Pages - Menu

Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Harry Potter and the Deathly Hallows

«Preview στο Harry Potter; Μα καλά, ανώμαλοι είναι»; Μην κρύβεστε από ‘μας, πάω στοίχημα ότι με το που είδατε το συγκεκριμένο θεματάκι, αυτή ήταν η σκέψη που πέρασε από τον νου σας. Μπορεί λοιπόν να μην χάνω ευκαιρία να γκρινιάξω για τα movie tie-ins, ωστόσο κατά διαβολική σύμπτωση εγώ είμαι αυτός που φροντίζει για την παρουσίασή τους στο site. Τυχαίο; Όπως και να ‘χει, στη gamescom είδαμε τόσο στη συνέντευξη Τύπου της EA όσο και σε behind closed doors events (στα δεύτερα προφανώς το δοκιμάσαμε οι ίδιοι) το παιχνίδι που θα συνοδέψει την έβδομη ταινία Harry Potter όταν αυτή κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους.
Κάπως έτσι έχουν στην οθόνη τα πράγματα για τον Harry και τους φίλους του...Αν φυσικά τα όσα μας παρουσιάζονταν είχαν να κάνουν μόνο με το παιχνίδι αυτό καθ’ αυτό, τότε αντιλαμβάνεστε πως το παρόν hands-on δεν θα είχε λόγο ύπαρξης. Μιλάμε για ένα τυπικό movie tie-in το οποίο βαδίζει στα χνάρια του βιβλίου και της ταινίας και υιοθετεί ένα πιο σκοτεινό και ώριμο προφίλ καθώς ο Harry δεν πηγαινοέρχεται πλέον στους διαδρόμους του Hogwarts αλαφιασμένος προσπαθώντας να προλάβει τις διαλέξεις του αλλά πλησιάζει με βήμα γοργό στην τελική μονομαχία εναντίον του… Ξέρετε Ποιου. Το πιο συγκλονιστικό (lawl) καινούργιο στοιχείο στο νέο Harry Potter είναι ο αόρατος μανδύας ο οποίος επιτρέπει στον Harry να γίνει… αόρατος –ουάου! Φυσικά ο κίνδυνος να γίνει αντιληπτός από τους γύρω του ανάλογα με τον θόρυβο που παράγει είναι πάντα μια πιθανότητα (αν ακουμπήσετε κάποιον ή εκτελέσετε ξόρκι εννοείται πως αποκαλύπτεστε).
Το κομμάτι του παιχνιδιού που φυσικά μου κέντρισε το ενδιαφέρον ήταν οι αποκλειστικές για το Kinect αποστολές. Κατ’ αρχάς να τονίσω πως το Harry Potter and the Deathly Hallows θα υποστηρίζει μόνο Kinect και όχι Move και παρ’ ότι οι εκδόσεις για PC, Xbox 360, PS3 και Wii θα είναι παρόμοιες μεταξύ τους, όπως μου εξήγησαν οι άνθρωποι της EA, αυτή για το σύστημα της Microsoft θα περιλαμβάνει αυτό το έξτρα τμήμα με τα levels που θα υποστηρίζουν Kinect. Μιλάμε για συνολικά 22 επίπεδα, τα 12 εκ των οποίων είναι για έναν παίκτη και τα υπόλοιπα για δύο. Όλα τους είναι σε στυλ on-rails third-person shooter με τον παίκτη να πρέπει απλά να στοχεύσει και να εξαπολύσει τα ξόρκια του χωρίς να χρειάζεται να περπατά –πληροφορηθήκαμε πως αυτό έγινε για το καλό του, για να ‘χει μια σκοτούρα λιγότερη, ωστόσο προσωπικά θεωρώ ότι σε αντίθετη περίπτωση, με τον παίκτη να έχει περισσότερη ελευθερία κινήσεων δηλαδή, θα χρειαζόταν απλά περισσότερη δουλειά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου