Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Serious Sam HD: First and Second Encounters

Λίγους μήνες πριν τον ερχομό του πασίγνωστου Δούκα των βιντεοπαιχνιδιών, έχουμε για άλλη μία φορά τη δυνατότητα να ασχοληθούμε με τον αντίζηλό του, ξαναγυρίζοντας το χρόνο πίσω σε μία εποχή όπου το είδος των FPS ήταν λίγο διαφορετικό από ό,τι είναι σήμερα. Όσοι δεν είχαν την ευκαιρία να θυμηθούν ή να μάθουν για τη σειρά των Serious Sam, μέσω της κυκλοφορίας τους στην υπηρεσία του Xbox Live ή της Steam (για υπολογιστές), θα έχουν πλέον την ευκαιρία να προμηθευτούν τη συλλογή των First και Second Encounter σε retail μορφή. Πλοκή; Απλά σκοτώστε όποιον εξωγήινο δείτε μπροστά σας Παρόλο που οι δύο τίτλοι είχαν μεταξύ τους μόλις ένα χρόνο διαφορά από την έκδοσή τους, προσφέροντας ελάχιστες διαφορές στον τεχνικό τομέα, στο συγκεκριμένο πακέτο το πρώτο μέρος αποτελεί απλά μία “γυαλισμένη” μεταφορά του πρωτότυπου, ενώ το δεύτερο μέρος κάνει χρήση της καινούριας Serious Engine 3, η οποία αποτελεί τη βάση του αναμενόμενου Serious Sam 3: BFE. Ξεκινώντας τις “συμπλοκές” με τη σειρά, ασχοληθήκαμε αρχικά με την πρώτη περιπέτεια του Sam “Serious” Stone. Δεν χρειάζεται να περάσουν παρά μερικά λεπτά, για να θυμηθούμε ότι το σενάριο υπάρχει απλά και μόνο για να μας δώσει την πιο απλή δικαιολογία για την εξόντωση αμέτρητων εξωγήινων και κάθε λογής τερατουργημάτων. Οι διάφορες πληροφορίες μας δίνονται αποκλειστικά μέσω κειμένων, όπου το πάτημα του A για το προσπέρασμά τους δείχνει ως μία απόλυτα λογική ενέργεια. Εν συντομία, βρισκόμαστε στον 22ο αιώνα, όπου η εξωγήινη φυλή των Mental απειλεί με πλήρη καταστροφή τον πληθυσμό της Γης. Ως ύστατη λύση, ο σκληροτράχηλος Sam Stone (a.k.a. Serious Sam) θα σταλεί στην Αίγυπτο, ώστε να βρει τη συσκευή Time Lock, με τη βοήθεια της οποίας θα μεταφερθεί στο παρελθόν προκειμένου να εξοντώσει τους Mental στην παρθενική τους εμφάνιση. Αναμφίβολα, το σενάριο δεν έχει καμία ελπίδα δημιουργίας ενδιαφέροντος, αφήνοντας όλο το βάρος στην ασταμάτητη και καταιγιστική δράση που θα ξεκινήσει από το πρώτο κιόλας λεπτό. Ξαναζώντας τις ένδοξες στιγμές του Serious Sam Εξαρχής θα βρεθούμε στο κύριο μοτίβο του τίτλου, το οποίο θέλει τις περιοχές να εναλλάσσονται συνεχώς μεταξύ τεράστιων εξωτερικών εκτάσεων και κλειστών εσωτερικών χώρων, με όλα τα περιβάλλοντα να είναι πάντα εμπνευσμένα από την αρχαία Αίγυπτο. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων το μέγεθος είναι τέτοιο, ώστε να επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλου αριθμού εχθρικών μονάδων. Η ποικιλία των εχθρών είναι αρκετά μεγάλη, προσφέροντάς μας -σε μεγάλους αριθμούς- τους σουρεαλιστικούς ακέφαλους στρατιώτες, τεράστιες αράχνες οπλισμένες με ανώδυνους, mechs και βαλκυρίες μεταξύ διαφόρων άλλων εχθρικών μοντέλων. Πολλές φορές οι διαφορετικοί τύποι εχθρών κάνουν ταυτόχρονα την εμφάνισή τους σε διάφορες “αρένες”, όπου οι δυνατότητες κάλυψης είναι συχνά ελάχιστες ή εξαιρετικά προσωρινές δεδομένου ότι οι εχθροί επιτίθενται από παντού, με την τεχνητή νοημοσύνη να τους διατάζει συνεχώς να έρχονται κατά πάνω μας. Η δράση είναι, λοιπόν, ασταμάτητη απαιτώντας από εμάς τη συνεχή κίνηση για την αποφυγή εχθρικών επιθέσεων, αλλά και την εύρεση των πολύτιμων πυρομαχικών και ενεργειών. Όπως πρόσταζαν οι επιταγές της εποχής λοιπόν -λίγο πριν τον ερχομό του Halo- η αυτόματη αναζωογόνηση απουσιάζει πλήρως, απαιτώντας την εύρεση ενεργειών καθώς και πολύτιμων “ασπίδων”. Όπως είναι φυσικό, αυτός ο μηχανισμός της ενέργειας είναι σε θέση να προκαλέσει μεγαλύτερο άγχος για την επιβίωσή μας, αλλά και εκνευρισμό σε περιπτώσεις που θα βρεθούμε πρακτικά σε κάποιο αδιέξοδο (όποτε βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση να πλησιάσουμε κάποια νέα εχθρική εισβολή εχθρών, έχοντας μονοψήφιο αριθμό ενέργειας και κανένα power-up στον ορίζοντα). Ευτυχώς, η εξαιρετικά καλοδεχούμενη δυνατότητα των quick saves με το πάτημα του Y, βοηθά σημαντικά στην αποφυγή κάλυψης μεγάλων αποστάσεων σε περίπτωση που χάσουμε, δημιουργώντας επίσης την πεποίθηση ότι αυτό το σύστημα των saves θα έπρεπε να είναι ενσωματωμένο στα σύγχρονα FPS.

Related Posts:

  • Το Online στο νέο Call of DutyΗ Activision ετοιμάζει...μεγάλες εκπλήξεις, αλλά και συνδρομές.Η Activison θα ανακοινώσει στην E3 τα σχέδιά της για το φετινό Call of Duty. Ο λόγος για τον οποίο η νέα έκδοση θα ξεχωρίζει από τις προηγούμενες είναι, όπως όλα … Read More
  • Operation Flashpoint: Red RiverTo Operation Flashpoint Red River παίζει σε μία ξεχωριστή κατηγορία, εντελώς μόνο του. Οι τάσεις της αγοράς έχουν ωθήσει τη gaming βιομηχανία στη δημιουργία όλο και περισσότερων corridor shooters, τα οποία με ένα σύντομο camp… Read More
  • Dynasty Warriors 7Μία ατέλειωτη βιβλιοθήκη από hack ‘n slash τίτλους υπάρχει στο ιστορικό της Koei και όπως φαίνεται δε δείχνει διατεθειμένη να μεταθέσει σύντομα το βάρος της σε κυκλοφορίες άλλου είδους. Σε αυτήν την επιλογή της, βέβαια, δε θα… Read More
  • Call of Duty: Black Ops - EscalationΓια ένα παιχνίδι που κυκλοφορεί σε ετήσια βάση δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για map packs. Γι αυτό ίσως κάθε νέο map pack του Black Ops πρέπει να περιέχει πέντε χάρτες και, φυσικά, να υπέρ-κοστολογείται στα 13 ευρώ (ή 1200 MS… Read More
  • Καθυστερεί το Mass Effect 3Η BioWare μεταθέτει την κυκλοφορία του για το πρώτο τρίμηνο του 2012.Το Μass Effect 2 εμφανίστηκε για δύο σερί χρονιές μέσα στον πρώτο μήνα του έτους. Τόσο οι περυσινές εκδόσεις για PC και Xbox 360, όσο και η φετινή για το PS… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου