Pages - Menu

Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Star Wolves 3: Civil War

Το νούμερο 3 στο όνομα του παιχνιδιού μας έκανε να ελπίζουμε ότι η ομάδα ανάπτυξης βρήκε κάποια βασικά στοιχεία που δούλευαν σωστά στα προηγούμενα δύο επεισόδια και εξέλιξε τις ιδέες της. Βέβαια, δεν είχαμε ξανακούσει τη σειρά, αλλά μία low budget προσπάθεια ρωσικής προέλευσης θα μπορούσε εύκολα να χαθεί λόγω κακής προώθησης, ακόμα και αν τα παιχνίδια της σειράς ήταν ποιοτικά. Τι όμως είναι το Star Wolves 3: Civil War;
Ένα “διαστημικό” RPG
Ο τίτλος της Elite Games Team είναι ένα RPG που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε τον ήρωά μας επιλέγοντας μία από τις τέσσερις διαθέσιμες κλάσεις και να περιπλανηθούμε στο διάστημα. Οι τέσσερις αυτές κλάσεις ειδικεύουν τον χαρακτήρα μας στην καλή οδήγηση του διαστημόπλοιου, στην αποτελεσματική επίθεση με πυροβόλα όπλα ή με πυραύλους και στο πόσο αποτελεσματικά αμυντικά συστήματα μπορεί να έχει το διαστημόπλοιό μας. Η κάθε κλάση περιλαμβάνει ένα πολύπλοκο tech tree με πολλές διαθέσιμες δυνατότητες. Επίσης, υπάρχει ένας πολύ μεγάλος αριθμός όπλων και τεχνολογιών, με τα οποία μπορούμε να αναβαθμίσουμε τις μονάδες μας.
Κατά τη διάρκεια της περιήγησής μας θα συναντήσουμε πολλούς χαρακτήρες, οι οποίοι θα μας αναθέσουν πολλές αποστολές, κυρίες ή δευτερεύουσες, οι οποίες ουσιαστικά απλά μας βάζουν να ταξιδεύουμε στα διάφορα πλανητικά συστήματα από τον ένα διαστημικό σταθμό στον άλλο. Το παιχνίδι χρησιμοποιεί γραπτούς διαλόγους για να ξετυλίξει την πλοκή του και ενώ οι περισσότεροι διάλογοι είναι καλογραμμένοι, δυστυχώς η υπόθεση δεν είναι ενδιαφέρουσα και μετά από λίγη ώρα κουράζει.
Διαστημικοί μπελάδες: Ο χειρισμός
Ο χειρισμός του Star Wolves 3 είναι παρόμοιος με αυτόν που συναντάμε στα RTS. Επιλέγουμε το διαστημόπλοιο μας και στη συνέχεια ορίζουμε την πορεία μας ή το στόχο στον οποίο θα επιτεθούμε. Υπάρχουν αρκετά προβλήματα με το χειρισμό και ένα μεγάλο μέρος από αυτά οφείλονται στο γεγονός ότι με το δείκτη του ποντικιού ορίζουμε την πορεία του σκάφους μας σε τρεις διαστάσεις. Έτσι, είναι πιθανό να θέλουμε να οδηγήσουμε το διαστημόπλοιό μας δίπλα από τον εχθρό και τελικά να μπερδευτούμε και να το πάμε από κάτω του. Η αργή κίνηση του διαστημοπλοίου αυξάνει τα προβλήματα και καθιστά τις μάχες πολύ δυσκολότερες από όσο θα έπρεπε.
Αυτό συμβαίνει διότι σε περίπτωση που δε τοποθετήσουμε από την αρχή σωστά το διαστημόπλοιο λόγω της αρκετά περίεργης πλοήγησής του στις τρεις διατάσεις, οι διορθώσεις της πορείας του είναι χρονοβόρες και κουραστικές. Έτσι, πολλές φορές -εκτός από τους εχθρούς- “μαχόμαστε” και τον ιδιότροπο χειρισμό, αλλά ευτυχώς μπορούμε να παγώσουμε το παιχνίδι και να δώσουμε τις εντολές με την ησυχία μας. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να διορθώσουμε σχετικά εύκολα την πορεία του διαστημοπλοίου όταν καταλαβαίνουμε ότι στρίβει με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που θέλαμε. Επιπροσθέτως, δε λείπουν οι περιπτώσεις που είναι ευκολότερο να τρέξουμε μακριά από τους εχθρούς στην κοντινότερη διαγαλαξιακή πύλη παρά να τους σημαδέψουμε, κάτι που οφείλεται όχι μόνο στα προβλήματα του χειρισμού, αλλά και στην κοντινή απόσταση που πρέπει να έχουμε από τους αντιπάλους σε συνδυασμό με τα μεγάλα ποσοστά αστοχίας των επιθέσεών μας. Σε γενικές γραμμές, οι περισσότερες μάχες είναι αρκετά δύσκολες λόγω...χειρισμού. Ωστόσο, πολύ χρήσιμος είναι ο χάρτης μέσα από τον οποίο μπορούμε να επιλέξουμε πολύ ευκολότερα την πορεία μας και ενώ το σκάφος μας κινείται υπερβολικά αργά, μπορούμε να αυξήσουμε την ταχύτητα του παιχνιδιού μέχρι και οκτώ φορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου