"Η ζωή μου αποτελείται από σκιές του γκρίζου, Batman. Γι' αυτό δε θα με καταλάβεις ποτέ σου”. Η ατάκα της Catwoman προς το βετεράνο υπέρ-ήρωα από το 1ο τεύχος (Vol. 2, 1993) του προσωπικού της κόμικ, είναι, ίσως, το μόνο πράγμα που χρειάζεται να ξέρει κανείς για να καταλάβει την σχέση αυτών των δύο χαρακτήρων. Για το Batman, υπάρχει το λάθος και το σωστό, το επιτρεπτό και το ανεπίτρεπτο, και αυτός ο κώδικας διέπει την κάθε του πράξη – και ταυτόχρονα τη δικαιολογεί. Η Selina Kyle, αντίθετα, όταν φοράει την μαύρη, εφαρμοστή στολή της, απελευθερώνεται πλήρως: η ηθική της είναι αρκετά εύπλαστη ώστε να εξυπηρετεί την ίδια και μόνο, κάτι που, φυσικά, την φέρνει πότε σε αντιπαράθεση και πότε σε συμφωνία με τον μαυροφορεμένο σταυροφόρο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάθε φορά που συναντιούνται, έχουμε πυροτεχνήματα.
Αυτή ακριβώς η δυναμική θα είναι ένα από τα πράγματα που θα εκμεταλλευτεί η φαντασμαγορία του Arkham City. Το sequel του Arkham Asylum είναι μεγαλύτερο, διαθέτει περισσότερη λεπτομέρεια και κατοικείται από πιο πολυάριθμους (και πιο γραφικούς) χαρακτήρες από ό,τι ο αριστουργηματικός προκάτοχός του. Η “γατο-γυναίκα” είναι μόνο ένας από αυτούς τους χαρακτήρες, αλλά και ένας από τους πιο σημαντικούς -και ο Zafer Coban, lead animator της Rocksteady είναι απόλυτα πρόθυμος να μας δείξει για ποιο λόγο. Το demo ξεκινά με τον Batman στις στέγες της Arkham City, του τμήματος της πόλης του Gotham που έχει αποκλειστεί για να “φιλοξενήσει” αποκλειστικά τους εγκληματίες και τους παρανοϊκούς- δεν θέλει και πολλή φαντασία για να υποθέσουμε ότι, μέσα στην “φυλακή” τους, έχουν εγκαταστήσει τα δικά τους βασίλεια, κάτι που ο Batman δε μπορεί να αφήσει ατιμώρητο.
Μέσα σε αυτό το εντελώς ανοιχτό και τεράστιο περιβάλλον, ο “Bats” διαθέτει ορισμένες νέες κινήσεις που τού επιτρέπουν να μετακινείται με ταχύτητα, ακρίβεια και μυστικότητα. Με το πιστό του grappling hook, μπορεί να εκτοξεύεται και, βρισκόμενος στον αέρα, να αιωρείται με την βοήθεια της κάπας του (σαν να χρησιμοποιεί parapente), να βουτά στο κενό και να δίνει νέα ώθηση. Σκοπός της Rocksteady, που επιστρέφει στο χαρακτήρα που κυριολεκτικά ανέστησε για τον χώρο των videogames, είναι ο παίκτης να μπορεί να μετακινείται έτσι σε μεγάλες αποστάσεις, χωρίς καν να χρειάζεται να αγγίξει το έδαφος.
Δεδομένου, βέβαια, ότι στο έδαφος θα κυκλοφορούν συμμορίες μπράβων, όπως αυτή στην οποία βουτά τώρα ο Batman, ξυλοφορτώνοντάς τους και πηδώντας ξανά στον αέρα και στις στέγες, η παραμονή στον αέρα μάλλον θα είναι προσωρινή.
Μιλούσαμε, όμως, για την ιδιαίτερη επιρροή της Catwoman στο παιχνίδι. Πράγματι, ο Coban οδηγεί τον Νυχτερίδα στην άκρη μιας στέγης, όπου παίζουν δυο γατάκια. Ένα σήμα στην οθόνη, ένα πάτημα του πλήκτρου και ο Σκοτεινός Ιππότης κάνει ένα διάλειμμα, για να αναλάβει δράση η γάτα. Η Catwoman θα είναι όχι μόνο πλήρως playable στο campaign του Arkham City, αλλά θα διαθέτει και τις δικές της αποστολές, οι οποίες θα τρέχουν παράλληλα με του Batman (όπως πάντα, εξυπηρετεί τα δικά της συμφέροντα άλλωστε). Πέρα από αυτό όμως, προσφέρει μια εντελώς διαφορετική αίσθηση στο παιχνίδι: πηδώντας από περβάζι σε περβάζι, η πιο μικρόσωμη (αλλά και πιο εχμ, καλοσχηματισμένη) κλέφτρα παραδίδει μαθήματα επιδεξιότητας και κινείται με πολλή περισσότερη ευλυγισία και ταχύτητα από τον “βαρύ κι ασήκωτο” Batman.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου