tank" χαρακτήρας, δίνοντας περισσότερο βάση σε Blaster Rifle και σε ασπίδες. Όσο για τους melee χαρακτήρες, τύπου Jedi Knight και Jedi Consular, εκεί θα υπάρχουν διαφορές τόσο στα σπαθιά (μονά ή διπλά σπαθιά), όσο και στο αν οι χαρακτήρες θα κάνουν buffs σε άλλους, αν θα είναι περισσότερο stealth ή tank κ.ο.κ.
Μάχη και Όπλα
Ο χειρισμός και το σύστημα μάχης θυμίζουν έντονα το World of Warcraft. Ο χαρακτήρας σας ελέγχεται με τα πλήκτρα WASD και με ένα δεξί κλικ αλλάζετε την οπτική της κάμερας. Για να επιτεθείτε, επιλέγετε το ανάλογο skill από τους αριθμούς του πληκτρολογίου σας και αντίστοιχα κάνετε κλικ. Δοκιμάσαμε το σύστημα μάχης με τον Commando στην subclass του Trooper και είδαμε ότι πυροβολώντας έχετε καλύτερο έλεγχο της κατάστασης και μπορείτε αν θέλετε να ξεφύγετε από το σημείο της μάχης. Η απόσταση παίζει επίσης ιδιαίτερο ρόλο στο αν θα βρείτε στόχο ή όχι, ενώ αν είστε χαρακτήρας που έχει στα skills του την ασπίδα, όπως ο Smuggler, μπορείτε όταν κάνετε party με άλλους παίκτες για PvE, να βγείτε μπροστά και να λειτουργήσετε αμυντικά. Υπάρχει ακόμη ένα υποτυπώδες σύστημα κάλυψης, ώστε να μπορείτε να φυλαχθείτε από τα πυρά ή τα spells του εχθρού. Δεν υπάρχει όμως εγγύηση ότι δεν θα δεχτείτε damage, καθώς τα spells -όπως στο WoW- κλειδώνουν πάνω στο χαρακτήρα σας. Με απλά λόγια η μάχη δεν είναι real-time, όπως στο Mass Effect ή το Darkfall.
Στα spells θα ξεκινάτε με 3-4 βασικές ικανότητες. Ο Trooper έχει skills που βασίζονται σε ranged όπλα, όπως το Hammer Shot, το Rifle Grenade με το οποίο πετάει χειροβομβίδα, το Fast Reload όπου φορτώνει έξι σφαίρες μαζί και το Stockstrike για melee επίθεση με την κάνη του όπλου. Στον Smuggler είδαμε ότι θα υπάρχει το skill take cover όπου θα καλύπτεται πίσω από την ασπίδα του, το Flurry of bolts και το Burst με το οποίο θα πυροβολεί και το Flash grenade που θα του επιτρέπει να ρίξει μια χειροβομβίδα κρότου-λάμψης ώστε να τυφλώσει τους γύρω του για λίγα δεύτερα και να ξεφύγει. Είδαμε επίσης και τον Sith Warrior, ο οποίος με τις melee επιθέσεις του έκανε πιο γρήγορο και άμεσο damage. Από τα skills χρησιμοποιούσε το Assault που του έδινε επιπλέον rage, το Vicious slash όπου έκανε μεγαλύτερο χτύπημα με το lightsaber και το force charge για ακινητοποίηση του αντιπάλου του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου