Pages - Menu

Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Ένα χρόνο μετά λοιπόν, κυκλοφόρησε το Stalker: Clear Sky, το prequel του Shadow of Chernobyl, το οποίο προσέφερε αρκετές βελτιώσεις, οι κυριότερες από αυτές στον τομέα των γραφικών, της A.I. καθώς και του gameplay. Φέτος κυκλοφόρησε αισίως και το sequel, το Call of Pripyat, το οποίο και πραγματεύεται τα όσα συνέβησαν μετά τα γεγονότα του πρώτου παιχνιδιού. Με επιπλέον βελτιώσεις, κυρίως στο gameplay, ήρθε η ώρα να δούμε αν το τρίτο (ουσιαστικά) μέρος της σειράς Stalker βαδίζει στα χνάρια των προηγούμενων τίτλων.
Σενάριο
Η σειρά Stalker λαμβάνει χώρα σε μια τοποθεσία μεγέθους περίπου 30 τετραγωνικών χιλιομέτρων με το όνομα Zone. Πρόκειται για την περιοχή γύρω από τον πυρηνικό αντιδραστήρα του Chernobyl, η οποία κρίθηκε εχθρική προς κάθε μορφή ζωής μετά το γνωστό ατύχημα. Και πως να μην είναι άλλωστε, αφού πηγές ραδιενέργειας γνωστές και ως «ανωμαλίες», ορδές μεταλλαγμένων τεράτων αλλά και συχνές ηλεκτρομαγνητικές εκρήξεις-εκκενώσεις απειλούν όποιον εισέλθει σε αυτήν.
Αρκετοί άνθρωποι έχουν αρχίσει σιγά-σιγά να εισέρχονται στο Zone, δημιουργώντας μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες, ακόμα και ολόκληρες φατριές. Το όνομα αυτών: Stalkers, όνομα δηλαδή που απαρτίζεται από τα αρχικά των λέξεων «Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer και Robber». Ο σκοπός τους μπορεί να διαφέρει. Άλλοι θέλουν να προφυλάξουν το Zone, άλλοι να το καταστρέψουν. Αρκετοί εισήλθαν απλά και μόνο προς αναζήτηση των artifacts. Τα artifacts είναι ραδιενεργά πετρώματα που δίνουν στους κατόχους τους υπερβολικές, έως και υπερφυσικές δυνάμεις. Από την λίστα δεν θα μπορούσαν βέβαια να λείπουν τόσο οι τυχοδιώκτες όσο και οι κοινοί ληστές.
Εσείς αναλαμβάνετε τον ρόλο του στρατιώτη Alex Degtyarev, αποστολή του οποίου είναι να διεισδύσει μέσα στο Zone προκειμένου να ανακαλύψει την τύχη των ελικοπτέρων που στάλθηκαν εκεί μετά το φινάλε του πρώτου παιχνιδιού και (περιέργως!) δεν επέστρεψαν ποτέ.
Gameplay
Όπως και στο πρώτο Stalker, το Call of Pripyat περιέχει αρκετά στοιχεία που συνήθως συναντάμε σε Role-Playing Games. Η πρόοδός σας εξαρτάται κυρίως από τις βασικές αποστολές που παρέχονται από τον στρατό, από δευτερεύουσες αποστολές που σας δίνουν κάποιοι χαρακτήρες στο Zone, αλλά και από ένα σύστημα trading μέσω του οποίου μπορείτε να αγοράσετε ή να πουλήσετε όπλα, πυρομαχικά και λοιπά εφόδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου