Pages - Menu

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Prince of Persia: The Forgotten Sands

Το σενάριο του παιχνιδιού μας γυρνά πίσω στην επιτυχημένη τριλογία και, πιο συγκεκριμένα, ανάμεσα στα δύο πρώτα επεισόδια της σειράς. Ο πρίγκηπας, μετά από τα γεγονότα του Sands of Time, αποφασίζει να επισκεφθεί το βασίλειο του αδελφού του, Malik, με σκοπό να μάθει και να διδαχθεί δίπλα του.
Όταν καταφθάνει, αντικρίζει το παλάτι να βρίσκεται υπό πολιορκία από επίδοξους κατακτητές. Ο Malik, μην μπορώντας να αμυνθεί, αποφάσισε να εξαπολύσει τον στρατό του Σολομώντα σε μία κίνηση απελπισίας. Τα πράγματα όμως δεν εξελλίσονται όπως τα σχεδίαζε, με αποτέλεσμα το παλάτι να κατακλιστεί με τέρατα της άμμου, σπέρνοντας τον τρόμο και τον πανικό. Τα δύο αδέλφια θα πρέπει να πολεμήσουν ορδές τεράτων, μέχρι να καταφέρουν να λύσουν τα μάγια και να επιστρέψουν τις ισορροπίες στο βασίλειο. Η ιστορία δεν προσφέρεται για δραματικές εξελίξεις και συγκινήσεις, καθώς η εξέλιξή της είναι αργή και προβλέψιμη, αλλά παραμένει «αρκετή», παρέχοντάς μας τα απαραίτητα κίνητρα να συνεχίσουμε μέχρι τέλους.
Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι το σενάριο είναι αυτοτελές και δεν έχει ουδεμία σχέση με τα δύο αρχικά επεισόδια της σειράς, καθώς δε βλέπουμε καμία εξέλιξη στην ιστορία και το χαρακτήρα του πρίγκηπα. Αν η εταιρία δεν ανέφερε ότι τα γεγονότα λαμβάνουν χώρα ανάμεσα στο Sands of Time και το Warrior Within, έχουμε την εντύπωση ότι κανείς δε θα το καταλάβαινε από μόνος του.
Από τα πρώτα δευτερόλεπτα ενασχόλησης με τον τίτλο, είναι προφανείς οι επιρροές του TFS από την επιτυχημένη τριλογία και όχι από το Prince of Persia που κυκλοφόρησε προ διετίας. Τα μέρη που θα επισκεφθούμε είναι πανέμορφα σχεδιασμένα, «γεμίζοντάς» μας με ευχάριστες αναμνήσεις. Θα ταξιδέψουμε σε παλάτια, κήπους, μεγάλα δωμάτια, ερείπια, πύργους και πολλά άλλα μέρη, που δένουν άριστα μεταξύ τους, προσφέροντας μια όμορφη «ανατολίτικη» εμπειρία.
Ποιός Ezio και ποιά Lara Croft;
Η σειρά Prince Of Persia χαρακτηρίζεται από την platforming εμπειρία που προσφέρει στους παίκτες. Το νέο μέλος της σειράς όχι απλώς μένει πιστό στην παράδοση, αλλά είναι ένας από τους καλύτερους platform τίτλους που έχουμε ασχοληθεί. Οι τοποθεσίες στις οποίες πρέπει να φτάσουμε προκαλούν τις δυνατότητές μας, και δημιουργούν ένα τεράστιο αίσθημα ευφορίας και ευχαρίστησης όταν τα καταφέρνουμε. Τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο όταν στέκονται εμπόδιο στο δρόμο μας πολλές θανάσιμες παγίδες, οι οποίες θα κάνουν το κουμπί με το οποίο γυρνάμε πίσω το χρόνο τον καλύτερό μας φίλο. Το μοναδικό ελλάτωμα που παρατηρήσαμε έχει να κάνει με το ότι ακολουθείται -και εδώ- η τάση που θέλει τα σύγχρονα παιχνίδια να είναι πιο εύκολα (π.χ. δεν μπορούμε να χάσουμε την ισορροπία μας κατά το πέρασμά μας από μία δοκό ).
Η νέα επαναστατική λειτουργία που ενσωμάτωσε η Ubisoft στον τίτλο της, και καθιστά άκρως ενδιαφέρον το platforming στοιχείο -και όχι μόνο-, είναι οι νέες δυνάμεις που αποκτούμε κατά τη διάρκεια της περιπέτειας. Καθώς ο πρίγκηπας γεύεται νερό από την πηγή (γνώριμη σκηνή), εμφανίζεται ένας μυστηριώδης θηλυκός χαρακτήρας, ο οποίος θα μας προσφέρει νέες δυνατότητες που θα μας βοηθήσουν στο έργο μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου