Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Πως 50 χρόνια κινηματογραφικής ιστορίας αδικούνται

Η 50η επέτειος του James Bond ήταν ένα πολύ μεγάλο γεγονός και η Activision δεν θα μπορούσε να αντισταθεί στη δημιουργία ενός videogame, το οποίο θα συνόδευε την πρεμιέρα της ταινίας Skyfall και θα αποτελούσε παράλληλα έναν πολύ καλό λόγο για να γιορτάσουν οι φανατικοί του θρυλικού πράκτορα. Αυτή η εικόνα φαίνεται πως είναι αρκετά μακριά από την πραγματικότητα, διότι η Eurocom και η Activision όχι μόνο δεν παρέδωσαν έναν αξιοπρεπές τίτλο, έστω για τους φίλους του James Bond, αλλά κατάφεραν να ρίξουν κατακόρυφα τη συνολική ποιότητα σε σύγκριση με το -ικανοποιητικό κατά κάποιο βαθμό- GoldenEye 007: Reloaded που κυκλοφόρησε πέρυσι. Οι αποστολές του 007 Legends προέρχονται από έξι διαφορετικές ταινίες του James Bond, και ο τρόπος που αυτές συνδέονται, σίγουρα δεν ήταν εύκολο έργο για τη Eurocom. Η πρόσφατη περιπέτεια του Βρετανού πράκτορα ακούει στο όνομα Skyfall αλλά δυστυχώς δεν συμπεριλαμβάνεται στο παιχνίδι. Η Activision έχει προγραμματίσει την κυκλοφορία ενός επιπρόσθετου πακέτου, το οποίο θα αφοσιώνεται μόνο σε αυτή τη νέα αποστολή και θα γίνει διαθέσιμο μέσω του Xbox Live Marketplace και του PlayStation Store σύντομα. Παρόλα αυτά, είναι σημαντικό να αναφερθούμε στον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκαν οι δύο εταιρίες το σενάριο του 007 Legends. 
Τα γεγονότα του τίτλου διαδραματίζονται στο κενό των έξι χρόνων μεταξύ του Quantum of Solace και του Skyfall και παρουσιάζουν ένα υποθετικό σενάριο στο τρόπο σύνδεσης μεταξύ τους. Στο παιχνίδι βλέπουμε τον Daniel Craig στο ρόλο του James Bond, ο οποίος χτυπήθηκε από σφαίρα sniper στο στήθος ενώ πάλευε με έναν εχθρό επάνω σε ένα κινούμενο τρένο, με αποτέλεσμα να πέσει στη συνέχεια, καταλήγοντας σε ένα ποτάμι. Καθ’όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, οι παίκτες ουσιαστικά βιώνουν τις αναμνήσεις του Βρετανού πράκτορα. Πρόκειται για μία πολύ καλή ιδέα, που χάνει βέβαια αρκετούς πόντους από την υλοποίηση της. Ενώ το 007 Legends περιέχει ένα πολύ καλό cast ηθοποιών, αυτό το προτέρημα δεν αξιοποιείται ποτέ. Αυτό συμβαίνει διότι κάθε σκηνή στην οποία παλεύουμε με ένα γνωστό «κακό» από τη σειρά, καταλήγει να είναι ένα βαρετό Quick Time Event. Ακόμα, υπάρχουν μάχες στις οποίες θα αντιμετωπίσουμε έναν απλό φρουρό και αυτές θα εξελιχθούν μέσω ενός γρήγορου πατήματος κουμπιών που εμφανίζονται στην οθόνη. Αυτό ακριβώς δείχνει πως η Activision δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου για την ανάπτυξη του 007: Legends και αναλώθηκε σε γνωστές τεχνικές που βλέπουμε συχνά στη βιομηχανία αυτή.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου