Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Ματωμένα χώματα στο Dust 514

Βρόμικα οικονομικά παιχνίδια, τεράστιες εταιρείες που συνομωτούν μεταξύ τους και μαχαιρώνουν η μία την άλλη στην πλάτη, ανύπαρκτος έλεγχος και μια κοινωνία που συνεχώς ισορροπεί στο μεταίχμιο μεταξύ άβολης παύσης πυρός και πλήρους πολεμικής σύρραξης. Όχι, δεν μιλάμε για την Ελλάδα σε έξι μήνες από σήμερα, αλλά για το ψηφιακό σύμπαν του EVE Online, του υποβλητικού διαστημικού MMO που έχει καταφέρει καλύτερα από όλα τα παιχνίδια του είδους του, να αναπαραστήσει ένα ζωντανό, δυναμικό σύμπαν που καθορίζεται από την κοινωνία των παικτών του.
Σε αυτό το σύμπαν της ίντριγκας και του ανταγωνισμού, όπου μια καλοστημένη μηχανορραφία αποδεικνύεται συχνά πιο θανάσιμη από τα πυρά ενός battle cruiser, η CCP Entertainment ετοιμάζεται να προσθέσει ένα ακόμη επίπεδο στη σύγκρουση με το Dust 514. Πρόκειται για ένα ανταγωνιστικό multiplayer FPS, το οποίο έρχεται αποκλειστικά στο PS3 και θα είναι διαθέσιμο εντελώς δωρεάν.
Το βασικό του χαρακτηριστικό, όμως, είναι ότι λαμβάνει χώρα στο ίδιο σύμπαν με το EVE Online και τα δύο παιχνίδια θα είναι αλληλένδετα – οι συγκρούσεις του Dust διεξάγονται στο έδαφος των πλανητών γύρω από τους οποίους κινούνται οι παίκτες του EVE που παίζουν στο PC τους. Μιλώντας στη φετινή Gamescom, ο Marketing Director της CCP, Cameron Payne, μοιράστηκε μαζί μας περισσότερες λεπτομέρεις για το φιλόδοξο αυτό project.
“Στο Dust 514, παίζετε έναν αθάνατο στρατιώτη (ο οποίος μπορεί να επιστρέφει συνεχώς στη ζωή μέσα από κλωνοποιημένα σώματα) και ξεκινάτε εργαζόμενοι για μια NPC εταιρεία (που δεν ανήκει σε κάποια ομάδα παικτών), κερδίζοντας ISK (το φανταστικό νόμισμα του σύμπαντος του EVE, που χρησιμοποιείται σε όλες τις in-game συναλλαγές),” μάς λέει.
Η σύνδεση του Dust 514 με το EVE δεν υπάρχει απλώς για να προσδίδει βάρος στο πρώτο. Οι παίκτες-στρατιώτες συμμετέχουν σε πολεμικές επιχειρήσεις στο έδαφος που μπορούν να έχουν άμεσο αντίκτυπο στο σύμπαν του MMO, όπως την κατάληψη πλανητών από συγκεκριμένες παρατάξεις. Οι συγκρούσεις διεξάγονται σε χάρτες των 48 παικτών ανά ματς – αφού έχουμε διαμορφώσει τον πολεμιστή μας, μπορούμε να μπούμε στο Battle Finder και μέσω μιας διαδικασίας quickmatch, να ξεκινήσουμε αμέσως τη μάχη.
Μια μάχη που μπορεί να είναι ένα απειροελάχιστο κομμάτι του μεγαλύτερου πολεμικού παζλ. “Την ώρα που εσείς πολεμάτε σε έναν χάρτη,” λέει ο Payne, “χιλιάδες άλλοι παίκτες μπορεί να μάχονται σε άλλες περιοχές στον ίδιο πλανήτη.” Και αυτό, βεβαίως, ανάγεται στους χιλιάδες πλανήτες που γεμίζουν την απεραντοσύνη του σύμπαντος του EVE.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου