H περίπτωση του πρώτου Crackdown ήταν ιδιάζουσα. Το παιχνίδι, σε πολύ μεγάλο κομμάτι του καταναλωτικού κοινού και των gamers, έγινε περισσότερο γνωστό λόγω της περιβόητης πρόσκλησης για την πολυαναμενόμενη τότε beta του Halo 3, παρά για το πλούσιο περιεχόμενό του και τη σωρεία στοιχείων που το καθιστούσαν άκρως ενδιαφέρον. Όπως φερ’ ειπείν, το ότι, πίσω από τη δημιουργία του, υπήρχε ένα πλήθος συντελεστών, όπως ο Dan Leyden και ο Dave Jones, που η παρακαταθήκη που έχουν αφήσει με παιχνίδια όπως το πρωτότυπο Grand Theft Auto είναι, με πολύ απλά λόγια, σπουδαία. Η ομάδα ανάπτυξης του τίτλου, η Realtime Worlds, είχε υποσχεθεί κάτι πραγματικά φρέσκο και πρωτοποριακό στον τομέα των παιχνιδιών ανοικτού περιβάλλοντος (sandbox), και εν ολίγοις, για να μη μακρηγορούμε, εστάθη απολύτως συνεπής στην υπόσχεσή της. Η ασίγαστη δράση, και ο ανοιχτός χάρτης όπου ο παίκτης μπορούσε να πάει όπου ήθελε κατά μήκος, πλάτος και ύψος, οδήγησαν στη δημιουργία ενός εκρηκτικού μίγματος, και συνοπτικά, σε ένα από τα καλύτερα και διασκεδαστικότερα παιχνίδια αυτής της γενιάς κονσολών.
Είναι φυσικό λοιπόν, οι προσδοκίες από το δεύτερο μέρος της σειράς να είναι αρκούντως υψηλές, ακόμα και αν η ομάδα ανάπτυξης δεν είναι η ίδια. Η Ruffian Games, που ανέλαβε την εκπλήρωση της αποστολής, περά από πεπειραμένα στελέχη διέθετε και ένα έτοιμο και στρωμένο υλικό, αφού κατέστη εξ αρχής σαφές, ότι η βασική συνταγή του παιχνιδιού, δεν επρόκειτο να αλλάξει. Μήπως όμως, ΔΕΝ άλλαξαν, πολύ περισσότερα πράγματα εκτός από τη βασική συνταγή;
Εκρήξεις, Agility Orbs και Φτερωτές Στολές.
Και πάλι τοποθετούμαστε στη γνώστη από το πρώτο Crackdown, Pacific City. Υποδυόμαστε το ρόλο ενός ανώνυμου ουσιαστικά πράκτορα (Agent), μέλους της αστυνομικής δύναμης της πόλης, των Ειρηνοποιών (Peacemakers). Δέκα χρόνια μετά τα γεγονότα του πρώτου Crackdown, η πόλη έχει σχεδόν ερειπωθεί από μια φοβερή επιδημία που έχει μετατρέψει το μισό πληθυσμό σε τέρατα, και τον άλλο μισό σε άβουλα όντα που περιφέρονται άσκοπα στους δρόμους της. Ο έλεγχος βρίσκεται ακόμη στα χέρια του Agency, αλλά αυτή τη φορά, οι αντίπαλοι στην Pacific City, δεν είναι οι συμμορίες των κακοποιών και το οργανωμένο έγκλημα, αλλά οι μολυσμένοι από τον Freak Virus, κάτοικοι της πόλης, που κατά τη διάρκεια της ημέρας κρύβονται σε σπηλιές και ξεχύνονται τη νύχτα στους δρόμους.,
Επίσης αντίπαλός μας είναι η αντιδραστική – επαναστατική ομάδα Cell, της οποίας ηγείται η Catalina Thorne, που κατηγορεί την εξουσία για τη μόλυνση του πληθυσμού και προσπαθεί να πάρει την κατάσταση στα χέρια της, ελέγχοντας το μοναδικό γνωστό όπλο απέναντι στην εξάπλωση του Freak Virus, την τεχνολογία Sunburst.
Μεταξύ, λοιπόν, αυτών των διασταυρούμενων πυρών (πυρών από τη μια, εκτοξευόμενων δηλητηριωδών εκκρίσεων από την άλλη), καλούμαστε να ελέγξουμε την κατάσταση και να επαναενεργοποιήσουμε τα διάσπαρτα στο χάρτη Absortion Units, που πλέον ελέγχονται από την οργάνωση Cell, και η λειτουργία τους είναι απαραίτητη για τη χρήση της τεχνολογίας Sunburst. Συνολικά, στο παιχνίδι στόχος μας είναι η ενεργοποίηση αυτών των Absortion Units, τα οποία ανά τρία είναι σε θέση να πυροδοτήσουν μια βόμβα Sunburst μέσα σε μια «φωλιά» μολυσμένων και να τους εξουδετερώσουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου