Pages - Menu

Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

O John Woo, το Final Fantasy και ο Nolan North

Χωρίς άλλο, το σχετικά άγνωστο αυτό J-RPG από την δημοφιλή, μα όχι τόσο εμπορική, εταιρεία, θα γινόταν σκόνη από τον κολοσσό της Square Enix. Ίσως όμως και όχι. Το FF XIII στο μεταξύ κυκλοφόρησε και αποδείχθηκε παράξενη περίπτωση –για κάποιους είναι κατώτερο των προσδοκιών, που έτσι κι αλλιώς είναι πάντα υψηλές για αυτή τη σειρά, και για άλλους είναι ένα πολύ καλό δείγμα streamlining του είδους για ένα πιο ευρύ κοινό. Όπως και να’χει, πρόκειται για μια αρκετά δραστική αλλαγή από το είδος στου οποίου την εδραίωση βοήθησε η σειρά.
Καινοτομία μέσω συντηρητισμού: Ξεκινώντας
Το Resonance of Fate, από την άλλη, ακολουθεί ακριβώς την αντίθετη κατεύθυνση. Το ευρύ κοινό και το streamlining είναι τα τελευταία πράγματα στο μυαλό αυτού του παιχνιδιού. Είναι ένα παιχνίδι που όχι απλώς δεν προσφέρεται για ευκαιριακή και επιφανειακή ενασχόληση, αλλά την τιμωρεί ανοιχτά. Σαν αποτέλεσμα όμως, επιβραβεύει τον παίκτη που θα εμβαθύνει στα συστήματα και στις τακτικές του. Και βέβαια, διαθέτει και αυτό τις καινοτομίες και τις ιδιαιτερότητές του.
Στο Resonance of Fate θα χειριστούμε τρεις χαρακτήρες, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι από την αρχή. Ο Vashyron, ο Zephyr και η Leanne είναι Hunters, μισθοφόροι που εκτελούν αποστολές αντί αμοιβής. Ο κόσμος στον οποίο θα κινηθούμε έχει μια βιομηχανική steampunk ατμόσφαιρα, καθώς στα σκηνικά γύρω μας κυριαρχούν οι μεταλλικές κατασκευές, τα γρανάζια που συνεχώς γυρίζουν και τα γήινα χρώματα. Οι εμφανίσεις των χαρακτήρων φέρνουν στο μυαλό μια μίξη της Αγγλίας του Dickens και της σύγχρονης εποχής. Οι πολεμιστές δεν μάχονται με σπαθιά και spells, αλλά με πυροβόλα όπλα, σε μάχες που θυμίζουν τα κόλπα του Matrix και των ταινιών του John Woo. Όλα δείχνουν ότι έχει ακολουθηθεί μια αρκετά διαφορετική προσέγγιση στη δημιουργία αυτού του κόσμου.
Τα μυστικά του πύργου: Παίζοντας
Το σενάριο μάς τοποθετεί σε έναν κόσμο όπου δηλητηριώδη αέρια έχουν καταστήσει τον πλανήτη ακατοίκητο. Μόνη ελπίδα των ανθρώπων είναι ο πύργος της Basel, μια πελώρια κατασκευή, η οποία στην πραγματικότητα αποτελεί έναν τεράστιο καθαριστή αέρα και έχει σκοπό την απομάκρυνση των αερίων. Με το πέρασμα των χρόνων, ωστόσο, οι άνθρωποι που κατέφυγαν στον πύργο έχουν αποικίσει τα διάφορα επίπεδά του, χτίζοντας μέσα τους από σπίτια μέχρι πόλεις ολόκληρες.
Τα υψηλότερα επίπεδα του πύργου έχουν καταληφθεί από ένα ιδιόμορφο σύστημα αριστοκρατίας και κλήρου, ενώ τα χαμηλότερα στρώματα έχουν υποφέρει από παρακμή και πολέμους. Οι παραδοσιακοί fans των RPGs θα χαρούν πολύ να μάθουν ότι οι πόλεις, τα μαγαζιά και οι NPCs που κάνουν κουβεντούλα είναι όλα εδώ και μάλιστα αποτελούν σημαντικό μέρος του gameplay. Πολλοί NPCs θα έχουν side-quests να μας δώσουν, ενώ στα μαγαζιά μπορούμε να αγοράσουμε εξαρτήματα με τα οποία θα αναβαθμίσουμε τα όπλα μας, καθώς και healing kits και άλλα βοηθήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου