Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Soulcalibur V για τους άξιους μαχητές...

Η σειρά Soulcalibur αποτελεί εδώ και χρόνια μια πολύ αξιόλογη πρόταση στον χώρο των fighting games. Από τις μέρες του πρώτου ουσιαστικά τίτλου με το ολίγον διαφορετικό όνομα Soul Edge, το δημιούργημα της Project Soul καταβάλλει φιλότιμες προσπάθειες για να καθιερωθεί στην «αφρόκρεμα» των παιχνιδιών του είδους.
Πριν από τέσσερα περίπου χρόνια, οι χρήστες PS3 και Χbox 360 είχαν τη χαρά να φιλοξενήσουν τις επικές μάχες της σειράς για πρώτη φορά στις κονσόλες τους, μέσα από το Soulcalibur IV. Το παιχνίδι είχε αφήσει πολύ θετικές εντυπώσεις, ενώ ακολουθώντας την παράδοση (βλέπε Spawn, Link κτλ.) είχε κάνει την έκπληξη με την παρουσία χαρακτήρων όπως ο Darth Vader ή ο Yoda στο διαθέσιμο ρόστερ. Ο «δανεισμός» γνωστών χαρακτήρων φαίνεται πως αποτελεί πλέον παράδοση στη σειρά, όπως θα δούμε και φέτος. Θέλοντας λοιπόν να συνεχίσει την επιτυχία της, η Namco Bandai κυκλοφορεί το πέμπτο μέρος της σειράς, για άλλη μια φορά σε PS3 και Xbox 360.
Σενάριο
Το story mode του παιχνιδιού λαμβάνει χώρα στον 17ο αιώνα μ.Χ., 17 χρόνια μετά τα γεγονότα του πρόκατόχου του. Η αιώνια μάχη του καλού με το κακό στο σύμπαν του Soulcalibur συμβολίζεται με την ύπαρξη δύο σπαθιών και την επικράτηση αυτών που είναι άξιοι να τα χειριστούν. Τα δύο μαγικά ξίφη είναι το ιερό Soul Calibur και το «κολασμένο» Soul Edge.
Η ενσάρκωση του τελευταίου στο προηγούμενο παιχνίδι της σειράς ήταν ο Nightmare. Τότε ο Nightmare είχε σκοτωθεί από την λεπίδα του Siegfried, του γνωστότερου ίσως χαρακτήρα του franchise. Στη νέα πλοκή, πρωταγωνιστής είναι πλέον ο Patroklos Alexander, ακολουθούμενος από την αδελφή του Pyrrha Alexandra, παιδιά της -γνωστής από τη σειρά- Sophitia. Η ιστορία ακολουθεί κυρίως τα βήματα του Patroklos, ο οποίος αναζητά την χαμένη του αδελφή και μέσα από τις περιπέτειές του θα προσπαθήσει επίσης να αποδείξει ότι είναι ικανός να κρατήσει το Soulcalibur. Από ένα σημείο κι έπειτα, θα μπει και η Pyrrha στο παιχνίδι, την οποία και θα χειρίζεστε.
Η αφήγηση γίνεται μέσα από σκίτσα που θυμίζουν γκραβούρες, με τα cutscenes να είναι πραγματικά ελάχιστα. Κι ενώ για παράδειγμα στα Max Payne η αισθητική αυτή μας άρεσε, καθώς θύμιζε ένα καλοφτιαγμένο «σκοτεινό» κόμικ, στο Soulcalibur μάλλον δείχνει ένας φθηνός και γρήγορος τρόπος να προχωρήσει η πλοκή και δεν βοηθάει καθόλου στην δημιουργία ατμόσφαιρας. Η ιστορία είναι υποτυπώδης και περιέχει ένα σωρό κλισέ, οπότε σίγουρα δεν είναι ο τομέας που θα σας εντυπωσιάσει.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου