Το Rogue ήταν φαινομενικά ένα τυπικό RPG στο οποίο ο παίκτης έκοβε βόλτες σε ένα μπουντρούμι τίγκα στα τέρατα και στους θησαυρούς, προσπαθώντας να αποκτήσει ένα φυλακτό ανεκτίμητης αξίας και να επιστρέψει στην επιφάνεια. Το αξιοσημείωτο στοιχείο του Rogue είναι ότι τα επίπεδά του δημιουργούνται εντελώς τυχαία, συνεπώς κάθε φορά που το ξεκινάτε, παίζετε σε διαφορετικό μπουντρούμι με εντελώς διαφορετικά πλάσματα και αντικείμενα. Τα δύο επόμενα χαρακτηριστικά που το ξεχώρισαν ήταν πρώτον ότι ο θάνατός σας ήταν τελεσίδικος (δηλαδή ξεκινούσατε από την αρχή) και δεύτερον, η κίνηση σε γύρους.
Ουκ εν τω πολλώ το ευ!
Το σενάριο του FTL θυμίζει Star Trek. Η ομοσπονδία των πλανητών στην οποία ανήκει το αεροσκάφος σας βρίσκεται στο χείλος της καταστροφής εξαιτίας των διαβολικών επαναστατών που επιθυμούν να την σκορπίσουν στα εξ ων συνετέθη! Εσείς, ως κυβερνήτες του αστρόπλοιου Kestrel βρίσκεστε στη πρώτη γραμμή άμυνας και πρέπει να διανύσετε οκτώ sectors του Γαλαξία για να φτάσετε στη βάση της ομοσπονδίας όπου θα δοθεί η τελική μάχη με την ναυαρχίδα των επαναστατών.
Κάθε τομέας του Γαλαξία είναι γεμάτος με πλανήτες τους οποίους καλείστε να επισκεφτείτε αλλά δεν έχετε την δυνατότητα να μείνετε πολύ ώρα σε κάποιον τομέα διότι σας ακολουθεί ο στόλος των επαναστατών. Αν ο εν λόγω στόλος σας πιάσει δεν τρέχει τίποτα, δεν χάνετε το παιχνίδι, απλώς θα αναγκαστείτε να πολεμήσετε σε μια μάχη που δεν θα σας αποφέρει τίποτα ουσιαστικό ενώ ενδέχεται να έχετε άσκοπες απώλειες σε έμψυχο και άψυχο υλικό.
Τα races παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο παιχνίδι. Καταρχάς είναι επτά και συγκεκριμένα οι Humans, Engi, Mantis, Rockmen, Zoltan, Slugs και Crystal. Κάθε χαρακτήρας έχει έξι attributes και συγκεκριμένα τα weapon control, piloting, engines, shields, repairs και fighting.
Οι Humans είναι οι πιο… λαπάδες καθώς ξεκινούν χωρίς κανένα bonus. Οι Engi είναι καταπληκτικοί στο να επισκευάζουν τις ζημιές αλλά χωλαίνουν στην μάχη. Μετά έχουμε, τα «τούμπανα», δηλαδή τους Mantis, μόνο που είναι σκράπες στις επισκευές. Οι Rockmen είναι ιδανικοί στην κατάσβεση πυρκαγιών, οι Zoltan δίνουν πρόσθετη ενέργεια στα συστήματα που χειρίζονται, οι Slugs βλέπουν τηλεπαθητικά τα πάντα στο διαστημόπλοιο αλλά και το πλήρωμα του αντίπαλου αστρόπλοιου και οι Crystal δεν ασφυκτιούν από την έλλειψη οξυγόνου και μπορούν να «κλειδώσουν» ένα δωμάτιο, προστατεύοντας το από τα πυρά.
Επίδοξοι Captain Kirk της Υφηλίου ενωθείτε!
Το FTL είναι μακράν ο πιο εθιστικός εξομοιωτής αστροπλοίου που υπάρχει. Ξεκινάτε επιλέγοντας το σκάφος σας (στην αρχή του παιχνιδιού έχετε μόνο το Kestrel ενώ στην πορεία ξεκλειδώνετε άλλα οκτώ spaceships) και στη συνέχεια ξεχύνεστε στον πρώτο γαλαξιακό τομέα, μαθαίνοντας τις λειτουργίες του αστροπλοίου.
Το διαστημόπλοιό σας διαθέτει 5 vital systems και 3 subsystems. Τα vital systems απαιτούν ενέργεια από τον αντιδραστήρα του σκάφους ενώ τα subsystems λειτουργούν χωρίς να επιβαρύνουν τους ενεργειακούς σας πόρους. Λόγω του ότι ο αντιδραστήρας σας δεν διαθέτει άπειρη ενέργεια, είναι πολύ βασικό να αποφασίσετε πολύ σύντομα που θα δαπανήσετε τους περιορισμένους σας πόρους.
Το «νόμισμα» του FTL είναι τα scraps, μεταλλικά κομμάτια που αποκτάτε καταστρέφοντας εχθρικά αεροσκάφη και ολοκληρώνοντας αποστολές με επιτυχία. Δαπανώντας scraps αυξάνετε τα slots του κάθε καίριου συστήματος αλλά και των υποσυστημάτων, αγοράζετε νέα μέλη για το πλήρωμά σας, ισχυρότερα όπλα, drones, καύσιμα και χρήσιμες προσθήκες για το αεροσκάφος σας και το σημαντικότερο, επιδιορθώνετε τις ζημιές που έχει υποστεί το κύτος του διαστημοπλοίου από τις συνεχείς μάχες. Στόχος σας στο FTL είναι να επισκεφτείτε όσο περισσότερους πλανήτες γίνεται πριν σας προσεγγίσει ο στόλος των επαναστατών, να μαζέψετε scraps, να ισχυροποιήσετε τα οπλικά και τα άλλα συστήματα σας και στην συνέχεια να αλλάξετε γρήγορα γαλαξιακό τομέα.
Τα βασικότερα συστήματα κάθε spaceship είναι τα όπλα, η shield και η engine του. Δυναμώνοντας τα οπλικά συστήματα μπορείτε να ενεργοποιήσετε περισσότερα και ισχυρότερα weapons την ώρα της μάχης. Δυναμώνοντας την ασπίδα, το αστρόπλοιό σας διαθέτει αυξημένη προστασία απέναντι στα χτυπήματα των εχθρών και δυναμώνοντας την μηχανή, αυξάνεται κατακόρυφα η δυνατότητα αποφυγής των εχθρικών πληγμάτων.
Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013
Home »
ειδήσεις
,
τεχνολογία
,
adventure
,
gamesnea
,
greece
,
news
,
RPG
,
tech
» FTL: Faster Than Light
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου