Pages - Menu

Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Halo: Reach multplayer beta (X360)

Δεν ξέρω αν αναφέρθηκα παλαιότερα για την άποψή μου σχετικά με το Halo: ODST, αλλά μόνο θετική δεν ήταν. Όταν έμαθα πως η Microsoft αποφάσισε να ζητήσει κανονική τιμή για ένα παιχνίδι το οποίο προοριζόταν ως ένα απλό expansion μπορώ να πω ότι δεν το πήρα και πολύ καλά. Είχα αποφασίσει τότε πως δεν θα άγγιζα το ODST επ' ουδενί λόγο εκτός και αν η τιμή του έπεφτε καμιά σαρανταριά ευρώ (ίσως ούτε και τότε). Όμως η «σατανική» Microsoft είχε ακόμα ένα άσσο στο μανίκι της με τον οποίο θα μπορούσε να πιέσει τους παίκτες να αποκτήσουν το παιχνίδι της. Αυτός δεν ήταν άλλος από την δυνατότητα σε όποιον αγοράσει το ODST να συμμετάσχει στην open beta του Halo: Reach όταν αυτή γινόταν διαθέσιμη. Σίγουρα σε ένα μέσο χρήστη αυτό φαντάζει αστείο. Είναι λόγος η συμμετοχή σε μία beta άλλωστε για να αγοράσεις ένα παιχνίδι σε κανονική τιμή;
Μάλλον όχι, αλλά σε πολλές περιπτώσεις είναι αρκετή για να σας δώσει εκείνο το ελαφρύ σπρωξιματάκι που σας εμπόδιζε από το να το αγοράσετε, ειδικά αν μιλάμε για έναν αναμενόμενο από πολλούς τίτλο όπως το Reach. Όπως έγινε και στην δική μου περίπτωση. Καλό και άγιο το campaign, ευπρόσδεκτο το multiplayer υλικό που συμπεριλήφθηκε σε δεύτερο δισκάκι, εθιστικό το νέο mode, Firefight όμως για 'μένα δεν άξιζαν 60 ευρώ. Όταν όμως άνοιξε η beta, η περιέργεια μου επικράτησε της λογικής, κι έτσι και εγώ προχώρησα στην αγορά, έστω και μετά από περισσότερο από έξι μήνες (και τριάντα ευρώ φθηνότερα χεχε) του ODST. Ανοίγω λοιπόν το κουτί, παίρνω το «μαγικό χαρτάκι» και... πετάω τα υπόλοιπα στον κάδο των αχρήστων (εντάξει υπερβάλλω). Δυστυχώς όμως για να μπορέσει κάποιος να παίξει την beta θα πρέπει να έχει το δισκάκι μέσα στην κονσόλα (κάτι που το σχετικό φυλλάδιο μέσα στο κουτί, αλλά και το manual απέφυγαν να αναφέρουν), έτσι αναγκαστικά αναγκάστηκα να μολύνω το Xbox 360 μου με το -ουστ απ' εδώ- παιχνίδι της Microsoft.
Ακόμα και στην μορφή της beta το Reach προσφέρει δεκάδες modes στο multiplayerΌπως πιθανόν να γνωρίζετε, η beta αφορά μόνο το multiplayer κομμάτι του Reach. Από το μενού μπορούμε να επιλέξουμε εκτός των συνηθισμένων modes που θα προσφέρει το παιχνίδι και να συμμετάσχουμε στην Arena όπου οι παίκτες θα αποκτούν arena points τα οποία όμως δεν θα επηρεάζονται από την γενική κατάταξη που θα έχει ο καθένας στο παιχνίδι. Μέχρι στιγμής στo Arena είναι διαθέσιμη μόνο η επιλογή για Team Slayer, όπου ομάδες των τεσσάρων αναμετρούνται για το ποια θα κάνει τα περισσότερα frags. Στις υπόλοιπες επιλογές έχουμε το «Free for All», όπου ο καθένας κοιτάει μόνο την πάρτη του και το Grab Bag στο οποίο ξανά δύο ομάδες των τεσσάρων επιδίδονται στα διάφορα είδη παιχνιδιού που θα προσφέρει το Halo Reach. Μετά το τέλος κάθε αγώνα οι παίκτες καλούνται να ψηφίσουν για το είδος στο οποίο θα μονομαχήσουν στον επόμενο γύρο. Οι επιλογές κυμαίνονται από το πατροπαράδοτο Capture the Flag, μέχρι το Oddball στο οποίο οι παίκτες συμμετέχουν σε μία μορφή rugby όπου νικήτρια ομάδα ανακηρύσσεται όποια κρατήσει για περισσότερο χρονικό διάστημα μία νεκροκεφαλή. Στα πιο πάνω προσθέτονται και διάφορες παραλλαγές του κλασσικού Team Slayer όπου οι ομάδες μπορεί να έχουν στην κατοχή τους μόνο όπλα με διόπτρες, να ελέγχουν Elites αντί Spartans και ούτω καθεξής. Γενικά ακόμα και στην μορφή της beta, υπάρχουν αρκετές επιλογές για να εμποδίσουν το gameplay από το να γίνεται βαρετό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου