Pages - Menu

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Το Skyward Sword μπορεί να γίνει το καλύτερο Zelda!

Κάθε παιχνίδι Zelda είναι μοναδικό, αφού η Nintendo δίνει την απαιραίτητη προσοχή σε κάθε τίτλο της δημοφιλούς σειράς , αποφεύγοντας κακοτοπιές που θα μπορούσε εύκολα να πέσει ο Ιαπωνικός κολοσσός μετά από τη δημιουργία των δεκάδων μελών της ιστορίας του Zelda.
To νέο Skyward Sword είναι το στοίχημα της ομάδας ανάπτυξης με οδηγό τον μεγάλο Shigeru Miyamoto, με στόχο να γκρεμίσουν τον τοίχο που λέγεται Ocarina Of time και να δημιουργήσουν το καλύτερο παιχνίδι Zelda σε οικιακή κονσόλα. Μόνο εύκολο βέβαια δεν είναι κάτι τέτοιο, για αυτό οι δημιουργοί του παιχνιδιού ποντάρουν σε μερικά σημεία που πιστεύουν ότι θα κάνει το παιχνίδι θα ξεχωρίσει.
Ιστορία
Το Skyward Sword είναι σύμφωνα με τον παραγωγό του παιχνιδιού Eiji Aonuma, το πρώτο Zelda σε χρονολογική σειρά. Προκειτε για την ιστορία της δημιουργίας του Master Sword από το Skyward Sword θέτοντας ενεργοποιώντας με αλυσιδωτές αντιδράσεις τα γεγονότα του Ocarina Of Time. O Aonuma επιβεβαίωσε επίσης ότι το ξίφος θα μεταμορφώνεται σε μια γυναικεία μορφή που είχε πρωτοεμφανιστεί στο Concept art του παιχνιδιού κατά τη διάρκεια της Ε3 το 2009, και θα είναι ένα είδος συντρόφου του Link όπως η Link ή η Midna.
To παιχνίδι θα ξεκινάει από το Skyloft, ένα βασίλειο στον ουρανό πάνω από τη Hurule και όσο ξεδιπλώνεται η ιστορία θα χρειαστεί να ταξιδεύει από τη Skyloft στη Hurule και αντίστροφα. Το πώς δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, αλλά η ιπτάμενη Epona μάλλον είναι εκτός επιλογών.
Νέο Ξίφος, νέα κόλπα!
Ο κ.Μiyamoto είχε αποκαλύψει παλιότερα ότι ένα ανεκπλήρωτο όνειρό του για το Ocarina of time ήταν η δυνατότητα του Link να παλεύει ενώ ίππευε την Epona. Το Wii και το Twilight Princess τελικά του έδωσαν τη δυνατότητα. Πλέον με τη βοήθεια του Motion Plus μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο. Άλλη μια ιδιότητα του σπαθιου είναι ότι όταν το κρατάτε τεντωμένο μπροστά ή στο πλάι, μαζεύει ενέργεια που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σαν όπλο εξ’αποστάσεως. Όσοι έχετε παίξει παλιότερα Zelda θα θυμάστε αυτή την επίθεση κάθε φορά που ο Link είχε πλήρη ενέργεια.
Επίσης σημαντικές βελτιώσεις έχουν τα συστήματα ξιφομαχίας και τοξοβολίας, που έχουν δανειστεί αρκετά πράγματα από το Wii Sports Resort. Η σημαντικότερη προσθήκη, είναι η περιστροφή του ξίφους ανάλογα με το αν κρατάτε σε κανονική η πλάγια θέση το Wii Remote.
New Style Dungeons.
Πολλά άλλαξαν στα επιμέρους παιχνίδια Zelda με τον καιρό, αλλα το βασικό στοιχείο της ιστορίας παραμένει ίδιο. Τρέξιμο- Dungeon, Τρέξιμο- Dungeon, Τρέξιμο- Dungeon μέχρι τον τελευταίο Dungeon και τίτλοι τέλους. Θέλοντας να δώσει μια πνοή φρεσκάδας στη σειρά η ομάδα ανάπτυξης του Skyward Sword αποφάσισε να αλλάξει λίγο τα πράγματα.
Πλέον ακόμα και εκτός των Dungeons υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίσετε γρίφους, εχθρούς ή και Bosses ενώ οι κλασικές τρύπες γεμάτες εχθρούς και ένα υπερμεγέθες boss να σας περιμένεις το τέλος θα υποστούν ένα ολοκληρωτικό lifting.
Μέσα στα Dungeons λοιπόν κάθε δωμάτιο θα είναι μια πρόκληση που πρέπει να προσπεράσετε, ενώ το πιο γρήγορο σπαθί δεν είναι πάντα αυτό που θα επιβιώνει, αφού οι περιστάσεις μπορεί να ποικίλουν. Ο Aonuma μάλιστα έχει αποκαλύψει ότι υπάρχει σημαντική πιθανότητα μερικά Dungeons να απαιτούν από εσας Stealth προσέγγιση αφού ο Link δε θα μπορεί να χρησιμοποιήσει καθόλου το σπαθί του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου