Pages - Menu

Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

Θέλω να γίνω Diablo στη θέση του Diablo

Το Diablo κατάφερε να δημιουργήσει μία νέα κατηγορία παιχνιδιών και φυσικά να καθιερώσει τις βασικές αρχές επάνω στις οποίες στηρίζονται τα MMOs. Η τεράστια επιτυχία του Diablo "ανάγκασε" τη Blizzard να εξαγοράσει την ομάδα ανάπτυξης, από την οποία ήρθε το αναπόφευκτο Diablo II το 2000. Μερικά χρόνια μετά το κλείσιμο της εν λόγω ομάδας ανάπτυξης οι δημιουργοί των δύο πρώτων Diablo παρουσιάζουν το Torchlight.
Kλικ, κλικ και πάλι κλικ
Το Torchlight δεν προσπαθεί να εξελίξει το είδος, μένει πιστό στις ρίζες του και ό,τι κάνει το κάνει καλά. Η ιστορία ξεκινά με τα βασικά και έχουμε στη διάθεση μας τρεις κλάσεις, έναν warrior, μία thief και έναν mage. Για όσους δεν έχουν παίξει κάποιο αντίστοιχο παιχνίδι, αξίζει να πούμε ότι το gameplay είναι απλό: Χτυπάμε τους αντιπάλους με το αριστερό κλικ και με το δεξί κλικ ενεργοποιούμε την ικανότητα ή το μαγικό που έχουμε επιλέξει.
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ικανότητα από την πλευρά του παίκτη, αλλά αυτό που επηρεάζει την έκβαση των μαχών είναι το πόσο δυνατός είναι ο χαρακτήρας μας και, φυσικά, πόσο ισχυρό εξοπλισμό έχει. Η υπόθεση είναι απλά μία δικαιολογία για να σκοτώσουμε τέρατα και για να ψάξουμε για τα πιο δυνατά όπλα και τις καλύτερες πανοπλίες. Μαζί με εμάς πολεμάει και ο σκύλος ή η γάτα μας, ανάλογα τι θα επιλέξουμε. Τα pets έχουν το δικό τους inventory και μπορούμε να τα στείλουμε στην πόλη για να πουλήσουν οτιδήποτε έχουν στην κατοχή τους, ενώ είναι χρήσιμα και στη μάχη καθώς μπορούμε να τους αναθέσουμε να κάνουν μέχρι δύο spells ή, με τα κατάλληλα αντικείμενα, να τα μεταμορφώσουμε για μικρό χρονικό διάστημα σε διάφορα τέρατα.
Τέρατα, loot και περισσότερα τέρατα και loot
Ο καθένας από τους τρεις χαρακτήρες μπορεί να αναβαθμιστεί επιλέγοντας μία σειρά από ικανότητες που χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες. Ουσιαστικά, δεν υπάρχει το κλασσικό skill tree, όπου για να επιλέξουμε μία ικανότητα μεγάλου επιπέδου είμαστε υποχρεωμένοι να επιλέξουμε πρώτα τις ικανότητες που συνδέονται με αυτή.
Έχουμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε ελεύθερα όποια ικανότητα θέλουμε όταν τη ξεκλειδώσουμε, φτάνοντας στο ανάλογο level. Φυσικά, κάθε μία από τις ικανότητες μπορεί να βελτιωθεί και να γίνει πιο αποτελεσματική. Η ανάπτυξη των χαρακτήρων είναι απλοποιημένη σε σχέση με τα Diablo, ενώ δεν βρήκαμε τις διαθέσιμες ικανότητες ιδιαίτερα ισορροπημένες, κάτι που μας κάνει να πιστεύουμε ότι οι περισσότεροι παίκτες θα καταλήξουν στις ίδιες επιλογές. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού θα σκοτώσουμε εκατοντάδες τέρατα σε πάρα πολλά dungeons με διαφορετικό καλλιτεχνικό σχεδιασμό, ενώ μπορούμε να μεταφερθούμε πίσω στηn πόλη με τα -κλασσικά πλέον- town portal scrolls.
Αναμενόμενα, θα βρούμε αμέτρητα όπλα, κάποια από τα οποία έχουν θέσεις για gems, τα οποία βελτιώνουν τα χαρακτηριστικά τους. Τα όπλα είναι τουλάχιστον το ίδιο σημαντικά με το level του χαρακτήρα μας και η αύξηση των δυνατοτήτων μας φαίνεται άμεσα στην πράξη. Το Torchlight, πιστό στους προγόνους του, είναι ένα από τα παιχνίδια που θέτουν ως προτεραιότητα το loot και όσοι χαμογελούν πονηρά όταν βλέπουν χρωματιστά όπλα να πέφτουν από τους εχθρούς, εδώ θα βρουν τον παράδεισό τους.
Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ο τρόπος που το παιχνίδι χειρίζεται το θάνατο του παίκτη. Κάθε φορά που χάνουμε, καλούμαστε να επιλέξουμε από πού θα ξαναρχίσουμε, κάτι που έχει άμεση σχέση με την ποινή μας. Μπορούμε να ξεκινήσουμε από την πόλη του Torchlight χωρίς καμιά ποινή, από την είσοδο του dungeon με το αντίστοιχο χρηματικό αντίτιμο ή από το ίδιο ακριβώς σημείο που χάσαμε, με ποινή στους πόντους εμπειρίας και στη φήμη μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Torchlight είναι αρκετά εύκολο, γεγονός που το καθιστά κατάλληλο για όσους δεν έχουν ασχοληθεί με κάποιο άλλο αντίστοιχο παιχνίδι. Για όσους έχουν ασχοληθεί ξανά με action RPGs, όμως, η Runic προτείνει τη δυσκολία Hard -όπου το παιχνίδι παραμένει κατά τη γνώμη μας σχετικά εύκολο, χωρίς όμως να γίνεται βαρετό. Τέλος, για όσους αναζητούν μεγαλύτερη πρόκληση υπάρχει και ο βαθμός δυσκολίας Very Hard.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου