Pages - Menu
▼
Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016
Στο... διάστημα το Call of Duty 2016;
Οι πρώτες φήμες για το νέο Call of Duty αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους. Σύμφωνα με γνωστό και αξιόπιστο μέλος του neogaf, το Call of Duty 2016 όχι μόνο διαδραματίζεται και αυτό στο μέλλον, αλλά είναι ακόμα πιο φουτουριστικό από τους πρόσφατους προκατόχους του, με φουλ επιστημονική φαντασία και μάχες στο διάστημα. Το Call of Duty 2016 αναπτύσσεται από την Infinity Ward και θα ανακοινωθεί μέσα στους επόμενους μήνες. Εσείς θέλετε ένα ακόμα φουτουριστικό Call of Duty; Μήπως έχει κουράσει πια αυτή η θεματολογία;
Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016
Άλλη μια ματιά στο κολασμένο multiplayer του Doom
Το Doom βγαίνει τον Μάιο και αναμένεται να αποτελέσει ένα από τα πιο δημοφιλή multiplayer shooters του 2016. Το multiplayer του Doom προσφέρει γρήγορη δράση σε αρένες, με έξι κλασικά και νέα modes, δυνατά όπλα, κάθετη κίνηση και μοναδικά power-ups που σας επιτρέπουν να παίζετε ως δαίμονας. Δείτε στα παρακάτω trailers ορισμένους από τους χάρτες, τα modes, τους δαίμονες, τα υπερόπλα και τα power-ups του multiplayer του Doom και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Σκοπεύετε να το... "λιώσετε";
Κυριακή 27 Μαρτίου 2016
Far Cry Primal Review
Η σειρά Far Cry αριθμεί περισσότερα από 10 χρόνια ζωής και έχει καταφέρει να διατηρηθεί σε υψηλό επίπεδο ποιότητας, παρά κάποιους επαναλμβανόμενους μηχανισμούς από παιχνίδι σε παιχνίδι. Το Far Cry Primal έχει φρέσκια θεματολογία, όμως του αρκεί αυτό για να προσφέρει μια νέα εμπειρία ή αποτελεί απλά ξαναζεσταμένο φαγητό με προϊστορική γαρνιτούρα;
H ιστορία του Far Cry Primal σας μεταφέρει στο 10.000 π.Χ, στις απαρχές της μεσολιθικής περιόδου και στην περιοχή του Oros που βρίσκεται στην κεντρική Ευρώπη. Αναλαμβάνετε τον ρόλο του Takkar, ο οποίος ανήκει στην φυλή των wenja και έχει στόχο να κατακτήσει με την φυλή του το Oros, ξεπαστρέφοντας ταυτόχρονα και τις φυλές των udam και izila που είναι ο φόβος και ο τρόμος της περιοχής. H ιστορία του Far Cry Primal είναι τετριμμένη, κάτι που εν μέρει δικαιολογείται από την ίδια τη θεματολογία του. Προφανώς δεν θα μπορούσαν να μπουν στοιχεία δολοπλοκίας, προδοσίας ή σοβαρών ανατροπών τη στιγμή που οι προϊστορικοί χαρακτήρες του παιχνιδιού έχουν χαμηλό επίπεδο νόησης. Από την άλλη όμως δεν μπορεί να δικαιολογηθεί η μηδενική κλιμάκωση και η απουσία κορυφώσεων που σας κάνουν να μην παίρνετε στα σοβαρά την ιστορία του παιχνιδιού.
Το πραγματικό ενδιαφέρον σας να εξερευνήσετε τον προϊστορικό κόσμο του παιχνιδιού βρίσκεται στις μικρές λεπτομέρειες που τον απαρτίζουν και εδώ η Ubisoft παραδίδει μαθήματα σχεδιασμού. Στιγμές όπως να σημαδεύετε το θήραμά σας και να βγαίνει απότομα από το ποτάμι ένας κροκόδειλος και να το κατασπαράζει ή να βλέπετε από μακριά μία αγέλη μαμούθ να διακόπτει την μάχη μεταξύ δύο αντιμαχόμενων φυλών και να τρομάζει τους λύκους που ξεροστάλιαζαν λίγα μέτρα μακριά για να φάνε τα πτώματα της μάχης, είναι ο πιο σημαντικός λόγος να εξερευνήσετε το Oros. H πιστότητα αυτών των στιγμών και η ποικιλομορφία της ευρύτερης περιοχής είναι σαφέστατα τα πιο δυνατά σημεία του Far Cry Primal. Στην αληθοφανή καταγραφή του προϊστορικού κόσμου του παιχνιδιού συνυπολογίζεται και η δουλειά ειδικών γλωσσολόγων, οι οποίοι με βάση τα δεδομένα της προϊστορίας δημιούργησαν μία νέα διάλεκτο για να μιλούν οι χαρακτήρες!
Ένα ακόμη πολύ δυνατό σημείο του Far Cry Primal είναι αναμφίβολα η δυνατότητα να εξημερώνετε τα άγρια θηρία της περιοχής και να τα χρησιμοποιείτε προς όφελος σας. Η δυνατότητα αυτή σας δίνει διαφορετικές επιλογές στην προσέγγιση κάθε μάχης. Το πρώτο ζώο που εξημερώνετε είναι μία κουκουβάγια, την οποία την χρησιμοποείτε ως ιχνηλάτη για να βλέπετε με λεπτομέρεια το πεδίο της μάχης και τις επιλογές σας. Στη συνέχεια και εξελίσσοντας τα αντίστοιχα skills μπορείτε να εξημερώνετε λιοντάρια, αρκούδες, μαχαιρόδοντες, λύκους και άλλα, που μπορούν να αποτελούν φονικές μηχανές στο πεδίο της μάχης. Μάλιστα, ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η εξαιρετική νοημοσύνη των ζώων-συντρόφων σας, που αντιδρούν ακαριαία στους κινδύνους που αντιμετωπίζετε. Ακόμα και η αντιμετώπιση των εχθρικών ζώων που συναντάτε διαφέρει, ανάλογα με το ζώο που σας συντροφεύει. Για παράδειγμα αν σας συντροφεύει ένας μαχαιρόδοντας ή μία αρκούδα, τότε η αγέλη των λύκων που συναντάτε το βάζει στα πόδια κτλ. Τα είδη ζώων που συναντάτε στο Oros έχουν αξιοσέβαστη ποικιλία, ενώ ανάλογα μεγάλος είναι και ο αριθμός των θηρίων που μπορείτε να εξημερώνετε.
Η δομή και οι μηχανισμοί του Far Cry Primal είναι ενδεδειγμένα για ένα παιχνίδι ανοιχτού κόσμου, αλλά δεν διαφέρουν σε σημαντικό βαθμό από την δομή των άλλων Far Cry. Όπως και στα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς, υπάρχουν βασικές και προαιρετικές αποστολές, η εκπλήρωση των οποίων σας αποφέροει πόντους εμπειρίας και πρόσθετα skills για να ξεκλειδώνετε σταδιακά το skill tree σας που είναι πιο πλούσιο σε δυνατότητες από ποτέ. Αυτό που διαφέρει ως ένα βαθμό σε σχέση με το βασικό μοντέλο των Far Cry είναι η έμφαση που δίνεται στη συλλογή πρώτων υλών, οι οποίες χρησιμεύουν τόσο για να φτιάχνετε τον εξοπλισμό και τα όπλα σας, όσο και για να αναβαθμίζετε τις καλύβες σημαντικών χαρακτήρων στον καταυλισμό σας. Με την αναβάθμιση σε αυτές τις καλύβες ξεκλειδώνονται νέα skills, ενώ για να γίνει εφικτή η κάθε αναβάθμιση πρέπει να έχετε συγκεκριμένο πληθυσμό ανθρώπων της φυλής σας στον καταυλισμό σας. Η αύξηση του πληθυσμού πραγματοποιείται με την ολοκλήρωση βασικών και προαιρετικών αποστολών, ενώ όσο μεγαλύτερος είναι ο πληθυσμός, τόσο περισσότερες είναι και οι πρώτες ύλες που εμφανίζονται αυτόματα στην παρακαταθήκη σας. Τέλος, όπως και στα άλλα Far Cry, υπάρχουν outposts και bonfires που πρέπει να καταλαμβάνετε για να μπορείτε να μεταφέρεστε γρήγορα από το ένα σημείο του χάρτη στο άλλο.
Οι βασικές αποστολές του Far Cry Primal δεν έχουν την απαιτούμενη ποικιλία και ευρηματικότητα και αυτό είναι ένα μεγάλο αγκάθι για την ποιότητα του παιχνιδιού. Οι βασικές αποστολές αναλώνονται είτε στο να κατακτήσετε το αρχηγείο κάποιας αντίπαλης φυλής, είτε στο να μαζέψετε πρώτες ύλες που σας ζητάει κάποιος βασικός χαρακτήρας του καταυλισμού σας. Η απουσία πολυπλοκότητας στις αποστολές μπορεί να δικαιολογηθεί εν μέρει από τη θεματολογία του παιχνιδιού, αλλά μπορούσαν να υπάρχουν κάποιες νέες ιδέες που θα του ταίριαζαν γάντι. Από την άλλη, οι αποστολές στις οποίες είστε ύπο την επήρεια των ματζουνιών που σας δίνει ο σαμανός της φυλής και παίζετε τα οράματα του Takkar που βοηθούν στο ξετύλιγμα της ιστορίας, είναι ωραίες πινελιές, αν και τις έχουμε ξαναδεί στη σειρά.
Πέρα από τις βασικές αποστολές, το παιχνίδι είναι γεμάτο από παράπλευρες δραστηριότητες, κάποιες εκ των οποίων έχουν πραγματικό ενδιαφέρον, ενώ κάποιες άλλες είναι αναμάσημα παλιότερων ιδεών. Στα highlight είναι το κυνήγι και η ανακάλυψη προϊστορικών θηρίων στο Oros, αλλά και η ανακάλυψη κρυμμένων σπηλαίων που βρίσκονται σε διάφορα σημεία του χάρτη. Μάλιστα, στην πρώτη περίπτωση χρησιμοποιείται πολύ επιτυχημένα το hunting sense (το οποίο είναι παραλλαγή του eagle vision των Assasin’s Creed) για να μπορείτε να διακρίνετε τα ίχνη του ζώου και να το εντοπίζετε. Σε γενικότερο πλαίσιο όσον αφορά τις αποστολές του παιχνιδιού, η Ubisoft επενδύει για ακόμη μία φορά στην ποσότητα και στην πεπατημένη οδό, παρά στην ποιότητα και το νεωτερισμό. Αυτό μπορεί να θεωρηθεί χαμένη ευκαιρία, καθώς η θεματολογία προσφέρεται για περισσότερο ρίσκο και πιο φρέσκες ιδέες από αυτές που εν τέλει υλοποιούνται.
Σάββατο 26 Μαρτίου 2016
Κάνοντας ανταρτοπόλεμο στο Homefront: The Revolution
Η "επαναστατική" θεματολογία του Homefront: The Revolution έχει άμεσο αντίκτυπο στο gameplay του παιχνιδιού. Για να αντιμετωπίζετε τους τεχνολογικά ανώτερους Κορεάτες στρατιώτες, πρέπει να χρησιμοποιείτε τακτικές ανταρτοπολέμου, με χρήση αυτοσχέδιου εξοπλισμού, αιφνιδιασμό των εχθρών κτλ. Δείτε το νέο gameplay trailer του Homefront: The Revolution και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Ωραίο έτσι;
Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016
Halo 5: Πολεμήστε παρέα στο Warzone Firefight
Το πολυαναμενόμενο Warzone Firefight mode του Halo 5 αποκαλύπτεται. Στο Warzone Firefight, έως οκτώ παίκτες συνεργάζονται για να εκπληρώσουν πέντε γύρους από όλο και πιο δύσκολα, δυναμικά objectives, αντιμετωπίζοντας αμέτρητους εχθρούς. Όπως ανακοίνωσε η 343 Industries, το Warzone Firefight θα προστεθεί στο Halo 5 το καλοκαίρι. Δείτε trailer και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Παίζετε Halo 5;
Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016
Αυτό είναι το περίεργο χειριστήριο του Nintendo NX;
Το Nintendo NX θα αποκαλυφθεί μέσα στους επόμενους μήνες και ήδη
βρίσκεται στα χέρια των developers. Τις τελευταίες μέρες διάφορες
φωτογραφίες όπως αυτή παραπάνω έχουν αρχίσει να εμφανίζονται,
οι οποίες υποτίθεται δείχνουν το περίεργο χειριστήριο του Nintendo NX ή
τουλάχιστον του dev kit της κονσόλας. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφόρηση
ενός δημοσιογράφου του περιοδικού Game Informer, το χειριστήριο του NX
δεν έχει μπροστινά κουμπιά, στοιχείο που ταιριάζει με αυτό που
απεικονίζεται στη φωτογραφία. Πώς σας φαίνεται το υποτιθέμενο
χειριστήριο του Nintendo NX;
Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016
Nuk3town για όλους στο Black Ops 3
Οι παίκτες του Call of Duty: Black Ops 3 έχουν στη διάθεσή τους έναν ακόμα χάρτη. Όπως ανακοίνωσε η Treyarch, ο χάρτης Nuk3town, καθώς και το Nuk3town personalisation pack, είναι πλέον διαθέσιμα δωρεάν στο Black Ops 3 για PS4, Xbox One και PC. Δείτε το Nuk3town παρακάτω και πείτε μας αν παίζετε Black Ops 3!
Τρίτη 22 Μαρτίου 2016
"Το Uncharted 4 έχει τα καλύτερα γραφικά όλων των εποχών"
H Naughty Dog πιστεύει πολύ στο Uncharted 4: A Thief's End και... το δείχνει. Σύμφωνα με τον Bruce Straley, game director της Naughty Dog, το Uncharted 4 όχι μόνο είναι το καλύτερο παιχνίδι Uncharted, αλλά αποτελεί και το πιο εντυπωσιακό οπτικά παιχνίδι όλων των εποχών. Με βάση τα μέχρι τώρα δείγματα του Uncharted 4, μάλλον έχει δίκιο. Δεν υπάρχει κάτι πιο εντυπωσιακό ούτε στις κονσόλες, ούτε στο PC. Εσείς τί λέτε;
Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016
Θάνατος με... παρέα στο σατανικό Necropolis
H Harebrained Schemes (Shadowrun Returns) ξαναχτυπά με ένα ακόμα ξεχωριστό παιχνίδι. Ο λόγος για το Necropolis, το οποίο συνδυάζει δράση τρίπου προσώπου με roguelike gameplay και... μόνιμο θάνατο. Στο Necropolis, μαζί με έως τρεις φίλους μέσω in/out co-op, εξερευνάτε ένα ζωντανό, μαγικό μπουντρούμι που ξανασχεδιάζεται διαφορετικά κάθε φορά που παίζετε. Το Necropolis αναμένεται το καλοκαίρι σε PS4, Xbox One και PC/Mac. Δείτε trailer και gameplay και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Ωραίο έτσι;
Κυριακή 20 Μαρτίου 2016
Ο μεγαλύτερος εχθρός του Division: η ίδια του η φύση
Η γαλλική εταιρεία βέβαια είχε φροντίσει να το δοκιμάσει εκτενώς, δίνοντας την ευκαιρία σε κόσμο και κοσμάκη να πάρει μια γεύση από δαύτο μέσα από τις διάφορες beta περιόδους του, κλειστές και ανοιχτές, προετοιμάζοντας έτσι και το έδαφος για το μεγάλο “ντου” της 8ης Μαρτίου.
Η αλήθεια είναι πως το Tom Clancy’s The Division, όπως είναι ο πλήρης τίτλος του παιχνιδιού, αποτελεί ένα άρτιο παιχνίδι που συν τοις άλλοις μας προσφέρει τη ρεαλιστικότερη εκδοχή της Νέας Υόρκης που έχουμε δει ποτέ στο gaming. Αν δεν έχετε οι ίδιοι άποψη, απλά αφήστε κάποιον που έχει επισκεφθεί το “Μεγάλο Μήλο” να περιπλανηθεί στις ψηφιακές λεωφόρους και τις σκοτεινές ατραπούς του τίτλου της Ubisoft Massive (στην ανάπτυξή του, ειρήσθω εν παρόδω, συνεισέφεραν και οιUbisoft Reflections, Red Storm Entertainment και Ubisoft Annecy) και αναμείνατε την ετυμηγορία του. Υπερπλήρης τίτλος λοιπόν με έναν τεράστιο και συνάμα ρεαλιστικό χάρτη, άπλετο εξοπλισμό, όπλα και λοιπά μπιχλιμπίδια και πληθώρα αποστολών για να μη μείνει ποτέ κανείς παραπονεμένος.
Και παρ’ όλα αυτά υπάρχει πρόβλημα;
“No lifers”: τα πρώτα θύματα
Πώς προσέγγισαν το Division οι περισσότεροι από εσάς, από εμάς; Παίζοντας γεμάτοι όρεξη και περιέργεια για 3-4 ώρες τη μέρα, ανάλογα και με τις υποχρεώσεις τους φυσικά, μέχρι να έρθει το τριήμερο, όταν και ο προαναφερθείς αριθμός πολλαπλασιάστηκε πιθανώς επί τρία. Το ίδιο συνέβη με όλους όμως; Αν ψάξετε λίγο online θα βρείτε ορισμένες ενδιαφέρουσες περιπτώσεις “no lifers”(χρησιμοποιώ τον εν λόγω χαρακτηρισμό αφού ορισμένοι εξ αυτών… αυτοαποκαλούνταν τοιουτοτρόπως!) οι οποίοι όχι απλώς αφιέρωσαν δεκάδες ώρες στο παιχνίδι με το “καλημέρα”αλλά μέσα στην πρώτη βδομάδα από την κυκλοφορία του, έπιασαν το level cap του (30), τέλειωσαν κάθε πιθανή αποστολή, εισχώρησαν στη Dark Zone και βρήκαν μάλιστα και τα ιδανικά “μονοπάτια farming” έτσι ώστε σε κάθε τους πέρασμα να αποκομίζουν εκατοντάδες Phoenix Credits.
Σημείωση: για όλους τους κοινούς θνητούς, τα Phoenix Credits είναι μία δευτερεύουσα νομισματική μονάδα στο παιχνίδι η οποία χρησιμεύει για την αγορά high-level εξάρτυσης (κίτρινα και legendary αντικείμενα και όπλα). Υπολογίστε πως ένα τέτοιο αντικείμενο μπορεί να στοιχίζει από 80-100 μέχρι και 200 Phoenix Credits. Σκεφτείτε τώρα ότι οι τύποι στους οποίους αναφερθήκαμε προ ολίγου, ήταν σε θέση να κερδίζουν μέχρι και 1.000 τέτοια, ακολουθώντας μία συγκεκριμένη διαδρομή. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Πως μέσα σε λίγες μέρες είχαν “ντυθεί” με ό,τι καλύτερο είχε να τους προσφέρει το παιχνίδι. Έχοντας μαζέψει δε και μπόλικη “προίκα”, αντιλαμβάνεστε ότι μετά από μόλις μία εβδομάδα gameplay, το Division δεν ήταν σε θέση να τους προσφέρει κάτι παραπάνω, έτσι;
Την “τρύπα” βέβαια την ανακάλυψαν σχετικά γρήγορα οι άνθρωποι της Massive οι οποίοι και έκαναν τις σχετικές τροποποιήσεις έτσι ώστε να τα περισσότερα Phoenix Credits στο παιχνίδι να δίνονται μέσα από τις καθημερινές αποστολές, όμως και πάλι, η ζημιά είχε ήδη γίνει αφού υπήρχε –και εξακολουθεί να υπάρχει- ένα ποσοστό παικτών που δεν είχε πλέον λόγο να παίζει το παιχνίδι. Το Division θα αποκτήσει τρία expansions όμως η υπόσχεση αυτή, δεν μοιάζει ικανή να κρατήσει πιστούς τους παίκτες του: το πιθανότερο σενάριο είναι πως αυτοί θα ασχοληθούν με κάτι άλλο μέχρι την κυκλοφορία τους –και πάλι, το ότι θα ξαναγυρίσουν δεν είναι ακριβώς απόλυτο.
Endgame: αυτή η μάστιγα
Το Division όπως και το Destiny, έχει έναν μεγάλο εχθρό που δεν είναι άλλος από το λεγόμενοendgame: όταν ένα παιχνίδι που εκ φύσεως έχει αρχή, μέση και τέλος, φιλοδοξεί να κρατήσει προσκολλημένους τους παίκτες για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του χρόνου που θα χρειαστούν εκείνοι για να το τερματίσουν, οφείλει να βρει και τον τρόπο που θα το κάνει. Σε ένα παιχνίδι που συνεχίζεται και μετά τον τερματισμό του, οι παίκτες εξακολουθούν να αφιερώνουν χρόνο για έναν βασικό λόγο: για να εξελίξουν κι άλλο τον χαρακτήρα τους, για να ανέβουν κι άλλα levels, για να αποκτήσουν καλύτερο εξοπλισμό, για να κάνουν το guild τους No.1 στον σέρβερ. Αν μάλιστα κάποιος έχει αντίρρηση, μπορεί να ρωτήσει τη γνώμη της Blizzard και της NCsoft, εταιρειών που πρώτες από οποιονδήποτε άλλον, φρόντισαν να κατανοήσουν πλήρως αλλά και να ικανοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ανάγκη αυτή των παικτών.
Τη στιγμή αυτή, το Division τι έχει να προσφέρει στους παίκτες που έχουν τελειώσει με τις κύριες αποστολές του και που ουσιαστικά δεν έχουν λόγο να σκίζονται στη Dark Zone του (θεωρητικά, εκεί συναντάμε ομάδες παικτών να μάχονται ενάντια σε ισχυρότερους αντιπάλους που εμφανίζονται διαρκώς αλλά και άλλες ομάδες παικτών που αποφάσισαν να γίνουν “κακοί”, όμως το γεγονός ότι οι τελευταίες έχουν πολλά περισσότερα να χάσουν απ’ ότι να κερδίσουν, τις έχει καταστήσει δυσεύρετες αν όχι ανύπαρκτες) εφ’ όσον δεν “καίγονται” να αποκτήσουν ισχυρότερα αντικείμενα και εξοπλισμό;Τίποτα. Και το χειρότερο ξέρετε ποιο είναι; Πως οι παίκτες αυτοί μπορούν ανά πάσα στιγμή να έρθουν πρόσωπο με πρόσωπο με άλλους που απλά επειδή ήταν ταχύτεροι, απομύζησαν εν ριπή οφθαλμού το παιχνίδι, κάτι που οι ίδιοι δεν μπορούν να κάνουν πλέον.
Προσωπικά δεν πιστεύω πως το Division είναι σε θέση να ικανοποιήσει τις προσδοκίες της κατηγορίας στο οποίο επέλεξε να “πέσει”. Είναι έκπληξη αυτό; Εδώ καλά-καλά δεν τα κατάφερε κοτζάμ Destiny το οποίο χρειάστηκε να περιμένει το πρώτο του expansion για να φτάσει να θεωρείται πλήρες, ένα πρότζεκτ εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων με τρία “core” παιχνίδια και κάμποσα add-ons και expansions. Ακόμα και στην περίπτωση του τίτλου της Bungie, θα διαπιστώσει κανείς κάμποσα “νεκρά διαστήματα”, ακριβώς όπως συνέβαινε παλαιότερα με το WoW (σταθερή πτώση στους συνδρομητές μέχρι την κυκλοφορία του κάθε expansion όπου παρατηρούταν μια απότομη άνοδος για να αρχίσει έπειτα από λίγους μήνες η ίδια πτωτική πορεία). Το Division, λοιπόν, δεν με πείθει ότι είναι σε θέση να διαχειριστεί το endgame του.
Μπορεί οι μηχανικοί, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Massive να κάνουν τα μαγικά τους στην πορεία και να αντιστρέψουν την κατάσταση, μπορεί μετά από δυο-τρία expansions ο κόσμος του παιχνιδιού να έχει αλλάξει. Ακόμα κι αυτά να έχουν συμβεί όμως, δεν θα έχουν ακυρώσει την παρούσα κατάσταση που λέει ότι σύντομα, θα έχουμε τους πρώτους παίκτες που θα σταματήσουν να ασχολούνται με το Division λόγω… ανίας. Το αν η παύση τους θα είναι προσωρινή ή μόνιμη, είναι κάτι που θα εξαρτηθεί από τα ανακλαστικά της Ubisoft.
Σάββατο 19 Μαρτίου 2016
Star Wars σε virtual reality
To Star Wars δεν θα μπορούσε να μην συμμετέχει στον "χορό" του virtual reality. Αυτή τη φορά μιλάμε για το Trials on Tatooine, ένα διαδραστικό virtual reality πείραμα της Lucasfilm το οποίο μεταφέρει τον παίκτη στον κόσμο του Star Wars, με κλασικά στοιχεία όπως lightsaber, το Millennium Falcon και τον R2-D2. Δείτε trailer παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται!
Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016
Ξαφνική επιστροφή Shadow Complex
Το πολύ καλό side-scrolling shooter Shadow Complex επιστρέφει δριμύτερο από το πουθενά. Ο λόγος για το Shadow Complex Remastered, το οποίο έχει βελτιωμένα γραφικά, νέα στοιχεία όπως δυναμικά melee takedowns, επιπλέον achievements και master challenges. Το Shadow Complex Remastered είναι ήδη διαθέσιμο σε Xbox One και PC, ενώ τον Μάιο θα βγει και στο PS4. Δείτε trailer και πείτε μας αν σκέφτεστε αγορά! Έχετε παίξει το αρχικό Shadow Complex;
Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016
Στις 18 Μαρτίου το Early Access του Paragon
Η Epic Games ανακοίνωσε την early access φάση του νέου της τίτλου με το όνομα Paragon και για να το γιορτάσει, δημοσίευσε και ένα σχετικό Gameplay Trailer.
Το Paragon, είναι το νέο παιχνίδι της Epic Games, μια προσπάθεια την οποία είχαμε καλύψει όταν το όνομα πρωτοακούστηκε στον χώρο των MOBA. Ο τίτλος πραγματοποιεί μια αρκετά διαφορετική προσέγγιση όσον αφορά τους γνωστούς τίτλους του είδους, βάζοντας στοιχεία από third-person έχοντας όμως αρκετά "στρατηγικές βάσεις" κατά τη διάρκεια του gameplay. Το early access πρόγραμμα ξεκινάει στις 18 Μαρτίου και η Epic Games για να το γιορτάσει, δημοσίευσε ένα νέο Gameplay Trailer που τρέχει στα 60FPS για μέγιστη απόλαυση. Σημειώνεται, πως το Paragon θα τρέχει με τη βοήθεια της Unreal Engine 4 μηχανής γραφικών, η οποία θα τροφοδοτεί και το νέο Unreal Tournament.
Τρίτη 15 Μαρτίου 2016
Άδοξο τέλος για το EverQuest Next
Μια φορά κι έναν καιρό, το EverQuest Next ήταν ένα από τα πιο
αναμενόμενα ΜΜΟ. Όμως με το παιχνίδι να είναι άφαντο εδώ και χρόνια,
φαινόταν ότι κάτι δεν πάει καλά. Όπως ανακοίνωσε
η Daybreak Games (πρώην SOE), το EverQuest Next ακυρώνεται, καθώς παρά
τα επιμέρους πρωτοποριακά στοιχεία, συνολικά δεν βγαίνει αντάξιο των
προσδοκιών. Εσείς περιμένατε το EverQuest Next;
Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016
Περισσότερο Dying Light καθοδόν
Όσο καλό είναι το Dying Light, άλλο τόσο καλή είναι η υποστήριξή του από την Techland. Όπως ανακοίνωσε το στούντιο, λόγω του ενθουσιασμού των παικτών για το Dying Light, σκοπεύει να βγάλει ακόμα περισσότερο περιεχόμενο για το παιχνίδι, τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2016. Εσείς έχετε/θα τσιμπήσετε το Dying Light; Πώς σας φαίνεται το παιχνίδι;
Κυριακή 13 Μαρτίου 2016
Η μεγάλη επιστροφή του Day of the Tentacle
Το Day of the Tentacle, ένα από τα adventure με τα οποία μεγάλωσε μία ολόκληρη γενιά παικτών, επιστρέφει ακόμα καλύτερο. Ο λόγος για το Day of the Tentacle Remastered, το οποίο έχει ανανεωμένα γραφικά και ήχο, classic mode, concept art browser και σχόλια από τον Tim Schafer και άλλους δημιουργούς του παιχνιδιού. Το Day of the Tentacle Remastered βγαίνει 22 Μαρτίου σε PS4, PS Vita και PC. Δείτε trailer παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Έχετε παίξει το αρχικό Day of the Tentacle;
Σάββατο 12 Μαρτίου 2016
Το στρατηγικό incursion mode του Battleborn
Καθώς πλησιάζει η κυκλοφορία του Battleborn τον Μάιο, σιγά σιγά αποκτάμε ολοκληρωμένη εικόνα για το νέο ομαδικό FPS της Gearbox. Το Battleborn περιλαμβάνει 25 ήρωες, ο καθένας με την δική του ξεχωριστή προσωπικότητα, όπλα και δυνάμεις, story mode για έως πέντε παίκτες μέσω splitscreen ή online και τρία vs multiplayer modes για έως 10 παίκτες (5v5). Ένα από αυτά τα vs multiplayer modes είναι το incursion, στο οποίο καλείστε να καταστρέψετε τα δύο ρομπότ της αντίπαλης ομάδας. Δείτε το incursion mode του Battleborn παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται!
Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016
Κακός χαμός στο multiplayer του Doom
Ευτυχώς όλα δείχνουν ότι η id Software ξέρει τί θέλει και τί πρέπει να κάνει τόσο με το single-player, όσο και με το multiplayer του νέου Doom. Το multiplayer του Doom προσφέρει γρήγορη δράση σε αρένες, με κλασικά και νέα modes, δυνατά όπλα, κάθετη κίνηση και μοναδικά power-ups που σας επιτρέπουν να παίζετε ως δαίμονας. Δείτε το θεότρελο multiplayer του Doom παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται!
Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016
Οι τρεις(!) πρωταγωνιστές του Gears Of War 4
Το πολυαναμενόμενο Gears Of War 4 αρχίζει να αποκαλύπτεται. Το Gears Of War 4 διαδραματίζεται 25 χρόνια μετά τα γεγονότα του Gears Of War 3 και έχει τρεις(!) πρωταγωνιστές: τον JD Fenix (γιος του Marcus Fenix) τον οποίο παίζει ο Liam McIntyre (Spartacus, The Flash), την Kait Diaz την οποία παίζει η Laura Bailey (Dragon Ball Z, Halo 5, World of Warcraft), και τον Delmont "Del" Walker τον οποίο παίζει ο Eugene Byrd (Battlefield Hardline, Arrow, Bones). Το Gears Of War 4 θα κυκλοφορήσει φθινόπωρο στο Xbox One. Το θέλετε τρελά;
Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016
Η τριπλή περιπέτεια του Fire Emblem Fates
Το νέο Fire Emblem επιτέλους έρχεται και στην Ευρώπη. Ο λόγος για το Fire Emblem Fates, στο οποίο δύο βασίλεια βρίσκονται σε πόλεμο και εσείς καλείστε να επιλέξετε πλευρά. Το Fire Emblem Fates κυκλοφορεί 20 Μαϊου για το 3DS και περιέργως απαρτίζεται από τρία ξεχωριστά campaigns/παιχνίδια: το Fire Emblem Fates: Birthright, το Fire Emblem Fates: Conquest, και το Fire Emblem Fates: Revelation (DLC διαθέσιμο από 9 Ιουνίου). Θα υπάρχει και special edition του Fire Emblem Fates που περιλαμβάνει και τα τρία campaigns/παιχνίδια, συν art book, διπλή αφίσα και μεταλλική θήκη, ενώ θα βγει και συλλεκτικό 3DS XL. Δείτε τα όλα παρακάτω και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει το Fire Emblem Fates!
Τρίτη 8 Μαρτίου 2016
Τέλος το Fable Legends και η Lionhead (!)
To πολυκαθυστερημένο Fable Legends τελικά δεν θα βγει ποτέ. Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, το Fable Legends ακυρώνεται (με την Microsoft να υπονοεί ότι το παιχνίδι δεν είχε καλές προοπτικές), ενώ κλείνει και ολόκληρη η Lionhead Studios. Επιπλέον, κλείνει και η Press Play Studios, δημιουργός των Max: The Curse of Brotherhood και Kalimba. Mαζεμένα άσχημα νέα από την Microsoft. Σχόλια;
Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016
Zelda: Tri Force Heroes Review
Η αλήθεια είναι ότι η σειρά Zelda δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή για τα multiplayer παιχνίδια της. Πως γίνεται να υπάρχουν παραπάνω από ένας Link; Αυτή είναι μια από τις αμέτρητες ερωτήσεις που χρειάζονται άλλους 29 τόμους Hyrule Historia για να έχουν πειστικές απαντήσεις. Αντί όμως να ασχολείστε με αυτό, γιατί δεν κανονίζετε με τους φίλους μας να παίξετε ένα ωραιότατο Zelda co-op;
To The Legend of Zelda Tri Force Heroes έχει την αίσθηση “περιφερειακού” και όχι βασικού τίτλου στο χρονικό του κόσμου του Zelda. Αναλαμβάνετε έναν από τους τρεις Link στην Hytopia, η οποία λειτουργεί σαν το κέντρο του παιχνιδιού. H Hytopia είναι γεμάτη από θεόμουρλους κατοίκους που έχουν μια τάση προς την μόδα και τις πλουμιστές φορεσιές, οι οποίες είναι ένα μεγάλο μέρος του gameplay. Η ιστορία είναι χαλαρή, ασήμαντη και απλά δένει τις αποστολές που κατά τα άλλα είναι ξεχωριστά dungeons, σε αντίθεση με ότι συμβαίνει στα κανονικά Zelda όπου βρίσκονται σε κάποιο overworld.
Τα dungeons συνήθως διαρκούν 15 λεπτά και μπορείτε είτε να παίζετε μόνοι σας, είτε μαζί με άλλους δύο παίκτες τοπικά ή online. Φυσικά, στο οnline μπορείτε απλά να παίζετε και με άγνωστους με μοναδική επικοινωνία μερικές προεπιλεγμένες φράσεις που περιλαμβάνουν απλές οδηγίες, επιδοκιμασίες ή αποδοκιμασίες. Μιλώντας για multiplayer, η καλύτερη επιλογή είναι το local co-op, ειδικά με το γεγονός ότι υποστηρίζεται το download and play έτσι ώστε να μην χρειάζεται να έχουν όλοι οι παίκτες από ένα αντίτυπο του παιχνιδιού. Το καλύτερο είναι να βρίσκονται και οι τρεις στο ίδιο δωμάτιο για να μπορούν να επικοινωνούν πιο εύκολα και να καταστρώνουν στρατηγικές. Στο online, τα πράγματα δεν είναι τόσο καλά μόνο και μόνο εξαιτίας του ότι δίνονται ελάχιστες επιλογές επικοινωνίας.
Οι παίκτες μοιράζονται τις συνολικές καρδιές, με αποτέλεσμα όλοι να έχουν την ίδια μπάρα ζωής που πρέπει να προσέχουν. Επίσης, σε κάποια dungeons ο κάθε παίκτης παίρνει από ένα ξεχωριστό εργαλείο. Για παράδειγμα, κάποιος μπορεί να πάρει τις βόμβες, κάποιος άλλος το τόξο και ο τρίτος ένα hookshot. Κάποιες άλλες φορές οι παίκτες παίρνουν τα ίδια, αλλά το ζητούμενο σε όλες τις περιπτώσεις είναι η συνεργασία μεταξύ τους ώστε να λύνουν περίπλοκους και πολλές φορές περίεργους γρίφους. Σε γενικές γραμμές ο χειρισμός είναι ίδιος με του A Link Between Worlds, εκτός του ότι δεν έχετε ασπίδα και έχει προστεθεί η δυνατότητα να σηκώνετε τους άλλους παίκτες κάνοντας ένα τοτέμ. Το τελευταίο είναι ένας βασικός μηχανισμός που χρησιμοποιείτε με τους συμπαίκτες σας για να ανταπεξέρχεστε στα dungeons, συμπεριλαμβανομένων και των μαχών με τα αφεντικά στο τέλος τους, που είναι από μόνες τους ένας γρίφος, απλά με λίγη περισσότερη δράση. Το θέμα με τα bosses είναι ότι ανακυκλώνονται πολύ συχνά, βλέπετε δηλαδή το ίδιο τέρας με μικρές παραλλαγές στα μοτίβα επίθεσης.
Ταυτόχρονα, όσο παίζετε στα dungeons, μαζεύετε χρήμα και υλικά για νέες φορεσιές. Αυτή η λειτουργία όμως δεν αφορά μόνο την εμφάνισή σας, αφού έτσι αποκτάτε έξτρα δυνατότητες, απίστευτα χρήσιμες μέσα στα dungeons. Μερικές σας δίνουν δυνατότητες με τα εργαλεία, σας επιτρέπουν να διασχίζετε κάποιους τύπους τερέν πιο εύκολα όπως ο πάγος και η λάβα, ενώ μερικές σας δίνουν περισσότερες καρδιές. Δεν αλλάζουν πολύ τον τρόπο με τον οποίο λύνετε τις διάφορες καταστάσεις στα dungeons, γι αυτό και δεν είναι απαραίτητες κατά την διάρκεια του παιχνιδιού, αλλά είναι διασκεδαστική προσθήκη, κυρίως όταν σας κάνουν την ζωή πιο εύκολη.
Εκεί που το παιχνίδι χωλαίνει σε σημείο απελπισίας, είναι στο single-player. Παίζοντας μόνοι έχετε τον έλεγχο μόνο ενός ήρωα κάθε φορά, ενώ οι άλλοι γίνονται άψυχα ανδρείκελα. Πρέπει λοιπόν να εναλλάσσετε μεταξύ των τριών χαρακτήρων κάνοντας τον χρόνο που χρειάζεται για να λύνετε τους γρίφους τριπλάσιο. Γενικά χάνεται όλη η ευχαρίστηση που προσφέρει το παιχνίδι όταν παίζετε με άλλους, ακόμα και αν η προσπάθεια να φέρετε τους πάντες στον τερματισμό είναι από μόνη της μια ξεχωριστή πρόσκληση. Ολοκληρώνοντας τις πίστες, μπορείτε να τις ξαναπαίζετε με διάφορα πιο δύσκολα challenges που περιέχουν, πέρα από πιο δύσκολους εχθρούς, και μερικές αλλαγές στους γρίφους η κάτι που σας κυνηγάει κατά την διάρκεια κάποιων dungeons.
Ο τεχνικός τομέα του Triforce Heroes αποτελεί απ’ ευθείας εξέλιξη του A Link Between Worlds. Πρόκειται για την ίδια μηχανή γραφικών. Από εκεί προέρχονται και οι πολλές ομοιότητες στο gameplay αλλά και στο οπτικό στιλ των δύο τίτλων. Τα γραφικά δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, με την έννοια ότι δεν βλέπετε κάτι διαφορετικό σε σχέση με το A Link Between Worlds, πέρα από νέο artwork που δημιουργήθηκε ειδικά για το Triforce Heroes. Η μουσική του παιχνιδιού είναι αρκετά προσεγμένη. Νέα θέματα κάνουν την εμφάνισή τους και η όλη ατμόσφαιρα τύπου Zelda είναι εδώ ηχητικά, αλλά δεδομένου ότι το παιχνίδι έχει πολύ πιο ελαφρύ τόνο από τα προηγούμενα, δεν προσφέρει την ίδια αίσθηση επικότητας στην όλη περιπέτεια.
Εν τέλει το The Legend of Zelda: Tri Force Heroes είναι ένα multiplayer Zelda και αυτό είναι το δυνατό του σημείο. Αν έχετε παρέα με 3DS, είναι ότι πρέπει για να περάσετε αρκετές ώρες διασκέδασης και γέλιου. Αν πάλι θέλετε μια καλή single-player εμπειρία, τότε το παιχνίδι μάλλον δεν είναι για εσάς.
Κυριακή 6 Μαρτίου 2016
Star Fox Zero: Ο Fox McCloud επιστρέφει στο Wii U
Το πολυκαθυστερημένο Star Fox Zero επιτέλους έχει συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας. Όπως ανακοίνωσε η Nintendo, το Star Fox Zero κυκλoφορεί 11 Απριλίου για το Wii U. Στο Star Fox Zero ελέγχετε διάφορα σκάφη σε διαγαλαξιακά επίπεδα με τον Fox και την παρέα του. Το παιχνίδι διαθέτει μοναδικό σύστημα χειρισμού που χρησιμοποιεί τόσο την τηλεόραση όσο και την οθόνη του Wii U Gamepad, ενώ υπάρχει και mode για δύο παίκτες όπου ο ένας πιλοτάρει το Arwing και ο άλλος στοχεύει και πυροβολάει. Τα αρχικά αντίτυπα του Star Fox Zero έρχονται πακέτο με το Star Fox Guard σε δίσκο, το οποίο είχε πρωτοανακοινωθεί ως Project Guard πριν δύο χρόνια και θα είναι διαθέσιμο και μόνο του ψηφιακό επίσης από 22 Απριλίου. Δείτε παρακάτω το Star Fox Zero και το Star Fox Guard και πείτε μας πώς σας φαίνονται! Κάτοχοι Wii U, θα τσιμπήσετε;
Σάββατο 5 Μαρτίου 2016
Περισσότερα γκάζια με Project CARS Game Of The Year Edition
Αν δεν έχετε τσιμπήσει ακόμα το καταπληκτικό Project CARS, σύντομα θα έχετε την ιδανική αφορμή για να το κάνετε. Η Bandai Namco και η Slightly Mad ανακοίνωσαν το Project CARS Game Of The Year Edition, με τις πολλές προσθήκες και βελτιώσεις που έχουν γίνει στο παιχνίδι, το διαθέσιμο DLC του, συν την ενωμένη πίστα Nürburgring Nordschleife + GP και τα νέα αμάξια Pagani Zonda Revolucion και Pagani Huayra BC. Το Project CARS Game Of The Year Edition αναμένεται μέσα στην άνοιξη για PS4, Xbox One και PC. Δείτε trailer και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!
Το No Man's Sky ταξιδεύει στον γαλαξία τον Ιούνιο
Tο No Man's Sky, το απλό και ταπεινό indie που έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια των τελευταίων ετών, επιτέλους έχει ημερομηνία κυκλοφορίας. Όπως ανακοίνωσε η Hello Games, το No Man's Sky βγαίνει 22 Ιουνίου σε PS4 και PC. Το παιχνίδι θα είναι διαθέσιμο και σε δίσκο για το PS4, ενώ θα υπάρχουν και ειδικές εκδόσεις που μπορείτε να δείτε παρακάτω. Ως γνωστόν το No Man's Sky σας τοποθετεί σε έναν ολόκληρο γαλαξία γεμάτο με άπειρους πλανήτες προς ανακάλυψη και εξερεύνηση. Το θέλετε τρελά;
Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016
Uncharted 4: Ο λόγος που έχετε/θα πάρετε PS4
Με το Uncharted 4: A Thief's End να κυκλοφορεί 27 Απριλίου, ώρα να γνωρίσετε καλύτερα ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια του PS4 αλλά και ολόκληρης της γενιάς. Η Naughty Dog έδωσε στη δημοσιότητα το story trailer του Uncharted 4, που παρουσιάζει την πιο προσωπική, πιο επική και τελευταία(;) περιπέτεια του Nathan Drake. Δείτε το νέο trailer του Uncharted 4 και πείτε μας πώς σας φαίνεται το παιχνίδι! Τρομερό έτσι;
Τρίτη 1 Μαρτίου 2016
Το Quantum Break παγώνει το χρόνο και στο PC [update]
Τελικά φαίνεται πως αυτή τη φορά η Microsoft όντως βλέπει πολύ σοβαρά το PC gaming. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το Quantum Break, ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια της γενιάς, βγαίνει όχι μόνο στο Xbox One αλλά και στα Windows 10 στις 5 Απριλίου. Ακόμα καλύτερα, αν προπαραγγείλετε την ψηφιακή έκδοση του Xbox One, τσιμπάτε δωρεάν και την έκδοση των Windows 10. Δείτε παρακάτω τις απαιτήσεις του Quantum Break για Windows 10 και πείτε μας αν το σηκώνει ο υπολογιστής σας και αν σκοπεύετε να τσιμπήσετε! Ευχαριστημένοι;
UPDATE: Ανανεώθηκαν οι απαιτήσεις.
Minimum:
OS: Windows 10 (64-bit)
DirectX: DirectX 12
CPU: Intel Core i5-4460, 2.70GHz or AMD FX-6300
GPU: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R7 260x
VRAM: 2 GB
RAM: 8 GBRecommended:Ultra:
OS: Windows 10 (64-bit)
DirectX: DirectX 12
CPU: Intel Core i5 4690, 3.9GHz or AMD equivalent
GPU: NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD Radeon R9 390
VRAM: 6 GB
RAM: 16 GB
OS: Windows 10 (64-bit)
DirectX: DirectX 12
CPU: Intel Core i7 4790, 4GHz or AMD equivalent
GPU: NVIDIA GeForce 980 Ti or AMD Radeon R9 Fury X
VRAM: 6 GB
RAM: 16 GB