Σύμφωνα με πληροφορίες του περιοδικού EDGE, τις οποίες επιβεβαιώνει και το GameWorld μέσα από την Konami, η ιαπωνική εταιρεία ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει την Fox Engine του Hideo Kojima στο επόμενο ποδοσφαιράκι της, το Pro Evolution Soccer 2014! Πιο συγκεκριμένα, η Fox Engine θα επικεντρωθεί στους παρακάτω τομείς
1. Physics βασισμένα στο κέντρο βάρους και έλεγχος της μπάλας
Θα υπάρχει διαχωρισμός παίκτη και μπάλας, τρεις φορές περισσότερο σε σχέση με το PES 2013. Επιπλέον, οι επιθετικοί θα μπορούν να ρίξουν το βάρος τους προς μία κατεύθυνση και να ντριπλάρουν την μπάλα προς την άλλη κατεύθυνση με το αντίθετο πόδι, αφήνοντας τους αντίπαλους αμυντικούς εκτεθειμένους. Η ισορροπία κάθε παίκτη θα εξαρτάται πλέον από το κέντρο βάρος του! Θα μπορείτε δηλαδή να ελέγξετε το βάρος του παίκτη σε κάθε περίσταση. Το EDGE αναφέρει ότι είδε animations τα οποία έτρεχαν πιο φυσικά σε σχέση με το Fifa 13, δηλαδή ελέγχατε τον παίκτη και τα physics καθόριζαν το animation κι όχι το αντίστροφο.
Θα υπάρχει διαχωρισμός παίκτη και μπάλας, τρεις φορές περισσότερο σε σχέση με το PES 2013. Επιπλέον, οι επιθετικοί θα μπορούν να ρίξουν το βάρος τους προς μία κατεύθυνση και να ντριπλάρουν την μπάλα προς την άλλη κατεύθυνση με το αντίθετο πόδι, αφήνοντας τους αντίπαλους αμυντικούς εκτεθειμένους. Η ισορροπία κάθε παίκτη θα εξαρτάται πλέον από το κέντρο βάρος του! Θα μπορείτε δηλαδή να ελέγξετε το βάρος του παίκτη σε κάθε περίσταση. Το EDGE αναφέρει ότι είδε animations τα οποία έτρεχαν πιο φυσικά σε σχέση με το Fifa 13, δηλαδή ελέγχατε τον παίκτη και τα physics καθόριζαν το animation κι όχι το αντίστροφο.
2. Επαφές μεταξύ παικτών και σωματοδομή
Τα τζαρτζαρίσματα μεταξύ των παικτών ήταν μια αδυναμία την οποία η Konami αναγνωρίζει φέτος, καθότι οι ποδοσφαιριστές δεν έσπρωχναν ο ένας τον άλλο χωρίς την μπάλα, κάτι που όμως η ιαπωνική εταιρεία υποσχέθηκε ότι θα ισχύσει από φέτος. Αυτό θα το δείτε στην πράξη σε περιστάσεις όπως κόρνερ και φάουλ. Οι φανέλες των παικτών θα ξεχωρίζουν από το σώμα τους και θα μπορείτε να τις τραβήξετε, καθώς επίσης να σηκώσετε τον αγκώνα σας ενάντια στον αντίπαλο παίκτη για να πάρετε περισσότερο χώρο. Η δυνατότητα αυτή θα λειτουργεί σε συνδυασμό με τα νέα physics και τον έλεγχο της μπάλας που αναλύσαμε πριν. Οι ευέλικτοι παίκτες θα μπορούν να βγάλουν εκτός ισορροπίας αμυντικούς με πεσμένους ώμους ή χαμηλή τεχνική και να περάσουν την μπάλα μπροστά τους πιο εύκολα. Οι προσοποιήσεις του σώματος, σύμφωνα με τον Kei Masuda, επικεφαλή της ομάδας ανάπτυξης του PES, θα είναι βασικό στοιχείο της τακτικής και όχι απλά διακοσμητικές όπως τις ξέραμε μέχρι σήμερα.
Τα τζαρτζαρίσματα μεταξύ των παικτών ήταν μια αδυναμία την οποία η Konami αναγνωρίζει φέτος, καθότι οι ποδοσφαιριστές δεν έσπρωχναν ο ένας τον άλλο χωρίς την μπάλα, κάτι που όμως η ιαπωνική εταιρεία υποσχέθηκε ότι θα ισχύσει από φέτος. Αυτό θα το δείτε στην πράξη σε περιστάσεις όπως κόρνερ και φάουλ. Οι φανέλες των παικτών θα ξεχωρίζουν από το σώμα τους και θα μπορείτε να τις τραβήξετε, καθώς επίσης να σηκώσετε τον αγκώνα σας ενάντια στον αντίπαλο παίκτη για να πάρετε περισσότερο χώρο. Η δυνατότητα αυτή θα λειτουργεί σε συνδυασμό με τα νέα physics και τον έλεγχο της μπάλας που αναλύσαμε πριν. Οι ευέλικτοι παίκτες θα μπορούν να βγάλουν εκτός ισορροπίας αμυντικούς με πεσμένους ώμους ή χαμηλή τεχνική και να περάσουν την μπάλα μπροστά τους πιο εύκολα. Οι προσοποιήσεις του σώματος, σύμφωνα με τον Kei Masuda, επικεφαλή της ομάδας ανάπτυξης του PES, θα είναι βασικό στοιχείο της τακτικής και όχι απλά διακοσμητικές όπως τις ξέραμε μέχρι σήμερα.
3. Ανανεώσεις στις τακτικές ομάδαςΠέρα από το σύστημα της ομάδας σας, θα μπορείτε πλέον να ορίσετε συγκεκριμένες περιοχές στις οποίες θα παίζουν την μπάλα ή θα κινούνται οι παίκτες σας. Για παράδειγμα, θα μπορείτε να δώσετε εντολή στους επιθετικούς σας να εστιάσουν στην κατοχή της μπάλας και στο να ψάχνουν για κενούς χώρους, κάτι ιδανικό σε κλειστές άμυνες που μένουν πίσω. Αν έχετε εμπειρία τότε θα μπορείτε να αναγνωρίσετε ποια τακτική θα πρέπει να ακολουθήσει η ομάδα σας μέσα σε λίγα λεπτά επομένως μια κλασική διάταξη δεν θα είναι αρκετή. Τέλος, η έμφαση στην άμυνα και στο σχηματισμό της θα επιτρέπει σε πιο αδύναμες ομάδες να κλείσουν τους χώρους και να δημιουργήσουν έτσι πιο αποδοτικές στρατηγικές αντιμετώπισης ισχυρών αντιπάλων.
Για το Pro Evolution Soccer 2014 η Konami δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας. Με την ολοκαίνουργια game engine όμως, το μόνο βέβαιο είναι ότι οι φετινές αλλαγές θα είναι τελείως διαφορετικές. Πάρτε μια γεύση απ' την πρώτη εικόνα και προσπαθήστε να ξεχωρίσετε το πραγματικό πρόσωπο από το ψηφιακό!
[UPDATE 22/4/2013] Το Ασιατικό Champions League στο νέο ProΗ Konami εξασφάλισε τα δικαιώματα του ασιατικού Champions League στο Pro Evolution Soccer 2014, διασφαλίζοντας έτσι τις πωλήσεις της για τα προσεχή χρόνια στο ασιατικό κοινό.
Το Champions League της Ασιατικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (AFC Champions League) θα δώσει το παρόν τόσο σε αυτή όσο και στις μελλοντικές εκδόσεις. Θα υφίσταται ως ανεξάρτητη διοργάνωση και θα περιλαμβάνει 32 ομάδες. Φυσικά στο PES 2014 θα υπάρχει κανονικά και το δικό μας Champions League.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου