Βρισκόμαστε 25 χρόνια μετά τα γεγονότα του πρώτου Supreme Commander. Οι τρεις φυλές της γης, γνώστες κι από το πρώτο μέρος, μάχονται για το ποια θα επικρατήσει. Πρόκειται για την United Earth Federation, δηλαδή το έθνος που εκπροσωπεί την πλειονότητα των ανθρώπων, τους Cybran, μία ανεπτυγμένη μορφή γήινων και τoυς Illuminate, μία αρχέγονη φυλή της γης η οποία ήταν και η πρώτη στην ιστορία του πλανήτη, που συνάντησε εξωγήινη φυλή.
Στην περίοδο όπου διαδραματίζονται τα γεγονότα, ο πρόεδρος της United Earth Federation δολοφονείται και οι σχέσεις μεταξύ των φυλών παγώνουν για άλλη μια φορά. Στόχος σας σε κάθε περίπτωση είναι να πάρετε τον έλεγχο μίας εκ των τριών φυλών και να φέρετε εις πέρας τις 18 αποστολές του παιχνιδιού, οι οποίες αντιστοιχούν σε 6 για κάθε φυλή. Στο campaign των United Earth Federation, αναλαμβάνετε τον ρόλο του διοικητή Dominic Maddox ο οποίος πολεμάει τους Cybrans. Στους Illuminate ελέγχετε την διοικητή Thalia Kael, απόγονο του Evaluator Kael, ο οποίος είχε εμφανιστεί στο πρώτο Supreme Commander. Τέλος, στο campaign των Cybran αναλαμβάνετε τον Ivan Brackman, ένα πειραματόζωο που αποτελεί γιο και ταυτόχρονα κλώνο των Dr Blackman και του θανόντα διοικητή Dostya, ο οποίος πρωταγωνιστούσε κι αυτός με τη σειρά του στο πρώτο Supreme Commander.
Gameplay…για γερά νεύρα
Το ύφος του gameplay ακολουθεί την γνωστή συνταγή του Command & Conquer. Έχοντας υπό τον έλεγχό σας την βασική σας μονάδα (η οποία είναι ταυτόχρονα και ο διοικητής σας) θα πρέπει να χτίσετε τα κτίρια της βάσης σας και να αναπτύξετε το στρατό σας. Για την ταχύτερη κατασκευή κτιρίων θα σας βοηθήσουν και οι μηχανικοί σας.
Από τα πρώτα λεπτά ασχολίας σας με το Supreme Commander 2, θα παρατηρήσετε ότι δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα απ’ την τελευταία έκδοση. Το σύστημα προβολής του πεδίου της μάχης είναι αρκετά κουραστικό, δεδομένου του ότι η κάμερα περιστρέφεται με το Space και το αριστερό κλικ του mouse, συνδυασμένο με τα βελάκια (και όχι τα πλήκτρα WASD). Υπάρχουν επίσης ορισμένα hotkeys τα οποία δεν λειτουργούν, ενώ υπό ιδανικές συνθήκες θα έπρεπε να λειτουργούσαν, όπως το Esc το οποίο παραπέμπει στο βασικό μενού. Τουλάχιστον, το groupάρισμα των μονάδων (με Ctrl και τον επιθυμητό αριθμό) λειτουργεί κανονικά.
Τα resources στο SC2 είναι το Mass και το Energy. Το Mass είναι δυσεύρετο και μπορείτε να το περισσυλέξετε χτίζοντας Mass Extractors σε συγκεκριμένα σημεία και στέλνοντας τους μηχανικούς σας εκτός βάσης για την περισυλλογή του. Το Energy το αποκτάτε πολύ πιο εύκολα, χτίζοντας Energy Generators σε όποιο σημείο θέλετε. Από εκεί κι έπειτα, η κατασκευή κτιρίων, αμυντικών συστημάτων και μονάδων, απαιτεί πάντοτε ένα συγκεκριμένο αριθμό από mass και energy.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου