Pages - Menu

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Νέος κάτοχος-σωτήρας για το Homefront

Η ταλαιπωρημένη σειρά Homefront αλλάζει χέρια ξανά μέσα σε λίγα χρόνια. Η Deep Silver ανακοίνωσε ότι απέκτησε τα δικαιώματα του Homefront: The Revolution και την ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού από την Crytek, η οποία ως γνωστόν ταλανίζεται από οικονομικά προβλήματα. Έτσι, η ανάπτυξη του Homefront: The Revolution συνεχίζεται με την Crytek Nottingham να μετονομάζεται σε Deep Silver Dambuster Studios. Ευτυχώς το παιχνίδι σώθηκε. Λέτε να βγει καλό;

Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Ζήστε την περιπέτεια της ζωής σας με το The Last of Us Remastered

Οι κάτοχοι PS4 πλέον μπορούν να απολαύσουν το The Last of Us, για πολλούς το κορυφαίο παιχνίδι της προηγούμενης γενιάς, σε όλη του τη μεγαλοπρέπεια. To The Last of Us Remastered τρέχει σε 1080p και 60fps και διαθέτει βελτιωμένα γραφικά και ήχο, χειρισμό προσαρμοσμένο στο DualShock 4 και photo mode. Περιλαμβάνει επίσης το Left Behind expansion, τον βαθμό δυσκολίας Grounded, τα πακέτα χαρτών Abandoned Territories και Reclaimed Territories για το multiplayer, ντοκιμαντέρ για το παιχνίδι και σχόλια των δημιουργών στις cutscenes. To The Last of Us Remastered είναι διαθέσιμο για το PS4. Τσιμπάτε;

Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Ποια θα παίξει την Ellie στην ταινία The Last of Us

Κακά αλλά και καλά νέα για την ταινία The Last of Us. Τα κακά νέα είναι ότι η ταινία απέχει χρόνια από το να γίνει πραγματικότητα. Τα καλά νέα είναι ότι ο σχεδιασμός της ταινίας ήδη έχει αρχίσει και προχωράει. Σύμφωνα με τη Naughty Dog, για το ρόλο της Ellie οι συντελεστές συζητάνε με τη Maisie Williams, η οποία είναι γνωστή από το Game of Thrones. Παραγωγός της ταινίας είναι ο Sam Raimi, ενώ τον σκηνοθέτη θα τον επιλέξει η ίδια η Naughty Dog. Εσείς τί προσδοκίες έχετε για την ταινία The Last of Us; Πώς σας φαίνεται η Maisie Williams για το ρόλο της Ellie;

Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Ο Batman σε... Final Fantasy στυλ

Έναν εναλλακτικό σχεδιασμό του Σκοτεινού Ιππότη παρουσίασε στα πλαίσια της Comic-Con, που λαμβάνει χώρα στο San Diego της California, στο διάστημα 24 έως 27 Ιουλίου, ο Ιάπωνας δημιουργός Tetsuya Nomura. Ο χαρισματικός καλλιτέχνης, με δουλειά σε τίτλους των σειρών Kingdom Hearts και Final Fantasy, αποκάλυψε μία "ανατρεπτική" εμφάνιση του Batman, που θα βρει το δρόμο προς τα καταστήματα ως φιγούρα προς πώληση, μέλος μια πιθανής σειράς φιγούρων με τον Σκοτεινό Ιππότη. Η εν λόγω "DC Comics Variant Play Arts Action Figure" δίνει μια εντελώς διαφορετική υπόσταση στον Batman, ο οποίος εμφανίζεται ακόμη πιο "σκοτεινός" και σαν να εξήλθε από κάποιον τίτλο από ιαπωνικό studio ανάπτυξης. Ακολουθούν δύο εικόνες της φιγούρας αυτής, όπου μπορείτε να δείτε ιδίοις όμμασι την πολύ ιδιαίτερη εμφάνιση που έδωσε στον Batman, με τον σχεδιασμό του, ο Tetsuya Nomura.

Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

Valiant Hearts: The Great War Review

Κλείνοντας την κονσόλα και ξεκινώντας να γράφω για το Valiant Hearts: The Great War, το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι πόσα μπορούν να μας προσφέρουν τα επόμενα χρόνια τα δημιουργικά μυαλά της Ubisoft με την μηχανή γραφικών UbiΑrt Framework. Μετά τα καταπληκτικά Rayman Origins, Rayman Legends και Child of Light, έρχεται το Valiant Hearts: The Great War για να αφήσει την δική του σφραγίδα στην καρδιά σας.
Το Valiant Hearts: The Great War πραγματεύεται τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, ο οποίος η αλήθεια είναι πως αποτελεί σπάνια θεματολογία στα video games. Στο παιχνίδι αναλαμβάνετε τις τύχες τεσσάρων χαρακτήρων με διαφορετικά κίνητρα, των οποίων οι δρόμοι διασταυρώνονται σε πολλά σημεία μέσα από την εξαιρετική αφηγηματική πλοκή του τίτλου. Ο Emile, ένας αγρότης που πιάνεται στα χέρια των Γερμανών όταν οι τελευταίοι κάνουν έφοδο στο χωριό του, ο γαμπρός του ονόματι Carl που στρατολογείται καταναγκαστικά στον γερμανικό στρατό, ένας Αμερικάνος εθελοντής που στρατολογείται στο γαλλικό στρατό ονόματι Freddie και τέλος η Βελγίδα Anna που ψάχνει τον πατέρα της ενώ παράλληλα βοηθάει τους τραυματίες του πολέμου. Σε αντίθεση με άλλα παιχνίδια, οι ήρωες δεν είναι εκπαιδευμένοι κομάντο που μοιράζουν πόνο, αλλά ανθρώπινοι χαρακτήρες που ψάχνουν τρόπους διαφυγής από έναν πόλεμο που ξέρουν καλά ότι δεν υπάρχουν νικητές και χαμένοι. Πολύ σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των ιστοριών που ξετυλίγονται από το 1914 εώς το 1918, παίζει ένα εκπαιδευμένο σκυλάκι το οποίο βοηθάει κάθε έναν από τους προαναφερθέντες χαρακτήρες σε διαφορετικές στιγμές και η αλληλεπίδρασή του με αυτούς αποτελεί ένα από τα δυνατότερα σημεία του τίτλου.
Αδιαμφισβήτητα το μεγαλύτερο επίτευγμα του Valiant Hearts: The Great War είναι η ευαισθησία με την οποία προβάλλει εφιαλτικές εικόνες πολέμου χωρίς αιματοκυλίσματα και ακρωτηριασμούς από την πρώτη στιγμή της περιπέτειας μέχρι το συγκινητικό φινάλε. Άξια αναφοράς είναι τα πολλά ιστορικά στοιχεία που αναφέρονται μέσα από την αναπαράσταση των πραγματικών γεγονότων μέσα στο παιχνίδι και στις πληροφορίες τόσο για τα ίδια τα γεγονότα, όσο και για κάθε collectable, δίνοντας σας μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να μάθετε για τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Η αξία της συνεργασίας σε μια εικόνα.
Η αξία της συνεργασίας σε μια εικόνα.
Το Valliant Hearts: The Great War στον πυρήνα του είναι ένα δισδιάστατο παιχνίδι γρίφων, με ισόποσες πινελιές από στοιχεία adventure και action, με τέτοιο τρόπο που διευκολύνεται η ροή των ιστοριών. Οι γρίφοι είναι στην πλειοψηφία τους απλοί περιβαλλοντικοί (με ένα μέρος τους να βασίζεται και στους νόμους της φυσικής). Υπάρχουν επίσης και έξυπνοι γρίφοι στους οποίους συνεργάζεστε με το σκυλάκι για να μπορέσετε κάθε φορά να βρείτε τρόπο να ξεφύγετε μαζί με αυτό από τις δύσκολες καταστάσεις. Σε σημεία το παιχνίδι αποκτάει μηχανισμούς adventure, καθώς κινείστε σε συγκεκριμένη περιοχή και λύνετε γρίφους που σας δίνουν αντικείμενα για να λύσετε άλλους γρίφους στην ίδια περιοχή, όπως για παράδειγμα να γιατρέψετε κάποιον τραυματισμένο που θα σας δώσει ένα αντικείμενο για να ανοίξετε κάποια κλειδωμένη πόρτα κτλ. Υπάρχει μηχανισμός που σας δίνει συμβουλές σε περίπτωση που κολλήσετε, αλλά συστήνω να το απενεργοποιήσετε ώστε να απολαύσετε τον τίτλο όπως πρέπει.

Πολύ επιτυχημένη είναι η ανάμειξη στοιχείων δράσης που σπάνε την όποια μονοτονία στο gameplay και σας βάζουν για τα καλά στο κλίμα του πολέμου. Έτσι ανά τακτά χρονικά διαστήματα προσπαθείτε να αποφύγετε βόμβες και πυραύλους, βάζετε εκρηκτικά στην αντίπαλη βάση, οδηγείτε τανκ, ρίχνετε κανονιές και άλλες ποικίλες δραστηριότητες που κάθε φορά σας εκπλήσσουν όλο και περισσότερο. Επιπλέον δεν λείπουν και οι στιγμές με stealth όπου προσπαθείτε να κρυφτείτε από τους εχθρούς χρησιμοποιώντας θάμνους, παραπετάσματα ή ακόμη και πρόβατα (σαν άλλος Snake) είτε για να μην σας ανακαλύψουν είτε για να αποφύγετε τα πυρά. Η πρόκληση τόσο στις σκηνές δράσης όσο και στο stealth είναι πολύ μικρή, ενώ και ο ενδεχόμενος θάνατος σας φέρνει απλά δύο ή τρεις οθόνες πίσω, γεγονός που εν μέρει θα σας απογοητεύσει αν θέλετε σοβαρή πρόκληση.

Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Destiny beta για όλους!

Αν θέλετε να πάρετε μια γεύση από το Destiny τώρα είναι η ευκαιρία σας. Όπως ανακοίνωσε η Bungie, η beta του Destiny πλέον είναι διαθέσιμη για όλους σε PS4, Xbox One, PS3 και Xbox 360. Η beta ολοκληρώνεται πρωί Κυριακής, οπότε τρέχτε στο PS Store ή στο Xbox Store κατεβάστε παίξτε και πείτε μας εντυπώσεις!

Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Η μάχη συνεχίζεται στο Titanfall: Frontier's Edge

Το δεύτερο DLC του Titanfall είναι προ των πυλών. Το Frontier's Edge DLC φέρνει τρεις χάρτες (Dig Site, Haven, Export) τοποθετημένους στα πέρατα του σύμπαντος. Σύμφωνα με τη Respawn, το Titanfall: Frontier's Edge βγαίνει 31 Ιουλίου σε Xbox One και PC και λίγο αργότερα στο Xbox 360, και συνοδεύεται από το πέμπτο update του παιχνιδιού. Δείτε δράση από τους νέους χάρτες παρακάτω και πείτε μας αν θα ασχοληθείτε!

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Η περιπέτεια του Lara Croft and the Temple of Osiris αρχίζει τον Δεκέμβριο

Αν θέλετε κάτι για να σας κρατήσει απασχολημένους μέχρι την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου Rise of the Tomb Raider το 2015, το Lara Croft and the Temple of Osiris είναι το ιδανικό... ορεκτικό. Το Lara Croft and the Temple of Osiris είναι sequel του Lara Croft and the Guardian of Light, με τη Lara αυτή τη φορά να ταξιδεύει στην Αίγυπτο και να ενώνει τις δυνάμεις της με τον κυνηγό θησαυρών Carter Bell και τους φυλακισμένους θεούς Horus και Isis, για να νικήσει τον σατανικό θεό Set. Το παιχνίδι διαθέτει τετραπλό co-op, με τους παίκτες να πρέπει να συνεργαστούν για να εξερευνήσουν αρχαίους ναούς, να αντιμετωπίσουν εχθρούς από τον αιγυπτιακό υπόκοσμο, να λύσουν γρίφους και να αποφύγουν παγίδες. Όπως ανακοίνωσε η Square Enix, το Lara Croft and the Temple of Osiris βγαίνει 9 Δεκεμβρίου σε PS4, Xbox One και PC. Σας ενδιαφέρει;

Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Αυτός είναι ο Agent Locke του Halo 5

Ως γνωστόν, μαζί με την πρόσφατη ανακοίνωση του Halo 5 είχαμε και την αποκάλυψη ενός νέου, σημαντικού χαρακτήρα του παιχνιδιού. Ο λόγος για τον Agent Locke, τον οποίο υποδύεται ο ηθοποιός Mike Colter (The Good Wife, Zero Dark Thirty). Ο Agent Locke πρωταγωνιστεί στην επερχόμενη μίνι σειρά Halo: Nightfall παραγωγής Ridley Scott, η οποία θα βγει το φθινόπωρο και περιλαμβάνεται στο Halo: The Master Chief Collection. Σχόλια;

Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Uncharted 4: A Thief's End στα 1080p και 60fps

Το νεότερο μέλος της επιτυχημένης Action-Adventure σειράς που αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της E3 2014, θα "τρέχει" σε ανάλυση 1080p (1920x1080) και 60fps, σύμφωνα με την Naughty Dog, η οποία στοχεύει σε αυτά τα στάνταρ για όλα της τα μελλοντικά games για το PlayStation 4. Μιλώντας και για το The Last of Us: Remastered, αλλά και για την επιλογή που θα έχετε ανάμεσα σε ξεκλείδωτο frame rate που θα φτάνει τα 60fps και στο "κλειδωμένο" στα 30, ο community strategist της Naughty Dog, Arne Meyer δήλωσε ότι: "Υπάρχουν πολλά games που υπόσχονται ότι θα λειτουργούν στα 60fps, αλλά αν παρατηρήσει κανείς, θα δει ότι υπάρχουν πτώσεις στο frame rate. Πιστεύω ότι σε όλα τα games συμβαίνει αυτό και ίσως να συμβεί και σε εμάς". Στόχος της Naughty Dog πάντως σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, είναι το Uncharted 4: A Thieve's End να τρέχει στα 1080p και 60fps. "Στόχος μας για αυτή τη γενιά είναι τα 1080p60 και αφού το πετύχαμε με το The Last of Us: Remastered, γιατί να μην το καταφέρουμε και με τα υπόλοιπα games μας;", ανέφερε χαρακτηριστικά ο Meyer, ενώ ανέφερε κλείνοντας ότι υπάρχει η πιθανότητα να μεταφερθούν και τα υπόλοιπα Uncharted στο PlayStation 4 μέσω remakes, αν τους το επιτρέψει ο χρόνος.

Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Παίκτης στο World Of Warcraft έκανε όλα τα achievements

Ο Ρώσος παίκτης Хируко κατάφερε να κάνει όλα τα achievements και να κατακτήσει το Azeroth. Ο Хируко κατάφερε ακόμα να κάνει και 205 από τα 300 Feats Of Strength καθώς επίσης και μερικά Realm firsts. Δείτε παρακάτω και θα καταλάβετε

Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Tekken 7: αν και... πρόωρα, επίσημα

To διεθνές πρωτάθλημα EVO είναι ο σημαντικότερος θεσμός για την κοινότητα των fighting games εδώ και πολλά χρόνια - γι' αυτό και οι εταιρείες που προωθούν τις σειρές τίτλων αυτής της κατηγορίας επιλέγουν πολύ συχνά να αποκαλύψουν τα σχέδιά τους όχι σε κάποια από τις μεγάλες κλαδικές εκθέσεις, αλλά στο πλαίσιο αυτού του πρωταθλήματος. Ενδεχομένως η Namco δεν το είχε... ακριβώς σχεδιάσει έτσι, βέβαια, καθώς η διαρροή ενός video από το ειδησεογραφικό τμήμα της America Online (!) την εξανάγκασε να επιβεβαιώσει μερικές ώρες αργότερα τη νέα της δημιουργία, όμως σημασία έχει το αποτέλεσμα, σωστά; Σωστά: το Tekken 7 είναι, επιτέλους, γεγονός.

Πρόκειται για το νεότερο μέλος μίας από τις μακροβιότερες σειρές τίτλων μάχης σώμα με σώμα, της οποίας η πορεία ξεκίνησε το 1994 και το 1995 - με την εμφάνιση του αρχικού Tekken στα coin-op και το PlayStation αντίστοιχα - και συνεχίστηκε με πολλαπλές εκδόσεις, σε πολλαπλά φορμά, τις δύο επόμενες δεκαετίες. Όπως και στην περίπτωση των Soul Calibur, τα Tekken δυστυχώς έχουν γνωρίσει καλύτερες μέρες: τα Tekken 6 και Tekken Tag Tournament 2 στα PS3/Xbox 360 και PS3 αντίστοιχα δεν προσέφεραν καμία ουσιαστική εξέλιξη στη σειρά, ενώ αδιάφορες "σχετικές" παραγωγές για smartphones και tablets έχουν "διαβρώσει" τo όνομα των Tekken στα μάτια των gamers.

Αυτήν την εικόνα πιθανώς θα επιδιώξει να αλλάξει ο υπεύθυνος ανάπτυξης όλων των Tekken, o έμπειρος Katsuhiro Harada, με τη νέα 7η έκδοση. Αυτή θα στηρίζεται στον μηχανισμό δημιουργίας games της Epic, την Unreal Engine 4, έτσι ώστε η Namco να μην δημιουργεί εξ αρχής την απαραίτητη τεχνολογία και - αντίθέτως - να εστιάσει στην εξαγωγή εντυπωσιακών αποτελεσμάτων από τα PlayStation4 και Xbox One όσο το δυνατόν συντομότερα. Η χρήση της Unreal Engine 4 αφήνει δε, για πρώτη φορά, ανοιχτό το ενδεχόμενο και μίας έκδοσης Tekken για προσωπικούς υπολογιστές. Η κυκλοφορία ενός Tekken για τα νέα συστήματα των Sony και Microsoft, πάντως, είναι ούτως ή άλλως σημαντική αφού η κατηγορία των fighting games και στα δύο είναι ιδιαιτέρως "φτωχή" αυτή τη στιγμή.

Το video της επίσημης ανακοίνωσης του Tekken 7 δεν αποκαλύπτει πολλά πράγματα για το σενάριό του, τους χαρακτήρες που θα συμμετέχουν ή τους τρόπους παιχνιδιού που θα προσφέρει - πέρα από την... αιώνια πια αντιπαλότητα ανάμεσα στα μέλη της οικογένειας των Mishima, βέβαια. Εννοείται πως δεν ανακοινώθηκε, άλλωστε, κανενός είδους χρονικό πλαίσιο για την κυκλοφορία του. Περισσότερα για το Tekken 7 η Namco και ο Harada υποσχέθηκαν πως θα αποκαλύψουν στην έκθεση ComicCon, που ξεκινά στις 25 Ιουλίου. Επανερχόμαστε, λοιπόν!

Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

TowerFall Ascension Review

Νοσταλγείτε τις εποχές που έρχονταν οι φίλοι σας στο σπίτι και κονταροχτυπιόσασταν σε κάποιο παιχνίδι του ΝΕS; Αναπολείτε τις στιγμές που κερδίζατε και κάνατε τον γύρο του... σαλονιού θριαμβευτές; Αν η απάντηση είναι “ναι”, καλώς ήρθατε στο Towerfall Ascension.
Το TowerFall Ascension είναι η εξελιγμένη έκδοση του TowerFall του Matt Thorson που βγήκε έναν περίπου χρόνο πριν για το Ouya. Πρόκειται για ένα παλαιού τύπου παιχνίδι μονομαχίας μεταξύ των χαρακτήρων, που διαδραματίζεται σε ένα δισδιάστατο περιβάλλον. Από την πρώτη κιόλας εισαγωγική οθόνη το παιχνίδι σας ταξιδεύει πίσω στο χρόνο. Σε αυτό συντελούν κυρίως τα retro γραφικά, τα οποία κυριαρχούν στα αρκετά διαφορετικά σκηνικά των επιπέδων, ενώ και ο ήχος ταιριάζει γάντι με την όλη ιδέα του παιχνιδιού. O συνολικός τεχνικός τομέας μπορεί να έχει διφορούμενα αποτελέσματα, ανάλογα με τα γούστα σας. Αν θέλετε μια εμπειρία που φαντάζει βγαλμένη από τις αρχές της δεκαετίας του 90, θα σας αρέσει. Αλλιώτικα η όλη παρουσίαση θα σας αφήσει αδιάφορους.
Το δυνατό χαρτί του TowerFall Ascension όμως είναι το gameplay και οι πραγματικά πολλές ώρες διασκέδασης που μπορεί να προσφέρει. Το gameplay είναι μεν απλοϊκό, αλλά αρκετά εθιστικό. Η λογική ξεκάθαρη: πρέπει να καταφέρετε να κατατροπώσετε τους εχθρούς σας, πριν το κάνουν αυτοί. Ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται κυρίως με τα περιορισμένα σε αριθμό βέλη που έχετε στη φαρέτρα σας, αλλά και με τα άλματα πάνω στα κεφάλια των αντιπάλων. Τα βέλη τελειώνουν εύκολα και πρέπει να πηγαίνετε να τα ξαναμαζεύετε. Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της μονομαχίας παίζουν και τα απανταχού power-ups που εμφανίζονται και σας χαρίζουν ειδικές ικανότητες.
Τρεχάτε ποδαράκια μου να μαζέψουμε τα βέλη!
Τρεχάτε ποδαράκια μου να μαζέψουμε τα βέλη!
Τα διαθέσιμα modes του παιχνιδιού είναι τρία. Στο quest διαλέγετε έναν από τους τέσσερις διαθέσιμους τοξότες και είτε μόνοι σας, είτε με έναν ακόμα παίκτη, περνάτε μία προς μία τις υπάρχουσες πίστες εξοντώνοντας κάθε φορά τους (όχι και πολλούς διαφορετικούς) εχθρούς, η ποικιλία των οποίων έγκειται κυρίως στον τρόπο επίθεσής τους. Δυστυχώς οι τοξότες πλην του σχεδιαστικού τομέα δεν παρουσιάζουν άλλες διαφορές. Στο trials υπάρχουν κάποιες περαιτέρω δοκιμασίες, στις οποίες πρέπει να εξοντώσετε εχθρούς με αντίπαλο το χρονόμετρο. Το single-player μέρος του TowerFall Ascension ουσιαστικά αποτελεί μια γερή προθέρμανση για να μπείτε ζεστοί και έτοιμοι στην μάχη με τους φίλους σας.
Στο versus mode λοιπόν μπαίνετε στην αρένα εσείς και έως τρεις άλλοι παίκτες και ο σκοπός σας είναι να τους αφανίσετε. Να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να παίξετε versus με αντίπαλο την ΑΙ, ούτε και εναντίον άλλων παικτών online. Δυστυχώς, για να χαρείτε το πιο διασκεδαστικό στοιχείο του τίτλου, πρέπει να έχετε τις κατάλληλες προϋποθέσεις, δηλαδή παρέα και πολλά χειριστήρια. Η διασκέδαση αυξάνεται εκθετικά όσο περισσότεροι είναι οι παίκτες. Πραγματικά επικρατεί μια τρέλα στην οθόνη, με τους τοξότες να χοροπηδάνε από δω και από κει και να εκτοξεύουν βέλη με στόχο την πολυπόθητη νίκη. Αν παίζετε με παρέα, σίγουρα θα συμπληρώσετε αρκετές ώρες παιχνιδιού πριν αφήσετε τα χειριστήρια. Όπως καταλαβαίνετε, αυτό χαρίζει στο παιχνίδι αντοχή στο χρόνο. Συνοψίζοντας, το TowerFall Ascension είναι ένας τίτλος που μπορεί να προσφέρει αρκετές ώρες εθιστικής διασκέδασης σε όσους ψάχνουν κάτι για να απολαύσουν με φίλους στον καναπέ. Οι... μοναχικοί όμως καλό είναι να προτιμήσουν κάτι άλλο.

Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Sniper Elite 3 Review

Στρατόκαυλοι του κόσμου ενωθείτε! Άλλο ένα shooter με θέμα τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο (Βου Που Που) είναι εδώ, έτοιμο να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά της βιομηχανίας των video games με το πρωτότυπο σενάριο και το ευρηματικό του gameplay. Οι αποχρώσεις του πράσινου και του καφέ σε συνδυασμό με το ανεξερεύνητο σκηνικό του Βου Που Που θα καθηλώσουν και τον πλέον ειρηνικό παύλα ξενέρωτο παύλα φλούφλη παύλα γιωτά gamer.
Το Sniper Elite 3 είναι ένα τυπικό shooter τρίτου προσώπου με κλίση στο sniping. Δηλαδή σας βάζει στον ρόλο ενός ελεύθερου σκοπευτή και ενώ γύρω σας ο κόσμος καίγεται εσείς έχετε πιάσει την ακρούλα σας και με την ησυχία σας στοχεύετε τον επόμενο εχθρό. Πρωταγωνιστής είναι ο Karl Fairburne, ο κλασικός Αμερικάνος badass (με το γνωστό γρέζι στη φωνή που είσαι σίγουρος ότι έχει τουλάχιστον 15 καρύδια) όπου μόνος του θα διαλύσει το 3ο Ράιχ (και το 4ο και το 5ο, δεν κωλώνει αυτός) το οποίο θέλει να απλώσει τα γρανάζια του και στην Αφρική. Πρόκειται για μια βαρετή ιστορία που συνοδεύεται από στομφώδη αφήγηση που επίσης συνοδεύεται από εικόνες του instagram της εποχής (ναι, ναι υπήρχε instagram το 40) χωρίς CG cutscenes (από άποψη φυσικά, τι νομίζατε ότι βαριόντουσαν ή ότι δεν τους έφτανε το budget;).
Το παιχνίδι δίνει έμφαση στο sniping το οποίο και κάνει πολύ καλά. Είναι βέβαια scripted μέχρι αηδίας (έχουμε δηλαδή να κάνουμε με το Uncharted του Βου Που Που) αλλά οι γκουμούτσες πίστες του έχουν ποικίλη διαμόρφωση, έτσι ώστε να σας δίνουν την ψευδαίσθηση των πολλών επιλογών για την κατάλληλη θέση sniping. Κλου του παιχνιδιού είναι η slow motion κάμερα. Σε κάθε sniper kill η κάμερα ακολουθεί τη σφαίρα σε αργή κίνηση και όταν φτάνει στον στόχο της βλέπετε τα x-rayed σωθικά του εχθρού να ανατινάσσονται ρεαλιστικά (;). Καλό και εντυπωσιακό εφέ τις πρώτες 2325 φορές, αλλά μετά κάνει λίγο μπυροκοιλιά. Όπως κάθε παιχνίδι με sniping (πόσω μάλλον κάποιο που δημιουργήθηκε με βάση αυτό) θέλει υπομονή και σταθερό χέρι.
Δεν φοβάμαι όμως εγώ, έχω χωρίστρα και γαμώ.
Δεν φοβάμαι όμως εγώ, έχω χωρίστρα και γαμώ.
Αυτό, λοιπόν, που κάνει καλά το Sniper Elite 3 είναι το sniping (duh!), αυτό που δεν κάνει τόσο καλά όμως είναι... όλα τα υπόλοιπα. Αν θέλετε λίγη δράση πέραν της ασφάλειας που σας προσφέρει η θέση του ελεύθερου σκοπευτή, πρέπει να συμβιβαστείτε με πολλές ατέλειες. Αν θέλετε λοιπόν να χρησιμοποιήσετε και τα υπόλοιπα όπλα, πρέπει να κάνετε χρήση του συστήματος κάλυψης, για παράδειγμα, που είναι λίγο “κουλό”, αφού ο πρωταγωνιστής δεν “κολλάει” στην κάλυψη αλλά βρίσκεται συνεχώς σκυμμένος ή στα μπρούμυτα (πρηνηδόν το λένε αυτό γατάκια). Αυτό σημαίνει ότι κάνετε φούρλες γύρω απ' την κάλυψή σας για να βρείτε πού ακριβώς δεν σας βρίσκει ο εχθρός. Κι αυτός φυσικά όταν και αν σας εντοπίσει. Ο πρωταγωνιστής, όταν δεν είναι στα μπρούμυτα, κάνει κάπως απότομες κινήσεις και δεν βοηθάει στον ακριβή χειρισμό του. Σε αυτό επίσης δεν βοηθάει καθόλου το ότι το κουμπί για την κάλυψη δεν λειτουργεί αν δεν σταματήσετε να κινείστε.

Το stealth στοιχείο είναι διάχυτο στο παιχνίδι (με το διάχυτο εννοώ ότι το έχουν πετάξει παντού σαν περιττώματα περιστεριού με διάρροια). Οι εχθροί κυκλοφορούν με έναν “μετρητή” ανίχνευσης πάνω απ' τα κεφάλια τους που σας δείχνει αν σας έχουν πάρει χαμπάρι ή αν εκεί που κάθεστε πίσω απ' τον τοίχο με το όπλο να τους σημαδεύει και το μισό κεφάλι-πόδι έξω, αυτοί δεν βλέπουν την τύφλα τους. Εάν σας εντοπίσουν πρέπει να απομακρυνθείτε από το σημείο του εγκλήματος συγκεκριμένα μέτρα μέχρι να ξεχάσουν όχι μόνο ότι υπήρξατε άλλα και ότι κάποιος σκοτώθηκε. Οι πίστες σας δίνουν την δυνατότητα να κρυφτείτε και πίσω από θάμνους και μάλιστα ακόμα και αν αυτοί οι θάμνοι είναι επιπέδου Τύριον Λάνιστερ οι εχθροί σας προσπερνούν επιδεικτικά αγνοώντας (;) την ύπαρξή σας. Γενικά η AI είναι λίγο τραγική. Μπορείτε να κρύψετε και να ξαφρίσετε πτώματα, να δημιουργήσετε αντιπερισπασμό, να εκμεταλλευτείτε τους περιβαλλοντικούς ήχους, να σφυρίζετε αδιάφορα και γενικά όλα τα στοιχεία που έχει κάθε παιχνίδι που περιλαμβάνει στοιχεία κάλυψης.

Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

Grid Autosport Review

Tο Race Driver: Grid, όταν κυκλοφόρησε τo 2008, ξετρέλανε τους παίκτες με τον μοναδικό συνδυασμό ρεαλισμού και διασκέδασης που προσέφερε. Στη συνέχεια ήρθε το περσινό Grid 2, το οποίο αποξένωσε τους φαν του πρώτου τίτλου με υπερβολική έμφαση στο arcade gameplay και παραστρατήματα όπως η απουσία εσωτερικής κάμερας. Τώρα η Codemasters ισχυρίζεται ότι επιστρέφει στις ρίζες του πρώτου Grid με το νέο Grid Autosport, το οποίο αν και δεν αποτελεί ξεκάθαρο βήμα εξέλιξης της σειράς, απαντάει σε πολλά από τα παράπονα για το Grid 2.
Το career είναι το βασικό mode του Grid Autosport και αυτό που θα σας απασχολήσει περισσότερο. Οι περισσότερες από τις κατηγορίες επικεντρώνονται σε αγώνες μεταξύ 12 ή 16 αντιπάλων, χωρίς βέβαια να λείπουν οι αγώνες με αντίπαλο το χρόνο ή τα drift. Συγκεκριμένα το career χωρίζεται σε πέντε διαφορετικές κατηγορίες: touring, endurance, open wheel, tuner και street. Στo touring ελέγχετε σύγχρονα αλλά και κλασικά touring cars σε αγωνιστικές πίστες, με μεγάλο αριθμό γύρων σε κάθε αγώνα, κάτι που θυμίζει τη θρυλική σειρά TOCA. Στo endurance τρέχετε με αυτοκίνητα GT, πάντα βραδινές ώρες και κάθε αγώνας ολοκληρώνεται σε προκαθορισμένο χρόνο. Στο open wheel ελέγχετε κατά κύριο λόγο μονοθέσια φόρμουλα σε αγωνιστικές πίστες. H κατηγορία tuner δίνει έμφαση κυρίως σε αγώνες με το χρόνο και drift events. Τέλος, στο street οδηγείτε αυτοκινητα coupe, super cars, hyper cars και άλλα, σε αγώνες που γίνονται σε γνωστές πόλεις από ολόκληρο τον κόσμο. Η ποικιλία που προσφέρει το career είναι αξιοπρόσεκτη, τόσο όσον αφορά τα διαφορετικά είδη αγώνων, όσο και τα διαφορετικά είδη αυτοκινήτων και διαδρομών, στοιχείο που αυξάνει το ενδιαφέρον σας να ασχοληθείτε για ώρες και σας βυθίζει στον κόσμο του παιχνιδιού χωρίς να το καταλάβετε.
Σε αντίθεση με το Grid 2, όπου στόχος σας ήταν να κερδίζετε όλο και περισσότερους υποστηρικτές για να ξεκλειδώνετε σταδιακά νέους αγώνες, στο Grid Autosport χρειάζεστε πόντους εμπειρίας που ξεκλειδώνετε παίζοντας αγώνες και πετυχαίνοντας τους στόχους που ορίζουν κάθε φορά οι σπόνσορες που ντύνουν το όχημα σας. Οι στόχοι αυτοί ποικίλουν από το να πάρετε μία σεβαστή θέση στο πρωτάθλημα, να περάσετε κάποιον συγκεκριμένο αντίπαλο, να τερματίσετε σε θέση υψηλότερη από αυτή που ξεκινήσατε κλπ. Οι πόντοι εμπειρίας που συγκεντρώνετε αξιοποιούνται μόνο για να ξεκλειδώνετε καινούρια πρωταθλήματα σε κάθε κατηγορία, αφού δεν επιτρέπονται αναβαθμίσεις στα αυτοκίνητα, ενώ μόνο σε ορισμένες κατηγορίες αγώνων επιτρέπονται κάποιες μικρές παραμετροποιήσεις που αφορούν την απόδοση των φρένων, των είδος ελαστικών κλπ.
H οδήγηση φόρμουλα είναι από τα καλύτερα στοιχεία του παιχνιδιού.
H οδήγηση φόρμουλα είναι από τα καλύτερα στοιχεία του παιχνιδιού.
Οι πόντοι εμπειρίας που κερδίζετε δεν είναι συγκεντρωτικοί αλλα αυτόνομοι σε κάθε κατηγορία, οπότε όσο περισσότερο παίζετε, τόσο μεγαλώνει το level σας στην συγκεκριμένη κατηγορία. Για να ξεκλειδώσετε την έκτη κατηγορία αγώνων ονόματι grid series χρειάζεται να φτάσετε σε συγκεκριμένο level κάθε φορά σε κάθε μία από τις πέντε αρχικές κατηγορίες, στοιχείο που κατ’ εμέ είναι αρνητικό. Και αυτό γιατί για να μπορέσετε να παίξετε στο grid series, είστε αναγκασμένοι να ασχοληθείτε με κατηγορίες αγώνων που δεν συμπαθείτε, μόνο και μόνο για να φτάσετε στο level που απαιτείται. Άλλο ένα αρνητικό του career είναι η επανάληψη ίδιων διαδρομών σε κάθε μία από τις κατηγορίες, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που επαναλαμβάνεται η ίδια διαδρομή ακόμα και σε ένα event, στοιχείο που προφανώς έχει γίνει για να επιμηκυνθεί ακόμη περισσότερο η ήδη τεράστια διάρκεια του career.
Η ραχοκοκκαλιά των racing παιχνιδιών είναι το gameplay και ο χειρισμός και εδώ το Grid Autosport τα πάει περίφημα. Το παιχνίδι καταφέρνει να συνδυάσει με επιτυχία ρεαλισμό με πραγματική διασκέδαση και πρόκληση, χάρη σε ένα μοντέλο χειρισμού ακόμη πιο βελτιωμένο σε σχέση με τα προγενέστερα Grid. O έλεγχος των αυτοκινήτων είναι ομαλός, η αίσθηση της πρόσφυσης των τροχών στην άσφαλτο είναι καταπληκτική, η αίσθηση της ταχύτητας άψογα δοσμένη, ενώ οι διαφορές στο χειρισμό των διαφόρων τύπων αυτοκινήτων είναι εμφανείς ακόμη και σε κάποιον άσχετο με racing games. Η πρόκληση δε, που χαρίζει, ιδιαίτερα αν απενεργοποιήσετε τις βοήθειες είναι τέτοια, που τουλάχιστον στα πρώτα πρωταθλήματα η πρώτη πεντάδα μόνο άσχημη θέση δεν φαντάζει. Κι αυτό γιατί οδηγείτε αυτοκίνητο ισοδύναμο με των αντιπάλων σας και μόνο η σωστή διαχείριση των κλειστών στροφών και ικανότητά σας στην πλαγιολίσθηση επιφέρει κερδοφόρα αποτελέσματα. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι όσες λιγότερες οδηγικές βοήθειες χρησιμοποιείτε, τόσους περισσότερους πόντους εμπειρίας κερδίζετε σε κάθε αγώνα.

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει να γίνει στην πολύ καλή ΑΙ των αντίπαλων οδηγών, η οποία βάζει τα γυαλιά σε άλλα παιχνίδια του είδους (ονόματα δεν λέμε), σε σημείο που πολλές φορές αναρωτιέστε αν παίζετε με πραγματικούς αντιπάλους. Σας φράζουν το δρόμο, συγκλίνουν για να πάρουν ομαλότερα τις στροφές, βγαίνουν εκτός πίστας ή τρακάρουν στις κόντρες μεταξύ τους κλπ. Ομολογουμένως η επιθετική ΑΙ κάποιες φορές θα σας φέρει στα όριά σας, αφού μετά από μάχες με άλλους οδηγούς συχνά καταλήγετε εκτός πίστας. Γι αυτό προτείνεται να απενεργοποιήσετε όλες τις βοήθειες αλλά να κρατήσετε καλού κακού δύο-τρία flashback για να μπορείτε να ανταπεξέλθετε στις συνθήκες των αγώνων.

Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Τα τιμόνια με τα οποία θα παίζετε Project Cars

Αν υπάρχει ένα racing που επιβάλλεται να παίξετε με τιμόνι, αυτό είναι το πολυαναμενόμενο Project Cars. H Slightly Mad ανακοίνωσε τα τιμόνια που δουλεύουν με το Project Cars, με τη Thrustmaster να έχει την τιμητική της. Δείτε παρακάτω τα τιμόνια που υποστηρίζει το Project Cars (θα προστεθούν κι άλλα πιο κοντά στην κυκλοφορία του παιχνιδιού) και πείτε μας αν και ποια θα χρησιμοποιείτε!
PC
Thrusmaster T300RS
Thrustmaster Ferrari GTE
Thrustmaster TX
Thrustmaster T100
Thrustmaster TH8RS
Thrustmaster TH8A
Thrustmaster T3PA Pedals
Thrustmaster T500RS
Thrustmaster RGT Force Feedback Clutch
Thrustmaster F430 Force Feedback
Thrustmaster Ferrari F1 Wheel Integral T500
Thrustmaster GP XID Gamepad
Thrustmaster GPX Gamepad
Thrustmaster GPX LightBack Black Edition Gamepad
Fanatec Porsche Turbo
Fanatec Porsche Carrera
Fanatec Porsche 911 Turbo S
Fanatec Porsche 911 GT2
Fanatec Porsche 911 GT3V2
Fanatec CSR (+ Pedals)
Fanatec CSR Elite (+ Pedals)
Fanatec ClubSport (+ Pedals)
Fanatec ClubSport Shifter (+SQ)
Logitech G25
Logitech G27
Logitech Driving Force
Logitech Driving Force Pro
Logitech Driving Force GT
Logitech MOMO Force
Logitech MOMO Racing
Microsoft SideWinder Force Feedback
SimRaceway SRW-S1
PS4
Thrustmaster T300RS
Thrustmaster T300 Ferrari GTE
Thrustmaster T100
Thrustmaster T80
Thrustmaster TH8RS
Thrustmaster TH8A
Thrustmaster T3PA Pedals
Thrustmaster T500RS
Xbox One
Thrustmaster TX
Thrustmaster T458 Spider
Thrustmaster TH8A
Thrustmaster T3PA Pedals

Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Γνωρίστε το πρόσωπο του FIFA 15

Ήρθε η ώρα για την αποκάλυψη του εξωφύλλου του πολυαναμενόμενου FIFA 15. Όπως ανακοίνωσε η EA, στο εξώφυλλο του FIFA 15 βρίσκεται για άλλη μια φορά ο Λιονέλ Μέσι, ο οποίος είναι ένα από τα πρόσωπα των ημερών λόγω Μουντιάλ. Δείτε το εξώφυλλο του FIFA 15 παρακάτω και πείτε μας γνώμη!

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

The Crew: Δωρεάν DLC σε τακτά χρονικά διαστήματα

Πλησιάζει η closed beta για την έκδοση των PC.
Η Ubisoft ανέβασε ένα βίντεο στο επίσημο κανάλι της στο YouTube, στο οποίο ο Julian Gerighty, creative director του υποσχόμενου open world Racing, δίνει στην δημοσιότητα αρκετές πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο του παιχνιδιού. Πιο συγκεκριμένα, τονίζει πως υπάρχουν πάρα πολλές δραστηριότητες που θα σας κρατήσουν το ενδιαφέρον, μεταξύ των οποίων είναι οι αγώνες, το PvP, τα side quests και κάποιες τεράστιες αποστολές που μπορεί να διαρκέσουν πάνω από δύο ώρες! Δείτε το εν λόγω βίντεο παρακάτω:Ο Gerighty υποσχέθηκε πως το The Crew θα ανανεώνεται συνεχώς με δωρεάν περιεχόμενο μετά την κυκλοφορία του. Ουσιαστικά η Ubisoft με αυτόν τον τρόπο απαντάει στις ανησυχίες του community μετά την ανακοίνωσή της ότι ο Racing τίτλος της θα περιέχει microtransactions που θα σας επιτρέπουν να ξεκλειδώσετε performance parts αν δεν θέλετε να ακολουθήσετε την φυσική πρόοδο του παιχνιδιού, ξεκλειδώνοντας parts για τα αυτοκίνητά σας παίζοντας.
Η closed beta του The Crew για την έκδοση των PC θα ξεκινήσει στις 23 Ιουλίου. Μπορείτε να εγγραφείτε σε αυτή μέσα από το επίσημο site του παιχνιδιού.Ποιά είναι η γνώμη σας για τα παραπάνω; Πιστεύετε πως η Ubisoft το χειρίζεται σωστά; Πείτε μας τη γνώμη σας στα σχόλια αλλά και στο αντίστοιχο topic του παιχνιδιού στο forum. Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για το The Crew σε προηγούμενο άρθρο του GameWorld.
Το The Crew αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 11 Νοεμβρίου για PC, PS4 και Xbox One.

Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Η Maya επιστρέφει στο Killer Instinct

Ως γνωστόν το πολύ καλό Killer Instinct επιστρέφει δριμύτερο με τη δεύτερη σεζόν του το φθινόπωρο. Μετά τον TJ Combo, η Iron Galaxy αποκάλυψε έναν ακόμα από τους οκτώ νέους χαρακτήρες του Killer Instinct: Season 2, την Maya. Δείτε παρακάτω την παρουσίαση της Maya στο Evo 2014 και πείτε μας γνώμη!

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Σημάδια ζωής PS Vita

Το PS Vita φαίνεται πως διανύει μια περίοδο μικρής ανάκαμψης. Σύμφωνα με αναφορές, το PS Vita έχει εξαντληθεί σε κάποια μαγαζιά στην Αμερική, με τη Sony να επιβεβαιώνει ότι υπάρχει αυξημένη ζήτηση για το φορητό, ειδικά μετά την πρόσφατη κυκλοφορία του PS Vita Slim. Στη δε Ιαπωνία το PS Vita τα πάει καλά, με πάνω από 600.000 πωλήσεις στο πρώτο μισό του 2014 (μόνο το 3DS έχει περισσότερες). Εσείς πώς βλέπετε την πορεία του PS Vita; Έχετε τσιμπήσει/σκοπεύετε να τσιμπήσετε το φορητό;

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Έτοιμο για δράση στις κονσόλες το Shadow Warrior

Αν θέλετε ένα νέο FPS για να παίξετε στην κονσόλα σας, αλλά δεν σας συγκινεί ιδιαίτερα ούτε η σοβαροφανής δράση των Call of Duty και Battlefield, ούτε η επιστημονική φαντασία του Destiny, τότε σίγουρα αναζητάτε arcade δράση βγαλμένη από τις παλιές καλές εποχές. Αυτό είναι το Shadow Warrior, remake του κλασικού ομώνυμου FPS που συνδυάζει καταιγιστικό πιστολίδι και τη χρήση ενός πανίσχυρου σπαθιού katana, καθώς σας θέτει αντιμέτωπους με στρατιές δαιμόνων από μια άλλη διάσταση. Σκέφτεστε αγορά;

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Ο δημιουργός του Gears of War επιστρέφει με το BlueStreak

Δύο χρόνια μετά την αποχώρησή του από την Epic, ο Cliff Bleszinski επιστρέφει στο προσκήνιο με δικό του στούντιο και νέο παιχνίδι. Η νεοσύστατη ομάδα του Bleszinski ονομάζεται Boss Key Productions και αναπτύσσει το BlueStreak, ένα free-to-play sci-fi arena shooter για PC. Το BlueStreak θα το εκδόσει η Nexon, η οποία είναι ειδική στα free-to-play. Λέτε να το ξανακάνει το θαύμα του ο CliffyB;

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Υπερασπίζοντας το οχυρό στο Fortnite

Το πολυαναμενόμενο Fortnite επιστρέφει στο προσκήνιο, αν και δυστυχώς ακόμα δεν έχει ημερομηνία κυκλοφορίας. Η Epic έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο εκτενές gameplay βίντεο του Fortnite που παρουσιάζει την "καθημερινότητα" του παιχνιδιού, δηλαδή την εξερεύνηση του κόσμου, τη συλλογή εφοδίων, το χτίσιμο του οχυρού και την άμυνα ενάντια στα τέρατα. Δείτε παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται το Fortnite! Ωραίο έτσι;

Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Παίζοντας Borderlands: The Pre-Sequel

Το Borderlands: The Pre-Sequel είναι ένα από τα λίγα μεγάλα ονόματα της φετινής χρονιάς που βγαίνουν μόνο στις παλιές κονσόλες (και στο PC βέβαια). Το Borderlands: The Pre-Sequel διαδραματίζεται χρονικά ανάμεσα στα Borderlands 1 και 2 και σας ταξιδεύει στο φεγγάρι της Pandora, όπου αναλαμβάνετε το ρόλο τεσσάρων χαρακτήρων και πολεμάτε στο πλευρό του Handsome Jack, ζώντας από πρώτο χέρι την μεταμόρφωσή του σε μεγαλομανή τύραννο. Το παιχνίδι αναπτύσσεται από τη Gearbox Software σε συνεργασία με την 2K Australia. Δείτε παρακάτω ένα ακόμα εκτενές gameplay demo του Borderlands: The Pre-Sequel, αυτή τη φορά από την E3, και πείτε μας πώς σας φαίνεται!

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Pullblox World Review

Υπάρχει μία συγκεκριμένη κάστα gamers που έχει ψύχωση με παιχνίδια που περιλαμβάνουν τρισδιάστατους γρίφους. Είναι ένα διψασμένο και, στις μέρες μας, όλο και πιο σπάνιο είδος παικτών, που, για να πιει το νέκταρ του, πρέπει να αγοράσει ένα Wii U και να απολαύσει το Pullblox World (Pushmo World στην Αμερική).
Συγχωρέστε μου όμως τη φαινομενικά αποκλειστική σύνδεση του Pullblox World με αυτούς τους παίκτες, καθώς κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Απεναντίας, το τρίτο παιχνίδι γρίφων της Intelligent Systems (μετά τα Pullblox και Fallblox για το 3DS) παρουσιάζει τη λογική του και αυξάνει τη δυσκολία των γρίφων του με τόσο διακριτικό τρόπο, που ακόμα και οι τελείως αμύητοι στη λογική της σειράς θα βρεθούν στα πολύ δύσκολα επίπεδα δίχως να έχουν καταλάβει πότε ο αριθμός των γρίφων που έλυσαν έγινε τριψήφιος ή πότε πέρασε η ώρα. Ναι, το Pullblox World παραμένει τόσο εθιστικό όσο και οι προκάτοχοί του, κάτι στο οποίο βοηθά και η πρεμιέρα των τίτλων σε μια οικιακή κονσόλα
Η λογική του Pullblox World πάει κάπως έτσι: χειρίζεστε τον Mallo, ο οποίος μπορεί να τραβάει και να σπρώχνει δομές διαφόρων σχημάτων (ανεξάρτητα από το μέγεθος τους), δομές, που για να καταλαβαινόμαστε, θα ονομάσω τουβλάκια. Σκοπός κάθε γρίφου είναι να βάλετε τον Mallo να τοποθετήσει γενικώς (σπρώχνοντας ή τραβώντας) τα τουβλάκια έτσι ούτως ώστε να δημιουργηθεί μια τροπόν τινά σκάλα, και να καταφέρει ο ήρωας να φτάσει στην κορυφή μίας δομής που αποτελείται από διάφορα τουβλάκια. Παρεπιπτόντως, υπάρχει και κάποιου είδους ιστορία, δηλαδή η ψυχασθένεια του Mallo να σκαρφαλώνει τις δομές αυτές δικαιολογείται από το γεγονός πως στις κορυφές τους έχουν με κάποιο μυστήριο τρόπο εγκλωβιστεί τα παιδιά του χωριού απ’ όπου κατάγεται ο ήρωας. Αν φτάσετε στην κορυφή μιας δομής (δηλαδή λύσετε και το γρίφο) απεγκλωβίζετε και το παιδί.
Στόχος είναι να φτάσετε στην κορυφή.
Στόχος είναι να φτάσετε στην κορυφή.
Προφανώς, υπάρχουν περιορισμοί. Το μέγιστο που μπορείτε να τραβήξετε ένα τούβλο είναι τρεις φορές (εδώ να σημειώσω πως όταν τοποθετείτε ένα τούβλο, δεν το μετακινείτε στην κυριολεξία, απλά το επεκτείνε ή το περιορίζετε αντίστοιχα), ενώ στο παιχνίδι μετά από ένα σημείο μπαίνουν και διάφορες γκατζετιές: διακόπτες που τραβούν όλα τα τουβλάκια του ίδιου χρώματος ταυτόχρονα, διακόπτες αντίστροφης μέτρησης και λοιπά. Όλα, από τα ευφάνταστα σχέδια των μεγάλων δομών, μέχρι τα διάφορα είδη διακοπτών, συνθέτουν μια εκτενέστατη και χορταστικότατη συγχορδία, ικανή όμως να σας φτάσει στο σημείο να χάσκετε μπροστά στον ακαταλαβίστικο γρίφο. Ειλικρινά, έφαγα μεγάλο σκάλωμα πάμπολλες φορές, μην έχοντας την παραμικρή ιδέα για το τί να κάνω ή φτάνοντας σε αδιέξοδο, οπότε πατούσα reset ξανά και ξανά.
Πάμπολλες φορές γιατί οι 250 γρίφοι του Pullblox World κρίνονται υπεραρκετοί, ακόμα και αν έχετε “λιώσει” τα παιχνίδια του 3DS. Αλλά και αυτό να μην ισχύει, για άλλη μια φορά υπάρχει το Pullblox Studio, ένα εργαλείο δηλαδή για να σχεδιάζετε τις δικές σας δομές, με όλα τα έξτρα που παρουσιάζονται κατά καιρούς στους έτοιμους γρίφους του παιχνιδιού. Φυσικά, μπορείτε να ανεβάσετε τα δημιουργήματά σας στο Miiverse για να τα δοκιμάσουν οι άλλοι παίκτες και, αντίστοιχα, να παίξετε τους γρίφους που έχουν φτιάξει οι άλλοι. Κάπου εδώ είναι που η συνύπαρξη του παιχνιδιου με το Wii U γίνεται ιδιαίτερα αρμονική. Η οθόνη αφής του χειριστηρίου λειτουργεί άψογα κατα τη δημιουργία και το ανέβασμα των γριφων σας στην πλατφόρμα γίνεται χωρίς προβλήματα.
Το Pullblox Studio λειτουργεί άψογα με το Wii U Gamepad.
Το Pullblox Studio λειτουργεί άψογα με το Wii U Gamepad.
Μιλάμε δηλαδή για ένα παιχνίδι με πολύ περιεχόμενο, και μάλιστα, με εν δυνάμει μεγάλη αντοχή στο χρόνο, αφού αποδεδειγμένα, τέτοιου είδους κοινότητες πάντα προσφέρουν υλικό σε βάθος χρόνου. Με όλα να φαντάζουν ρόδινα, υπάρχουν και μερικά μικρά θέματα που γίνονται πιο έντονα αφού ασχοληθείτε λίγο παραπάνω με το Pullblox World. Το πρώτο είναι ο χειρισμός του Mallo, ο οποίος δεν είναι ιδιαίτερα ακριβής. Το βάρος του ήρωα και ο τρόπος που πηδάει θυμίζουν πολύ έντονα Sackboy, γεγονός όχι ιδιαίτερα χρήσιμο σε παιχνίδι γρίφων. Από την άλλη, τόσο οπτικά, όσο και ακουστικά, το παιχνίδι είναι σχεδόν απλοϊκό. Τα γραφικά είναι μεν προσεγμένα και καθαρά αλλά σαφώς “περιορισμένα”, ενώ παίζει μόνιμα ο ίδιος ήχος σε λούπα. Προσωπικά καθώς έπαιζα είχα από δίπλα το λάπτοπ να παίζει μουσική.

Στο διά ταύτα λοιπόν, το Pullblox World απευθύνεται σε όλους, αλλά είναι σχεδιασμένο να ικανοποιήσει στο έπακρο τους οπαδούς των τρισδάστατων γρίφων. Αν ανήκετε σε αυτήν την κάστα και έχετε Wii U, μόλις βρήκατε το νέκταρ σας, το οποίο θα σας κρατήσει και πολύ.

Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Μπείτε στη μάχη με τη beta του Transformers Universe

Αν έχετε όρεξη για παιχνίδι Transformers, τσεκάρετε το Transformers Universe. Πρόκειται για free-to-play browser MOBA τρίτου προσώπου στο οποίο οι παίκτες πολεμάνε χρησιμοποιώντας τις δικές τους ομάδες από Transformers. Το Transformers Universe είναι πλέον διαθέσιμο σε open beta έκδοση, οπότε γράφεστεεδώ και αρχίζετε να παίζετε. Θα ασχοληθείτε;

Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Πρώτη ματιά στο gameplay του PES 2015

Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση του PES 2015 με τα πρώτα στοιχεία και εικόνες, ώρα για μια πρώτη (ανεπίσημη) ματιά στο gameplay του παιχνιδιού. Μέχρι η Konami να βγάλει κάποιο gameplay trailer του PES 2015, δείτε παρακάτω ένα βίντεο με δράση από το παιχνίδι από πρόσφατη εκδήλωση στη Βραζιλία. Πώς σας φαίνεται;

Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Το Civilization: Beyond Earth ταξιδεύει στο διάστημα τον Οκτώβριο

Αν είστε φαν των παιχνιδιών στρατηγικής, βγάλτε το τεφτέρι σας και σημειώστε ημερομηνία. Όπως ανακοίνωσε η 2K, το πολυαναμενόμενο Civilization: Beyond Earth κυκλοφορεί 24 Οκτωβρίου για PC. Το παιχνίδι διαδραματίζεται στο μέλλον, με την Γη να πεθαίνει και την ανθρωπότητα να εκστρατεύει σε έναν άλλο πλανήτη, τον οποίο καλείστε να εξερευνήσετε και να αποικήσετε. Στο Civilization: Beyond Earth για πρώτη φορά αναλαμβάνετε τον έλεγχο παρατάξεων με αντίθετες κουλτούρες και εξελίσσετε το νέο πολιτισμό σας ανάλογα με το στιλ παιχνιδιού σας. Δείτε νέο gameplay demo και παρουσίαση του Civilization: Beyond Earth παρακάτω και πείτε μας αν σκοπεύετε να τσιμπήσετε!

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Κατακτήστε τον γαλαξία στο single-player του Planetary Annihilation

Το πολυαναμενόμενο (και ήδη διαθέσιμο ως early access) Planetary Annihilation εμπλουτίζεται με single-player μέρος. Όπως ανακοίνωσε η Uber Entertainment, το single-player του Planetary Annihilation ονομάζεται Galactic War και σε αυτό καλείστε να κατακτήσετε ένα δυναμικό γαλαξία εξερευνώντας πλανήτες για τεχνολογία και μοναδικές ικανότητας. Δείτε το single-player του Planetary Annihilation παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται!

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Sony: Ούτε εμείς περιμέναμε ότι θα πάει τόσο καλά το PS4

Οκτώ μήνες μετά το λανσάρισμα του PS4, η Sony τρίβει τα χέρια της με την μεγάλη επιτυχία της κονσόλας.Σύμφωνα με τον Shuhei Yoshida της Sony, ούτε η ίδια η εταιρεία περίμενε ότι θα πάει τόσο καλά το PS4, το οποίο έχει ξεπεράσει κατά πολύ τις αρχικές προβλέψεις πωλήσεων και παραμένει είδος υπό εξαφάνιση σε κάποιες χώρες. Εξάλλου, ο Yoshida επαινεί τη Microsoft για τις διορθωτικές κινήσεις που έχει κάνει στο Xbox One, όπως η αφαίρεση του Kinect, αν και πιστεύει ότι η διαφορά πωλήσεων μεγαλώνει υπέρ του PS4. Τέλος, το αφεντικό των στούντιο της Sony αποκαλύπτει ότι σε συζητήσεις του με Ιάπωνες δημοσιογράφους, αυτοί εκφράζουν την έκπληξή τους με την τεράστια δημοτικότητα που έχουν οι κονσόλες στη Δύση, αντίθετα με ότι συμβαίνει στην Ιαπωνία όπου κυριαρχούν τα φορητά και τα κινητά. Σχόλια;

Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Η περιπέτεια του The Vanishing of Ethan Carter και σε δίσκο

Περισσότερες επιλογές για όσους σκοπεύουν να ασχοληθούν με το πολυαναμενόμενο The Vanishing of Ethan Carter. Η Nordic Games ανακοίνωσε ότι απέκτησε τα δικαιώματα του The Vanishing of Ethan Carter και σκοπεύει να το κυκλοφορήσει και σε δίσκο στα καταστήματα. Στο The Vanishing of Ethan Carter αναλαμβάνετε το ρόλο ενός ντετέκτιβ με την υπερφυσική ικανότητα να οραματίζεται σκηνές άγριων εγκλημάτων, ο οποίος αναλαμβάνει να εξιχνιάσει το μυστήριο της εξαφάνισης ενός αγοριού. To παιχνίδι χρησιμοποιεί την Unreal Engine 3 και φωτογραμμετρική τεχνολογία. Το The Vanishing of Ethan Carter θα κυκλοφορήσει μέσα στους επόμενους μήνες για PC. Σε τί μορφή σκέφτεστε να το τσιμπήσετε;