Κυριακή 5 Μαΐου 2013

Star Trek γιατί είμαστε φανατικοί μαζί του...


Το να αγαπάει κανείς τις sci-fi ιστορίες και να μην αγαπάει τη σειρά Star Trek είναι όσο αδύνατο να αγαπάει κανείς την πίτσα αλλά να μη θέλει τυρί. Όπως και να το κάνουμε, το Star Trek αποτέλεσε πηγή ενθουσιασμού, ονείρων και χαράς για εκατομμύρια θεατές τα τελευταία 50 χρόνια, ενώ αποτελεί ευαγγέλιο για επιστημονικές εταιρίες και πανεπιστήμια, καθώς ενέπνευσε χιλιάδες επιστήμονες να κοιτάξουν πέρα από τους ορίζοντές τους. Η σειρά είχε βρεθεί σε καθεστώς τηλεοπτικού limbo μετά την ακύρωση του Star Trek Enterprise και για αρκετά χρόνια το μέλλον του αγαπητού αυτού franchise ήταν αβέβαιο. Μέσα από το σκηνοθετικό πενάκι του J.J.Abraams, όμως, και ανοίγοντας ένα παράλληλο σύμπαν για να ειπωθούν νέες ιστορίες, η σειρά βρέθηκε ξανά στο προσκήνιο. Και όταν μια sci-fi ταινία πάει καλά, το αναμενόμενο video game κρύβεται πάντα πίσω από μια σκοτεινή γωνία.
Ναι, γνωρίζετε πολύ καλά για τι πράγμα μιλάμε, το καθ' όλα τρομακτικό "Movie tie-in game". Όμως, εδώ η κατάσταση φαινόταν μέσω από διόπτρες συγκρατημένης αισιοδοξίας. Το παιχνίδι δεν θα ακλουθούσε την ιστορία της νέας ταινίας, τα γραφικά στα trailer έδειχναν εντυπωσιακά και οι δημιουργοί μιλούσαν για ένα παιχνίδι που θα έκανε υπερήφανο το όνομα της σειράς. Δυστυχώς, δεν κάνει υπερήφανο ούτε το πλαστικό πάνω στο οποίο "ψήθηκε" το δισκάκι.
Ζζζζζζ…. - Σενάριο
Το... μεγαλείο του παιχνιδιού γίνεται εμφανές από την αρχή του. Η ιστορία του εξελίσσεται στο παράλληλο σύμπαν του Abraams και συγκεκριμένα ανάμεσα στην πρώτη και τη δεύτερη ταινία. Οι εναπομείναντες κάτοικοι του Vulkan (του λαού του Spock) έχουν εγκατασταθεί σε ένα νέο πλανήτη και προσπαθούν να ξαναστήσουν τον πολιτισμό τους.
Στην προσπάθειά τους αυτή, έχουν επιστρατεύσει τη μηχανή Helios, η οποία τους βοηθάει να αυξήσουν δραματικά την ταχύτητα ανάπτυξης και μορφοποίησης του πλανήτη. Μοναδικό πρόβλημα αποτελεί μια «μικρή» παρενέργεια της μηχανής να ανοίγει τρύπες στο χωροχρόνο. Όπως είναι αναμενόμενο, μια νέα φυλή εξωγήινων εισβάλει μέσα από μία από αυτές τις τρύπες, εξαπολύει επίθεση στον New Vulkan και κλέβει την Helios device.
Στόχος σας ως Kirk και/ ή Spock είναι να κυνηγήσετε τους κλέφτες και να πάρετε πίσω αυτή τη μηχανή, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα παντοδύναμο όπλο. Θα πάτε δεξιά, θα πάτε αριστερά, θα σκοτώσετε μερικές εκατοντάδες αντιπάλους, θα πάρετε πίσω τη συσκευή και θα σώσετε τον κόσμο. Μηδέν ανατροπές, κανένα βάθος, καμία εξέλιξη.
Και για να κάνουν οι δημιουργοί τα πράγματα χειρότερα, ο εχθρός του παιχνιδιού είναι οι Gorn, ένας λαός που αποτελεί σταθερή πηγή αστείων στο Star Trek για το σχεδιασμό και το μηδενικό σχεδόν lore τους. Βασισμένοι σε ένα μόνο επεισόδιο της Original series (και μερικά του Enterprise), οι Gorn είναι μάλλον οι τελευταίοι αντίπαλοι επάνω στους οποίους θα περίμενε κανείς να στηθεί μια ιστορία. Ακόμα και στο χαρακτηριστικό τους επεισόδιο, Arena, το ενδιαφέρον εκεί ήταν οι παντοδύναμοι Metrons και όχι οι άναρθρες και αστείες κραυγές των Gorn. Τι άλλο θα δούμε στο μέλλον ως εχθρό, τα Tribbles;

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου