Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Super Meat Boy (PC, Xbox 360)

Το Super Meat Boy είναι ένα platform, που διαθέτει αρκετά κοινά στοιχεία με κλασικούς τίτλους του είδους όπως τα Super Mario Bros και Megaman. Αποτελεί συνέχεια του flash game Meat Boy, το οποίο πρωτοδημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα Newgrounds, έχοντας αξιοσημείωτη απήχηση στους επισκέπτες της. Αυτή τη φορά, η Team Meat, η εταιρεία που κρύβεται πίσω από το παιχνίδι, αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά με την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών. Με τη δική τους μηχανή γραφικών (Tommunism Engine), το Super Meat Boy αποτελεί πλέον το πρώτο της παιδί. Ο τίτλος είναι μία ευχάριστη έκπληξη και φέρνει στο μυαλό αναμνήσεις της χρυσής εποχής των πιο πάνω αναφερθέντων κλασικών παιχνιδιών.
Gameplay
Το εισαγωγικό βιντεάκι μας καλύπτει αρκετά από πλευράς πλοκής. Είστε ο Meat Boy, ο οποίος θέλει να σώσει την αγαπημένη του, Bandage Girl, από τον αδίστακτο Dr Fetus που την έχει απαγάγει. Το σενάριο δεν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας και ουσιαστικά επηρεάζεται αρκετά από την σειρά Super Mario.
Το ρεπερτόριο κινήσεων του ήρωα είναι μικρό, με αποτέλεσμα ο χειρισμός να είναι απλός. Κινείστε στο δισδιάστατο περιβάλλον με τα πλήκτρα κατεύθυνσης, ενώ με τα Space και Shift ο Meat Boy πηδάει και τρέχει αντίστοιχα. Συνδυάζοντας τα δύο τελευταία πλήκτρα μπορείτε να εκτελέσετε άλματα μεγαλύτερου μήκους και μικρότερης καμπύλης. Επιπλέον, έχετε την δυνατότητα να αναπηδάτε σε τοίχους, αποκτώντας έτσι πρόσβαση σε δυσπρόσιτες περιοχές, απλά συγχρονίζοντας το πάτημα του Space με την επαφή σας στον τοίχο.
Στόχος σας είναι να φτάσετε στην Bandage Girl, ξεπερνώντας τα όποια εμπόδια. Κοφτεροί τροχοί, λάβα, κενά, μέχρι και…πύραυλοι με ανιχνευτή κίνησης, θα προσπαθήσουν να σταθούν εμπόδιο στο διάβα σας. Υπάρχουν βέβαια και διάφορα άλλα αντικείμενα τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν ή να σας καταδικάσουν. Για παράδειγμα, ένας γιγάντιος ανεμιστήρας μπορεί να σας βοηθήσει να εκτελέσετε άλμα πολύ μεγάλου ύψους. Ωστόσο, αν δεν είστε προσεκτικοί θα καταλήξετε κιμάς από τις λεπίδες του. Σημαντικό προτέρημα του τίτλου είναι ο απόλυτος έλεγχος που ασκείτε στον ήρωά σας. Μπορείτε να υπολογίζετε με ακρίβεια το που θα προσγειωθείτε από ένα άλμα, χρησιμοποιώντας το Shift και τα πλήκτρα κατευθύνσεως.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου