Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Until Dawn preview

Η ανάγκη για μεγάλα exclusives στο PS4 είναι μονόδρομος από την Sony και ανάμεσα στα games που περιμένουμε εντός του 2015 το Until Dawn δείχνει αρκετά υποσχόμενο.
Την ανάπτυξή του έχει αναλάβει η Supermassive Games. Το παιχνίδι είχε ανακοινωθεί αρχικά ότι θα κυκλοφορούσε για PS3 με υποστήριξη PS Move όμως τελικά θα λανσαριστεί το καλοκαίρι του 2015 ως PS4 exclusive. Ύστερα από το τελευταίο gameplay video που έδωσε η Sony στη δημοσιότητα, στο GameWorld παίξαμε την preview έκδοσή του και σας παρουσιάζουμε όσα πρέπει να γνωρίζετε για το νέο Survival Horror Adventure.
until-dawn-preview-1

Όταν οι διακοπές πάνε στραβά...
Το σενάριο του παιχνιδιού θα σας φανεί λίγο πολύ γνωστό, μιας και θυμίζει αυτό αρκετών ταινιών με εφήβους που πάνε να μείνουν σε ένα απομακρυσμένο σπίτι μέσα στα δάση. Πιο συγκεκριμένα, μια παρέα οκτώ ατόμων αποφασίζουν να περάσουν μια βραδιά σε ένα ξύλινο σπίτι μέσα στο δάσος την ημέρα της επετείου του θανάτου ενός φίλου τους. Δε γνωρίζουν όμως πως έχουν μπει στο στόχαστρο ενός μανιακού δολοφόνου που θα τους κυνηγήσει μέχρι να μη μείνει κανείς τους ζωντανός.
Gameplay
Το demo που παίξαμε ξεκινάει με ένα cinematic, στο οποίο δύο από τους πρωταγωνιστές γεμάτοι αίματα, βρίσκονται σε υπόγειο, σε μια σκοτεινή αποθήκη, κρατώντας μόνο φακούς. Το σεναριακό υπόβαθρο της συγκεκριμένης έκδοσης δεν είναι πλούσιο, καθώς το σημείο που ξεκινάει το παιχνίδι βρίσκεται κάπου στη μέση της ιστορίας. Από την παρέα των οκτώ, κατά την διάρκεια του παιχνιδιού θα ελέγξετε και τους οκτώ ήρωες. Στο demo ωστόσο ελέγξαμε μία ηρωίδα με καστανοκόκκινο μαλλί (και όχι την ξανθιά ύπαρξη που είδαμε στο τελευταίο gameplay demo της Sony) που είχε για παρέα έναν ξανθό φίλο της που φορούσε γυαλιά.
until-dawn-preview-1

Όσο βρίσκεστε στο υπόγειο καλείστε να εξερευνήσετε το μέρος και να μπείτε σε διάφορετικά δωμάτια. Οι δύο φίλοι κρατούν από έναν φακό έκαστος και απλά ανοίγουν τις πόρτες του υπογείου που βρίσκουν μπροστά τους. Σκοπός εδώ είναι να εξερευνήσετε το χώρο της αποθήκης με κίνηση του Analog Stick και να ψάξετε για αντικείμενα που μπορείτε να αλληλοεπιδράσετε. Κάτι τέτοιο είναι σχετικά εύκολο, καθώς με την κίνηση του χαρακτήρα εμφανίζονται σε διάφορα σημεία, μεγεθυντικοί φακοί –κλασικό χαρακτηριστικό Adventure- που σας δηλώνουν πως κάτι χρήσιμο υπάρχει εκεί που μπορείτε να πλησιάσετε και να κοιτάξετε από κοντά.
Φτάνοντας ο χαρακτήρας στο αντικείμενο, χρειάζεται να κρατήσετε πατημένη τη σκανδάλη του controller και ταυτόχρονα να κάνετε κινήσεις με αυτό για να αλλάξει την οπτική γωνία ή να το μεταφέρει από το ένα σημείο στο άλλο κρατώντας το στο χέρι του. Ξεκλείδωμα κιβωτίων, περιστροφή κεφαλιού κούκλας, ακόμα και ξεφύλλισμα ημερολογίου με χρήση του touchpad, αποτελούν μερικές από τις κινήσεις που καλείστε να κάνετε για να μπορέσετε να λύσετε γρίφους και να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις δυνατότητες του PS4.

Related Posts:

  • DmC Devil May Cry για αφανείς ήρωες...Όσο πλησιάζει η ημερομηνία κυκλοφορίας του νέου DmC από τη Ninja Theory, τόσο φαίνεται να έχουν κοπάσει οι διαμαρτυρίες για τη νέα εμφάνιση του Dante και η συζήτηση πλέον να περιστρέφεται (πιο λογικά) γύρω από το gameplay του… Read More
  • The Elder Scrolls V: Skyrim Dawnguard Οι fans των RPG περίμεναν το πέμπτο μέρος της σειράς The Elder Scrolls της Bethesda με ανοιχτές αγκάλες και το τελικό αποτέλεσμα τους δικαίωσε. Όλα τα στοιχεία που χτίστηκαν με τον χρόνο, από την μεγάλη αλλαγή στο skill sys… Read More
  • Final Fantasy XIV: A Realm Reborn Είναι γεγονός πως το πρόσφατο MMORPG της Square Enix αποτελεί το χειρότερο κεφάλαιο της δημοφιλούς JRPG σειράς, ενώ παράλληλα έβαλε...μέσα πολλά εκατομμύρια δολάρια την εταιρεία. Πριν από δύο εβδομάδες ο Naoki Yoshida, πα… Read More
  • Tekken Tag Tournament 2Η σειρά Tekken αποτελεί μια από τις πιο εμπορικά επιτυχημένες και παράλληλα μακροβιότερες στον χώρο των Fighting games. Το Tekken Tag Tournament 2 αποτελεί sequel του ομώνυμου παιχνιδιού που κυκλοφόρησε πριν από 12 ολόκληρα χ… Read More
  • Grand Theft Auto: Chinatown WarsΗ ύπαρξη της σειράς GTA αποτελεί απόδειξη του γνωμικού «κάθε εμπόδιο για καλό». Το 1997, η DMA Design (που είχε στο ενεργητικό της «ταπεινούς» τίτλους όπως το space-shooter Blood Money, αλλά και τα ιστορικά Lemmings) περίμενε… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου