Pages - Menu

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Killzone: Mercenary Preview

“R.I.P., Danner”. Αυτό ακούτε μόλις ρίχνεστε στο πεδίο της μάχης του Killzone: Mercenary, και θα σας φανεί παράξενο. Στα προηγούμενα παιχνίδια Killzone παίζατε ως ο ήρωας, ο στρατιώτης αυτός της ISA που προσπαθούσε να κατατροπώσει τους Helghast. Τα πράγματα όμως στο Killzone: Mercenary είναι διαφορετικά. Πλέον δεν είστε τίποτα παραπάνω από ένας απλός μισθοφόρος, ένας στρατιώτης επί πληρωμή, που δε διστάζει να πάρει το μέρος κανενός, εφόσον πάντα υπάρχει επιταγή με πολλά μηδενικά. Αλλά μη σας ανησυχεί αυτή η αλλαγή. Αν μου έμεινε κάτι από την επαφή μου με την preview έκδοση του παιχνιδιού, αυτό είναι ότι πρόκειται για μία άξια συνέχεια του Killzone στο PS Vita.
Το απαραίτητο εισαγωγικό βίντεο τελειώνει, η δράση ξεκινάει, και εσείς αναρωτιέστε αν αυτό που παίζετε είναι παιχνίδι του PS Vita. Του Vita των Resistance: Burning Skies και Uncharted: Golden Abyss. Πού είναι τα jaggies από το τρομερό aliasing; Πού είναι οι θολές υφές και μοντέλα λόγω της χαμηλής ανάλυσης; Σίγουρα όχι εδώ. Το Killzone: Mercenary δεν έχει σχέση με αυτές τις κακές αυτές αναμνήσεις και παραδίδει ένα φαντασμαγορικό οπτικό σύνολο, ανώτερο από οτιδήποτε έχει υπάρχει στο PS Vita. Σίγουρα, οι καπνοί από τις εκρήξεις δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα χαμηλής ανάλυσης βίντεο, και το motion blur δε θα είναι ποτέ τόσο εντυπωσιακό όσο στο Killzone 3. Όμως το παιχνίδι καταφέρνει από τα πρώτα λεπτά να εντυπωσιάσει, με τα γραφικά του και την ομαλότατη ροή του, δείχνοντας ότι το Vita μπορεί. Μπορεί να παρουσιάσει πολύ προχωρημένους τεχνολογικά τίτλους, που παράλληλα προσφέρουν και ικανοποιητικό gameplay.
Το Killzone: Mercenary είναι ένα καθαρόαιμο FPS, που δεν έχει να ζηλέψει απολύτως τίποτα από το μέσο FPS των οικιακών κονσολών. Αυτό, τουλάχιστον, θα είναι απ’όλους αποδεκτό. Ο Danner, ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού, έχει τη δυνατότητα να χειρίζεται ένα κύριο όπλο, ένα δευτερεύον, ένα πυρομαχικό τύπου χειροβομβίδα και να χρησιμοποιεί μία ικανότητα van-guard. Αυτές οι ικανότητες είναι ένα από τα νέα στοιχεία του Killzone: Mercenary. Μπορείτε να τοποθετήσετε στο πεδίο της μάχης μία ασπίδα που απορροφά τις σφαίρες των εχθρών, ή έχετε έναν εκτοξευτή πυραύλων που στοχεύει αυτόματα τους εχθρούς και άλλες παρόμοιες ικανότητες. Πρόκειται για ένα σύστημα με ενδιαφέρουσες ιδέες, δεν είμαι όμως απόλυτα σίγουρος πως είναι αναγκαίο. Κάποιες φορές θα αισθάνεστε υπερβολικά ισχυροί χρησιμοποιώντας ένα van-guard και θα σας φαίνεται πως υπάρχει για όταν βαρεθείτε να πυροβολάτε με στρατηγική τους εχθρούς. Σημειωτέον, μπορείτε να ολοκληρώσετε την αποστολή ακόμα και στον υψηλότερο βαθμό δυσκολίας σχετικά άνετα, αλλά η πρόκληση και ανάγκη για στρατηγική υπάρχει.
Φανταστείτε πώς φαίνεται σε κίνηση.
Φανταστείτε πώς φαίνεται σε κίνηση.
Ναι, τη χρειάζεστε τη στρατηγική, ακόμα και σε πιο χαμηλό βαθμό δυσκολίας. Κατά την πρώτη αποστολή, οι Helghast έρχονται άγριοι και επιθετικοί. Αυτοί που κρατάνε καραμπίνα σας πιέζουν από πολύ κοντινή απόσταση, οι άλλοι με τα αυτόματα προτιμούν τη σχετική ασφάλεια της κάλυψης. Πηδάνε πάνω από αντικείμενα, κάνουν κύκλους στην αρένα για να σας πλησιάσουν χωρίς να το καταλάβετε, προσπαθούν να απομακρυνθούν όταν ο γεμιστήρας τους αδειάσει και το reload είναι απαραίτητο. Είναι συνολικά μια ευχάριστα προχωρημένη AI, που δίνει στους Helghast έναν άλλον αέρα, πιο ζωντανό, συγκριτικά πάντα με τους εχθρούς που μας φόρτωσε στα παιχνίδια της η Nihilistic (Resistance: BS, CoD Black Ops: Declassified). Παρόλα αυτά, υπάρχουν ανεξήγητα κολλήματα στην AI και συμπεριφορές μάλλον αλλοπρόσαλλες. Κάτι που είμαι διατεθειμένος να προσπεράσω, αφού οι εχθροί ως επί το πλείστον είναι αξιοπρεπέστατοι, με τα παραπάνω θέματα να εμφανίζονται μόνο κατ’ εξαίρεση.
Αυτό που δε με ενθουσιάζει ιδιαίτερα, είναι το πώς έχει στηθεί γενικά η πρώτη αυτή αποστολή. Δε με ενοχλούν τόσο τα objectives (έχουμε συνηθίσει άλλωστε στα του τύπου «πήγαινε εκεί, κάνε αυτό»), όσο το στήσιμο των διαδρόμων και των αρένων. Είναι πολύ τυπικό και ελάχιστα ξεφεύγει από τη γραμμικότητα, ενώ το πιο απογοητευτικό είναι πως ρίχνει τους Helghast κατά κύματα. Μόνο σε δύο-τρία σημεία οι εχθροί είναι τοποθετημένοι στρατηγικά. Στα υπόλοιπα έρχονται κατά πάνω σας τρεις τρεις. Μπορεί να είναι έτσι μόνο η πρώτη, εισαγωγική αποστολή, μπορεί όμως και όχι. Περιμένω την τελική έκδοση για να βγάλω συμπέρασμα.

Στα αρνητικά συγκαταλέγεται ο τρόπος που βρίσκετε τα όπλα. Δεν μαζεύετε διαφορετικά όπλα από διαφορετικούς εχθρούς, αλλά τα αγοράζετε με ειδικό credit από τον Black Jack, έναν έμπορα που έχει τοποθετημένα παντού στην πίστα ειδικά κιβώτια. Είναι μία μέθοδος που με ενοχλεί πάντα στα FPS, και το Killzone: Mercenary δεν αποτελεί εξαίρεση. Χάνεται η έννοια της πρόοδου με αυτόν τον τρόπο στον εξοπλισμό, αφού θεωρητικά από την πρώτη αποστολή μπορείτε να έχετε ένα ασύγκριτα δυνατότερο όπλο από το βασικό. Στο μόνο που ελπίζω είναι η καλύτερη τοποθέτηση των κουτιών του Black Jack στις επόμενες πίστες, γιατί στην πρώτη είναι υπερβολικά κοντά το ένα με τ’ άλλο.

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Γιατί δεν θα υπάρξει ταινία Grand Theft Auto

Η τεράστια επιτυχία του GTA 5 αποδεικνύει ότι το Grand Theft Auto είναι το μεγαλύτερο όνομα στο gaming αυτή τη στιγμή. Σε μια εποχή όπου όλο και περισσότερα παιχνίδια γίνονται ταινίες, τα σίγουρα λεφτά μιας ταινίας Grand Theft Auto είναι μεγάλος πειρασμός. Η τελειομανής Rockstar όμως δεν συγκινείται από τις επανειλημμένες προτάσεις του Χόλιγουντ. Σύμφωνα με τον Dan Houser της Rockstar, η μεταφορά του Grand Theft Auto στον κινηματογράφο είναι ένα ρίσκο που δεν αξίζει, γιατί στο Χόλιγουντ δεν υπάρχει η δημιουργική ελευθερία που κάνει τα παιχνίδια GTA τόσο ξεχωριστά. Επιπλέον, ο Houser σημειώνει πως η συνολική open-world εμπειρία του Grand Theft Auto είναι αδύνατον να μεταφραστεί σε μια δύωρη ταινία. Η Rockstar λοιπόν λατρεύει τα games και τα θεωρεί ιδανικό μέσο έκφρασης. Εσείς τί λέτε; Θέλετε ταινία Grand Theft Auto;

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Ο τρόμος επιστρέφει με το Evil Within

"Bring back horror" είναι το σλόγκαν του The Evil Within και ακριβώς αυτό φαίνεται να κάνει το πολυαναμενόμενο παιχνίδι τρόμου του Shinji Mikami. Στο The Evil Within αναλαμβάνετε το ρόλο του αστυνόμου Sebastien Castellanos, ο οποίος καλείται να ερευνήσει μια φρικτή μαζική δολοφονία. Αφού γίνεται μάρτυρας της σφαγής των συναδέλφων του από μια μυστηριώδη παρουσία, ο Sebastian πέφτει αναίσθητος. Όταν ξυπνάει, βρίσκει τον κόσμο να έχει καταστραφεί, με φρικιαστικά πλάσματα να περιφέρονται ανάμεσα στους νεκρούς. Σε αυτό το σημείο ξεκινάει η περιπέτεια του ήρωα, ο οποίος προσπαθεί να ανακαλύψει ποιος ή τί κρύβεται πίσω από αυτό το κακό. Απολαύστε παρακάτω 12 λεπτά φρέσκιας δράσης και τρόμου από το The Evil Within και πείτε μας γνώμη! Τρομερό έτσι;

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Το αιματοκύλισμα αρχίζει στο Shadow Warrior

Ο φετινός καταιγισμός από old-school FPS συνεχίζεται με το πολυαναμενόμενο Shadow Warrior, της Flying Wild Hog (Hard Reset). Το Shadow Warrior είναι reimagining του κλασικού ομώνυμου τίτλου και συνδυάζει καταιγιστικό πιστολίδι και τη χρήση ενός πανίσχυρου σπαθιού katana, καθώς σας θέτει αντιμέτωπους με στρατιές δαιμόνων από μια άλλη διάσταση. Το Shadow Warrior είναι διαθέσιμο σε Steam, GOG, Humble Store, και Get Games. Δείτε trailer του παιχνιδιού παρακάτω και πείτε μας αν σκέφτεστε να τσιμπήσετε!

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Επιστρέψτε στον κόσμο του Legacy of Kain με το Nosgoth

Η θρυλική σειρά Legacy of Kain επιστρέφει μετά από 10 χρόνια, αλλά σίγουρα όχι με τον τρόπο που θέλαμε. H Square Enix ανακοίνωσε επίσημα το Nosgoth, ένα ομαδικό multiplayer game στο οποίο οι άνθρωποι τίθενται αντιμέτωποι με τα βαμπίρ στον κόσμο του Legacy of Kain. Οι άνθρωποι ειδικεύονται σε επιθέσεις εξ αποστάσεως, ενώ τα βαμπίρ είναι θανάσιμα από κοντά. Στο παιχνίδι επιλέγετε από διάφορες classes σε κάθε πλευρά, και ξεκλειδώνετε όπλα, perks και ικανότητες. Το Nosgoth αναπτύσσεται από τη Psyonix και θα βγει ως free-to-play στο Steam. Δείτε το πρώτο trailer του Nosgoth και πείτε μας γνώμη!

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Παντός καιρού το WRC 4

Τα καιρικά εφέ είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία των "σοβαρών" racing παιχνιδιών (παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της Turn 10 να μας πείσει για το αντίθετο) και ειδικά των rally. Έτσι και στο WRC 4 τρέχετε υπό διάφορες συνθήκες ανάλογα με την πίστα, οι οποίες επηρεάζουν τον χειρισμό του αυτοκινήτου. Δείτε παρακάτω το σχετικό trailer και ένα νέο gameplay βίντεο του WRC 4 και πείτε μας πώς σας φαίνεται το παιχνίδι!

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Τέλος το Warhammer Online

Μια φορά και έναν καιρό, το Warhammer Online ήταν ένα από τα πιο αναμενόμενα ΜΜΟ της μετά-WoW εποχής. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε το 2008 αλλά δεν κατάφερε να ανταποκριθεί ιδιαίτερα στις μεγάλες προσδοκίες. Όπως ανακοίνωσε η Mythic, το Warhammer Online κλείνει στις 18 Δεκεμβρίου, κάτι παραπάνω από πέντε χρόνια μετά την κυκλοφορία του. Εσείς έχετε ασχοληθεί με το Warhammer Online;

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών και σούπερ δυνάμεις;

Το Saints Row IV δεν είναι μία ιδιαίτερα συνηθισμένη περίπτωση, αφού το κλείσιμο της THQ οδήγησε την ανάπτυξη του παιχνιδιού και το μέλλον των εργαζομένων της Volition σε άγνωστα νερά. Η κατάσταση άλλαξε δραματικά, όμως, όταν η Deep Silver αγόρασε τα δικαιώματα της σειράς και εξασφάλισε το μέλλον του franchise καθώς και των υπαλλήλων. Βέβαια, η αλλαγή εκδότριας εταιρίας δεν σημαίνει απαραίτητα και ένα άμεσα καλύτερο μέλλον για τη σειρά. Το GameOver ασχολήθηκε εκτενώς με τη νέα πρόταση της Volition και το σημαντικότερο συμπέρασμα είναι πως το franchise απλά σώθηκε από μία πιθανή πτώση στο γκρεμό, χωρίς να καταφέρει να απομακρυνθεί αρκετά. Πριν, όμως, πούμε οτιδήποτε, θα πρέπει να αναφέρουμε πως το Saints Row IV προοριζόταν να κυκλοφορήσει ως expansion pack, αλλά εν τέλει η Volition και η Deep Silver το τοποθέτησαν στα ράφια των καταστημάτων ως έναν κανονικό, full retail τίτλο. Ο λόγος που το αναφέρουμε αυτό, είναι για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις σε ό,τι αφορά τη βαθμολογία καθώς αν μιλάγαμε για ένα expansion pack, τότε θα ήταν μία πολύ διαφορετική περίπτωση. 
Το Saints Row IV ίσως είναι το μοναδικό μέλος του franchise, για το οποίο δεν έχει καμία σημασία να αναφερθούμε στο σενάριο, πέρα από το γεγονός ότι δικαιολογεί τις σούπερ δυνάμεις του ήρωα. Η ιστορία του Saints Row IV τοποθετεί τους παίκτες σε μία πολύ υψηλή θέση, αυτή του προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών. Ο μεγαλύτερος φόβος της ανθρωπότητας είναι μία πιθανή επίθεση από εξωγήινους και αυτό είναι που πραγματεύεται ο νέος τίτλος της Volition, μόνο που το κάνει με ένα μοναδικά αστείο τρόπο. Αυτός ο τρόπος ποικίλλει από αποστολές που αφοσιώνονται στην παρωδία διάφορων σειρών -όπως το Metal Gear Solid και το Splinter Cell- μέχρι και ευφυέστατα αστεία, τα οποία ακούγονται ακόμα καλύτερα χάρη στον Nolan North. Οι σούπερ δυνάμεις του ήρωά μας δικαιολογούνται από το γεγονός ότι μετά την καταστροφή του πλανήτη Γη, οι Saints θα προσπαθήσουν να τον σώσουν μέσα από μία προσομοίωση υπολογιστή από το διαστημικό σκάφος της συμμορίας (simulation). Ο αρχηγός των εξωγήινων ακούει στο όνομα Zinyak και για να καταφέρουν οι παίκτες να τον εξολοθρεύσουν θα πρέπει να μπουν μέσα σε αυτή την προσομοίωση, η οποία ανήκει στον Zinyak. Με τη βοήθεια όμως της Kinzie, οι πιθανότητες να σώσουμε τον πλανήτη αυξάνονται δραματικά. Φυσικά, δεν έχει νόημα να πούμε κάτι περισσότερο για την ιστορία, αφού λειτουργεί περισσότερο ως κίνητρο για να λένε περισσότερα αστεία οι χαρακτήρες. Αδιαμφισβήτητα, το μεγαλύτερο και πιο αξιοπρόσεκτο χαρακτηριστικό του Saints Row IV είναι οι δυνάμεις που παρέχονται στον παίκτη. Δυνάμεις όπως η τηλεκίνηση, το υπερβολικά γρήγορο τρέξιμο κ.α κάνουν την εμφάνισή τους από πολύ νωρίς στο παιχνίδι. Βέβαια, ενώ θα περίμενε κανείς οι σούπερ δυνάμεις να κάνουν το απόλυτο παιχνίδι, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Ένας από τους σημαντικότερους λόγους που παίζουν παιχνίδια εκατομμύρια άτομα ανά τον κόσμο είναι η πρόκληση που προσφέρουν. Η πρόκληση είναι κάτι που απουσιάζει από το Saints Row IV και με αυτό τον τρόπο μειώνει δραστικά τη διάρκεια ζωής του τίτλου.

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Pro Evolution Soccer 2014

Η "κοκορομαχία" μεταξύ Pro Evolution Soccer και FIFA ξεκίνησε για μια ακόμη χρονιά, με τον τίτλο της Konami να καταφθάνει πρώτος στα ελληνικά καταστήματα και με τους Ιάπωνες να υπόσχονται πολλές αλλαγές που θα κουβαλήσει η φετινή έκδοση του Pro –και μια από τις τελευταίες για την τρέχουσα γενιά οικιακών συστημάτων. Στην καρδιά της ανάπτυξης του Pro Evolution Soccer 2014 βρίσκεται η Fox Engine, μηχανή γραφικών της Kojima Productions, η οποία στο μεγαλύτερο μέρος της φέρνει εις πέρας την αποστολή να ανανεώσει σε μεγάλο βαθμό τον οπτικό τομέα, χτυπώντας με... γκολ από τα αποδυτήρια το αντίπαλο δέος σε αυτό το σημείο.Δεν έχουμε να κάνουμε με έναν τέλεια βελτιωμένο τίτλο, σημάδια βιασύνης υπάρχουν και θα τα αναλύσουμε σε λίγο, αλλά πρέπει να τονίσουμε εξ αρχής ότι η PES Productions χτίζει –σχεδόν από την αρχή- έναν σύλλογο με γερά θεμέλια, που στα επόμενα χρόνια ή, καλύτερα, στην επερχόμενη γενιά παιχνιδιών, θα παίζει στον τελικό με μεγάλη ευκολία.
«Φοβερή προσπάθεια για την ομάδα της, όμως πρέπει να βάλουν κάποια στιγμή τη μπάλα στο πλεκτό»
Εναρκτήριο λάκτισμα και οι πρώτες αναγνωριστικές πάσες γίνονται στον αγωνιστικό χώρο. Η μπάλα «νιώθει» στα Dualshock πιο βαριά, σκληρή (εδώ βοηθάει και ο ήχος), με στόχο το εσωτερικό του ποδιού του αποδέκτη και όχι σαν… αερόμπαλα έτοιμη να σκάσει και να φύγει πλάγιο. Γενικώς, η "TrueBall" τεχνολογία πότε πετυχαίνει τον σκοπό της και πότε όχι. Θα υπάρξουν στιγμές που θα απολαύσετε τη δύναμη και την αψιδωτή κλίση της μπάλας να καταλήγει στα δίχτυα ή να τραντάζει το δοκάρι.
Όμως, θα υπάρξουν και στιγμές αμηχανίας, όπου θα παρακολουθείτε τη μπάλα να καταλήγει αργά, βασανιστικά στα δίχτυα, παρόλο που πατήσατε το «τετράγωνο» για αρκετή ώρα. Ή να μην έχετε χώρο και να εξαπολύσετε ένα σουτ που, ενώ περιμένατε ότι θα κατέληγε χωρίς κάποια δύναμη στα χέρια του τερματοφύλακα, σκίζει σαν οβίδα το παραθυράκι. Δεν υπάρχει δηλαδή τρόπος να καθορίσουμε πότε ακριβώς θα λειτουργήσει η TrueBall tech, η οποία άπαξ και δουλέψει θα σας γεμίσει με ευχαρίστηση για το γκολ που πετύχατε.
Εκεί όπου το εν λόγω σύστημα είναι απόλυτα επιτυχές είναι μόνο στα ψηλοκρεμαστά σουτ, όπου μαζί με τους –θα το πούμε πολλές φορές- απίστευτα ομαλούς ελιγμούς μπορεί να μετατρέψει μια φάση σε οπτικοποιημένο ποίημα. Εδώ να σημειώσουμε μια ακόμη παρατήρηση, η οποία δεν ξέρουμε αν οφείλεται σε κάποιοbug του τίτλου ή σε προγραμματιστικό λάθος της Fox Engine. Αν επιχειρήσετε ένα σουτ, η μπάρα στα πόδια του παίκτη γεμίζει, μόνο που μέχρι να ξεκινήσει το –γλυκό- animation και να εκτοξευθεί η μπάλα, περνάνε κάποια σημαντικά δέκατα του δευτερολέπτου που εκεί μπορεί να κλαπεί η μπάλα.
Παράλληλα, παρατηρείται μια προσπάθεια των παικτών να κινηθούν με μεγαλύτερη ομαλότητα στο χώρο. Αυτό επιτυγχάνεται και το αποτέλεσμα είναι εμφανές: βλέπουμε ομαλότερα animations, τρέχουν με μια ελευθερία χωρίς να κινούν μηχανικά τα χέρια, αλλάζουν πλευρά και προσπαθούν να βρουν ανοίγματα χωρίς να συγκρούονται άγαρμπα στους αμυντικούς.
Ντρίπλες που χαίρεσαι να τις παρακολουθείς να εκτελούνται τόσο όμορφα, με μια αρμονία που ταιριάζει στο εναρκτήριο μουσικό θέμα του menu και κόλπα στα οποία αν και εύκολα εκτελέσιμα, οι σκληροπυρηνικοί φίλοι της σειράς θα χαθούν ξανά στα εγχειρίδια εντολών για να τελειοποιήσουν το επόμενο “around the world” στον αντίπαλό τους. Είναι πασιφανές, επίσης, ότι στο PES 2014 ο ρυθμός του αγώνα έχει πέσει αισθητά, προσδίδοντας μια πιο αληθινή υπόσταση στην όλη εξέλιξη. Δύσκολο πλέον να παίξεις τίκι-τάκα μέχρι να βρεθείς τετ-α-τετ με τον πορτιέρο, μιας και τόσο οι πάσες όσο και η υποδοχή της μπάλας έχει «nerfαριστεί» στα πρότυπα της σειράς FIFΑ.
Μην ανησυχείτε όμως, γιατί δεν μιλάμε για απόλυτη ταύτιση με το FIFA σε αυτό τον τομέα, απλά δύο "κλικ" παρακάτω, ίσα ίσα για να σταματήσουν οι αυτοματισμοί που δημιουργούσαν ένα ξέφρενο και άναρχο από άποψη μπάλας παιχνίδι. Ακόμη, κρατώντας πατημένο το R2, ο παίκτης αποκτά τον πλήρη έλεγχο της μπάλας ή αλλιώς Full Control και σε συνάρτηση με το δεξί μοχλό έχει την ευκαιρία γρήγορα και με όσο γίνεται λιγότερο κόστος να βρει ανοίγματα για μια κάθετη πάσα.

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Τελευταία νέα για παιχνίδια το Σαββατοκύριακο

@To Deep Down είναι ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια του PS4 και δίνει το παρόν στο Tokyo Games Show. Δείτε φρέσκια δράση από το Deep Down παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Θα μπορέσει ο τίτλος της Capcom να κάνει τη διαφορά στο PS4; 
@Το Gravity Rush συγκαταλέγεται στα καλύτερα παιχνίδια του PS Vita, οπότε η συνέχειά του είναι κάτι παραπάνω από καλοδεχούμενη. Στο Tokyo Games Show η Sony ανακοίνωσε έμμεσα το Gravity Rush 2 με το παρακάτω teaser, αν και δεν αποκάλυψε κάτι περισσότερο. Δείτε το βίντεο και πείτε μας γνώμη! Έχετε παίξει το Gravity Rush; Θέλετε να δείτε την Kat σε νέες περιπέτειες; @Αντίθετα με τους προκατόχους του και το PES 2014, το FIFA 14 παίζει σε διπλό ταμπλό, καθώς βγαίνει τόσο στις τωρινές κονσόλες, όσο και στις νέες κονσόλες. Το μεγάλο ερώτημα, η μεγάλη απορία όλων, είναι αν και κατά πόσο είναι ανώτερη η next-gen έκδοση του παιχνιδιού. Πάρτε άλλη μια γεύση από FIFA 14 σε Xbox One και PS4 με τα παρακάτω βίντεο από το Tokyo Games Show και πείτε μας τί νομίζετε!

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Η πραγματικότητα συναντά τη φαντασία στη διαφήμιση του Forza Motorsport 5

Η Microsoft μας έχει συνηθίσει σε εντυπωσιακές διαφημίσεις για τα παιχνίδια της και με τη διαφήμιση του Forza Motorsport 5 ξεπερνάει τον εαυτό της. Η εταιρεία ουσιαστικά έφτιαξε το ταχύτερο ζωοτρόπιο του κόσμου, τοποθετώντας σε μια πίστα 680 καρέ από το Forza 5 εκτυπωμένα σε πάνελ αλουμινίου. Στη συνέχεια τα τράβηξε με μια υπερκάμερα ενσωματωμένη σε μια McLaren 12C με ταχύτητα σχεδόν 200 χιλιόμετρα την ώρα. Όπως αντιλαμβάνεστε, το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Αν αξιωθούν επιτέλους να μας δείξουν και κάνα gameplay βίντεο του Forza Motorsport 5, ακόμα καλύτερα. Δείτε τη διαφήμιση του Forza Motorsport 5 παρακάτω και πείτε μας γνώμη!

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

900p το Ryse: Son of Rome

Το Ryse: Son of Rome εξελίσσεται στο παιχνίδι των αντιθέσεων. Ενώ παικτικά δεν δείχνει να είναι κάτι το ιδιαίτερο, οπτικά αποτελεί ένα από τα πιο εντυπωσιακά next-gen παιχνίδια που έχουμε δει μέχρι τώρα. Κι αυτό χωρίς να είναι πραγματικά full HD. Σύμφωνα με τη Microsoft, το Ryse: Son of Rome τρέχει σε 900p, αλλά αναβαθμίζεται σε 1080p από το Xbox One. Αντίθετα, το εκθαμβωτικό Forza Motorsport 5 τρέχει εξαρχής σε 1080p. Ποια η γνώμη σας για τα μέχρι τώρα δείγματα γραφικών του Ryse και των άλλων παιχνιδιών του Xbox One;

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Μπείτε στην μάχη του Silent Hunter Online

Αν έχετε όρεξη για μάχες με υποβρύχια, τσεκάρετε το Silent Hunter Online που πλέον είναι διαθέσιμο σε open beta. Στο παιχνίδι αναλαμβάνετε τον έλεγχο υποβρυχίων στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και εκτελείτε διάφορες αποστολές σε συνεργασία με άλλους παίκτες, με στόχο να επικρατήσετε στην μάχη για τον Ατλαντικό. Το Silent Hunter Online είναι free-to-play και παίζεται σε browser. Δείτε το Silent Hunter Online στο παρακάτω trailer, παίξτε το εδώ, και πείτε μας εντυπώσεις!

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Γίνετε δέσμιοι της φωτιάς στο Bound by Flame

Στα πολλά RPG που περιμένουμε το 2014 προσθέστε και το Bound by Flame, της Spiders Studio (Mars War Logs). Στο Bound by Flame αναλαμβάνετε το ρόλο ενός μισθοφόρου που έχει καταληφθεί από έναν δαίμονα της φωτιάς. Ως θύμα αυτής της δαιμονικής επιρροής, πρέπει να επιλέξετε μεταξύ των δυνάμεων που σας προσφέρει ο δαίμονας, ή να διατηρήσετε την ανθρωπιά σας, ανταπτύσσοντας ηρωικές ικανότητες. Καθώς αντιμετωπίζετε κινδύνους και εχθρούς, μπαίνετε στον πειρασμό να αποκτήσετε περισσότερη δύναμη, δίνοντας μέρος της ψυχής σας στο δαίμονα. Η εξέλιξη της δαιμονικής επιρροής αντικατοπτρίζεται από την μεταμόρφωση του σώματος του ήρωα, ενώ οι επιλογές σας επηρεάζουν και την ιστορία του παιχνιδιού. Το Bound by Flame διαθέτει δυναμικές real-time μάχες, δυνατότητα παραμετροποίησης του ήρωα, σύστημα crafting, άλλους συντροφικούς χαρακτήρες, και εντυπωσιακούς εχθρούς όπως δράκους και νεκροζώντανους. Το Bound by Flame θα βγει το 2014 σε PS4, PS3, Xbox 360 και PC. Δείτε το πρώτο trailer του παιχνιδιού παρακάτω και εικόνες εδώ και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Ωραίο έτσι;

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Heads will Roll…με παιχνίδι έκπληξη

Παραδόξως, η κατηγορία των platform παιχνιδιών έχει γίνει πάμπολλες φορές τα τελευταία χρόνια, ένα πεδίο πειραματισμού και καινοτομίας. Και λέμε παραδόξως, γιατί απο πλευράς μηχανισμών είναι τόσο παραδοσιακή στα βιντεοπαιχνίδια όσο το αρνί το Πάσχα. Με την άνοδο των ανεξάρτητων δημιουργών στη γενιά που διανύουμε, η κατηγορία ανανεώθηκε και αναγεννήθηκε, προσφέροντάς μας εμπειρίες που υπερέβαιναν τα στενά όρια του είδους. Από τους εννοιολογικά φορτισμένους μηχανισμούς του Braid μέχρι τον ασπρόμαυρο κινούμενο πίνακα που λέγεται Limbo και το δαιμόνιο φόρο τιμής στο ίδιο το μέσο που καταφέρνει με μοναδικό τρόπο το Fez, έως το ξέφρενο Super Meat Boy, τα παραδείγματα είναι πάμπολλα. Έχουμε δει τη συνταγή να εξελίσσεται, να παραλλάσεται και να εκσυγχρονίζεται, αλλά χωρίς να κόβει τον ομφάλιο λώρο με το παρελθόν. Ακόμη και πέρα των indies, οι τίτλοι είναι πολλοί και εξίσου ποιοτικοί και φιλόδοξοι. Αρκεί να σκεφτούμε τη Nintendo με τα Mario, Kirby, Donkey Kong, αλλά και τα Little Big Planet και Rayman, που έχουν δώσει τη δική τους πινελιά στο είδος. Μέσα σ’ αυτό το κλίμα πειραματισμού και πρωτοτυπίας, ταιριάζει γάντι και το Puppeteer, ένα αποκλειστικό παιχνίδι για το PS3, που έχει ως αφετηρία μια πολύ έξυπνη ιδέα: είναι στημένο σαν παιδικό κουκλοθέατρο. Και παρόλο που δεν αριστεύει σε όλους τους τομείς, μόνο αδιάφορο δεν μπορεί να το χαρακτηρίσει κανείς, ιδίως για παίκτες λίγο πιο νεαρής ηλικίας. 
  Λίγο απ’ όλα... Όπως είπαμε και πιο πάνω, το παιχνίδι προσομοιώνει την αφήγηση ενός κουκλοθεάτρου. Όλα διαδραματίζονται στο πλαίσιο μιας σκηνής, με το αόρατο κοινό να αντιδρά στα δρώμενα, και τον αφηγητή να προσθέτει με το γνωστό ύφος της θεατρικής εξτραβαγκάνζας περασμένων εποχών. Ο σκοπός του Moon Bear King είναι να σκλαβώνει τις ψυχές των παιδιών για να τα χρησιμοποιεί σαν δούλους στο σκοτεινό του βασίλειο. Σαν ιστορία έχει τις καλές, τις κακές και τις αδιάφορες στιγμές της, διαλόγους και απολαυστικούς αλλά και σε σημεία εκνευριστικούς με τη φλυαρία τους, ιδιαίτερα όταν λόγω της δράσης, δεν μπορείς να τους παρακολουθήσεις με ευκολία.

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Happy Wars και για Silver μέλη του Xbox Live

Το multiplayer actioner Happy Wars είναι η πρώτη σοβαρή free-to-play προσπάθεια της Microsoft στο Xbox 360 και έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλές. Δυστυχώς, στην περίπτωση της Microsoft free-to-play στην πραγματικότητα είναι free-with-Gold, αφού ακόμα και αυτού του είδους τα παιχνίδια πρέπει να έχετε συνδρομή Xbox Live Gold για να τα παίξετε. Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, αυτός ο περιορισμός αίρεται για μια εβδομάδα, που σημαίνει ότι μέχρι 20 Σεπτεμβρίου μπορείτε να κατεβάσετε από το Xbox Live και να παίξετε το Happy Wars ακόμα κι αν είστε Silver μέλη. Θα ασχοληθείτε;

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Πολεμώντας τους εξωγήινους στο XCOM: Enemy Within

Μπορεί το επερχόμενο XCOM: Enemy Within να μην είναι ολόκληρο νέο παιχνίδι, αλλά αναμένεται να αποτελέσει έναν από τους πιο ποιοτικούς τίτλους της χρονιάς. Το XCOM: Enemy Within ουσιαστικά είναι μια επέκταση της εμπειρίας του καταπληκτικού XCOM: Enemy Unknown με νέο περιεχόμενο. Το παιχνίδι περιλαμβάνει νέες ικανότητες στρατιωτών, νέο εξοπλισμό, νέους εχθρούς, νέο στρατηγικό πόρο, νέες tactical challenges και πίστες, και νέους χάρτες, μονάδες και ικανότητες στο multiplayer. Το XCOM: Enemy Within κυκλοφορεί 15 Νοεμβρίου για PC, Xbox 360 και PS3. Στο PC θα είναι διαθέσιμο ως επιπλέον περιεχόμενο που μπορούν να τσιμπήσουν οι κάτοχοι του XCOM: Enemy Unknown με τιμή ≈30 ευρώ, ενώ στις κονσόλες θα βγει ως πλήρες παιχνίδι με τιμή ≈40 ευρώ. Δείτε το πρώτο gameplay βίντεο του XCOM: Enemy Within παρακάτω και πείτε μας αν σκέφτεστε να τσιμπήσετε!

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Ζήστε την απόλυτη περιπέτεια με Dishonored: Game of the Year Edition

Αν για κάποιο λόγο εδώ και ένα χρόνο δεν έχετε τσιμπήσει το εκπληκτικό Dishonored, η Bethesda σας δίνει την ιδανική αφορμή να το κάνετε τώρα. Η νέα Game of the Year Edition του Dishonored περιλαμβάνει το παιχνίδι και όλο το επιπλέον περιεχόμενο που έχει βγει γι αυτό (The Knife of Dunwall, The Brigmore Witches, Dunwall City Trials, Void Walker’s Arsenal). Το Dishonored: Game of the Year Edition κυκλοφορεί 11 Οκτωβρίου για κονσόλες και PC με τιμή 40 ευρώ και 30 ευρώ αντίστοιχα. Δείτε τη νέα έκδοση παρακάτω και πείτε μας αν τσιμπάτε!

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Παίξτε μπάλα με το demo του PES 2014

Ώρα να πάρετε μια πρώτη γεύση και από το πολυαναμενόμενο (και πολλά υποσχόμενο) PES 2014 με το demo του παιχνιδιού (1.7GB) που είναι πλέον διαθέσιμο στο PS Store και από αύριο στο Xbox Live. Το demo περιλαμβάνει τις ομάδες Bayern Munich, Manchester United, Santos FC, Colo-Colo, Boca Juniors, Αγγλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Πορτογαλία. Το PES 2014 κυκλοφορεί 19 Σεπτεμβρίου για PS3, Xbox 360 και PC. Κατεβάστε το demo και πείτε μας εντυπώσεις!

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Πολεμήστε για την απελευθέρωση στο Assassin’s Creed Liberation HD

Εξαιρετικά νέα για τους φαν του Assassin’s Creed, καθώς το Assassin’s Creed Liberation σπάει τα δεσμά της αποκλειστικότητας στο PS Vita και είναι καθοδόν σε κονσόλες και PC. Το Assassin’s Creed Liberation HD διαθέτει νέες αποστολές και βελτιωμένο gameplay, γραφικά, και ήχο. Το παιχνίδι αναμένεται αρχές 2014 ψηφιακό σε PS3, Xbox 360 και PC. Δείτε το trailer του Assassin’s Creed Liberation HD και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει για αγορά!

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Lost Planet 3 και οδηγός επιβίωσης

Το Lost Planet 3 είναι το τρίτο μέρος της γνωστής σειράς της Capcom, που γεννήθηκε το 2007, με ένα αρχικό παιχνίδι που απέσπασε καλές κριτικές και κυρίως αγαπήθηκε από τους gamers. Το Lost Planet 2 βγήκε το 2010 και περπάτησε σε πιο multiplayer μονοπάτια, χωρίς να γνωρίσει την επιτυχία του προκατόχου του. Το Lost Planet 3, σε αντίθεση με τα δύο προηγούμενα που δημιουργήθηκαν από την Capcom, αναπτύχθηκε από τη Spark Unlimited, της οποίας το βιογραφικό κάθε άλλο παρά αξιοσημείωτο είναι. To παιχνίδι ξεκινάει με τον ήρωα μας, τον Jim Peyton, σε προχωρημένη ηλικία, να έχει καταπλακωθεί από έναν μεγάλο βράχο και την εγγονή του να προσπαθεί μάταια να τον απελευθερώσει. 
Ο Jim, γνωρίζοντας ότι πλησιάζει το τέλος, αποφασίζει να της διηγηθεί τα γεγονότα που συνέβησαν στον πλανήτη E.D.N III αρκετά χρόνια πριν, όταν το ενεργειακό πρόβλημα της Γης και η ανάγκη να φροντίσει οικονομικά της οικογένειάς του τον οδήγησαν να δεχτεί να αποτελέσει στέλεχος της NEVEC. Η ομάδα της NEVEC αναζητά την πολύτιμη για την Γη θερμική ενέργεια, που βρίσκεται σε μεγάλες ποσότητες στον πλανήτη E.D.N III και αποτελεί τον σημαντικότερο λόγο που επιβιώνουν πολύπλοκοι οργανισμοί μέσα σε ένα περιβάλλον που καλύπτεται από πάγο. Μέσα από την διήγησή του ο Jim αποκαλύπτει ένα μεγάλο μυστικό που το φύλαγε για χρόνια… Το σενάριο του Lost Planet 3 ακολουθεί την διήγηση του γερασμένου πια Jim Peyton, βήμα προς βήμα, δίνοντας όμως έναν πιο προσωπικό τόνο στα γεγονότα που διαδραματίστηκαν στο παρελθόν. Οι αδυναμίες του ήρωα, η ανάγκη του να δει την οικογένειά του ξανά και ο φόβος ότι θα μείνει στον παγωμένο πλανήτη για πάντα, μεταφέρονται εξαιρετικά μέσα από κινηματογραφικής ποιότητας cutscenes, με αποτέλεσμα να δεθείτε από την πρώτη στιγμή με τον πρωταγωνιστή. Ιδιαίτερα οι πρώτες στιγμές του παιχνιδιού, όπου γίνεται η πρώτη γνωριμία με τον πλανήτη EDN III, αλλά και η γνωριμία με την υπόλοιπη ομάδα της NEVEC, μέσα από την μελαγχολική μουσική της εισαγωγής, είναι μία πολύ όμορφη εμπειρία. 
Το Lost Planet 3, όπως και οι προκάτοχοί του, είναι κατά βάση shooter τρίτου προσώπου, που δανείζεται στοιχεία από το Gears of War, σε ένα μοναδικό κόσμο γεμάτο πάγους, σπηλιές και τέρατα με μορφή εντόμων, τα επονομαζόμενα Akrids. Oι στόχοι σας πέρα από την εξολόθρευση των Akrids και τη συλλογή της θερμικής ενέργειας που αφήνουν τα κουφάρια τους, είναι οι συνηθισμένοι που συναντάμε και σε άλλα παιχνίδια του είδους. Πρέπει να επισκευάσετε κάποια γεννήτρια, να ενεργοποιήσετε διακόπτες, ανελκυστήρες, να πάρετε back up συστήματα ασφαλείας ή να ενισχύσετε τη βάση σας. Η πορεία σας στις περισσότερες περιπτώσεις είναι γραμμική σαν αλφάδι. Κάποιες προαιρετικές αποστολές που θυμίζουν αποστολές από open-world παιχνίδι, δεν έχουν την απαραίτητη ποικιλία, ούτε ποιότητα.

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Πρώτη ματιά στο gameplay του WRC 4

Ένα από τα πολλά racers που περιμένουμε φέτος είναι το WRC 4. Μπορεί να μην έχει το μεγάλο όνομα για να κονταροχτυπηθεί με τον ανταγωνισμό, αλλά ίσως έχει τη χάρη για να ξεχωρίσει ως ένα καλό (και το μόνο) rally στην αγορά. Στη Gamescom η Milestone έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο επίσημο gameplay βίντεο του WRC 4, με το Volkswagen Polo R-WRC του Jari-Matti Latvala στη Φινλανδία. Δείτε και πείτε μας πώς σας φαίνεται το WRC 4! Thanks agony.

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Πρώτη ματιά στο gameplay του WRC 4

Ένα από τα πολλά racers που περιμένουμε φέτος είναι το WRC 4. Μπορεί να μην έχει το μεγάλο όνομα για να κονταροχτυπηθεί με τον ανταγωνισμό, αλλά ίσως έχει τη χάρη για να ξεχωρίσει ως ένα καλό (και το μόνο) rally στην αγορά. Στη Gamescom η Milestone έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο επίσημο gameplay βίντεο του WRC 4, με το Volkswagen Polo R-WRC του Jari-Matti Latvala στη Φινλανδία. Δείτε και πείτε μας πώς σας φαίνεται το WRC 4! Thanks agony.

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Shadowrun Returns με ατμόσφαιρα αγωνίας...

Η μεγάλη φασαρία για το Kickstarter και την δύναμη του crowdfunding έχει καταλαγιάσει πλέον και κάθε μήνα βλέπουμε αρκετά νέα, φιλόδοξα ή αδιάφορα projects να το χρησιμοποιούν. Έγινε κάτι σύνηθες και δεν προκαλεί πια έκπληξη. Αυτό που μένει τώρα είναι να δούμε αν οι τίτλοι που ανακοινώθηκαν και χρηματοδοτήθηκαν με αυτό θα αποδειχθούν αντάξιοι των προσδοκιών. Το Shadowrun Returns ήταν μία από τις τεράστιες crowdfunding επιτυχίες του 2012, με στόχο την αναβίωση ενός ξεχασμένου αλλά ιδιαίτερου franchise. Κάτι παραπάνω από έναν χρόνο, μετά η Harebrained Schemes παραδίδει ένα καλό παιχνίδι μεν, αλλά ελλειπές ως RPG.
Το Shadowrun ξεκίνησε ως tabletop RPG με ένα πολύ ξεχωριστό και ενδιαφέρον μύθο. Το 2011 συνέβη το μεγαλύτερο και τρομακτικότερο γεγονός στην ιστορία της ανθρωπότητας, όταν ξεχασμένα γονίδια ξύπνησαν μέσα στον κόσμο, μεταλλάσσοντάς τους σε πλάσματα των μύθων, όπως τρολ, ορκ και ξωτικά, δίνοντάς τους παράλληλα μαγικές δυνάμεις πέρα από κάθε φαντασία. Αρχαίες αναμνήσεις επέστρεψαν και για πρώτη φορά οι λαοί ήταν χωρισμένοι σε πέντε πολύ διαφορετικές φυλές. Όλα αυτά είναι παλιά ιστορία για τον κόσμο του Shadowrun που τοποθετείται στο δεύτερο μισό του 21ου αιώνα. Με τον ερχομό της μαγείας όμως η εξέλιξη της τεχνολογίας δεν σταμάτησε. Αντίθετα οι ρυθμοί ανάπτυξης αυξήθηκαν. Τα προσθετικά μηχανικά μέλη είναι επεμβάσεις ρουτίνας και ο κυβερνοχώρος είναι μόνιμη κατοικία για πολλούς.
Η ιστορία του Shadowrun Returns είναι σχετικά απλή. Είστε ένας (ή μία) πρώην shadowrunner σε κακή οικονομική κατάσταση και ένα βράδυ ένας ξεχασμένος φίλος από τις παλιές καλές μέρες σας καλεί για να σας προτείνει μία δουλειά. Την εξιχνίαση του φόνου του. Ο φίλος σας, ο Sam Watts, είχε μπλέξει με τους λάθος ανθρώπους και γνώριζε πως αργά ή γρήγορα δεν θα κατάφερνε να ξεφύγει από την μοίρα του. Προετοιμασμένος για το αναπόφευκτο, κατέγραψε τον εαυτό του και χρησιμοποίησε ένα dead man's switch για να έρθει σε επαφή μαζί σας από την πέρα όχθη.
Τα hubs είναι όμορφα σχεδιασμένα.
Τα hubs είναι όμορφα σχεδιασμένα.
Ξεκινώντας την αποστολή για να πάρετε εκδίκηση για το φόνο του φίλου σας (και για μία καλή αμοιβή), βρίσκεστε σε μία αγωνιώδη αναζήτηση ενός μανιακού δολοφόνου, γνωρίζετε ενδιαφέροντες χαρακτήρες και, δυστυχώς, σώζετε τον κόσμο. Αυτό είναι ένα από τα προβλήματα που έχω με το παιχνίδι. Ενώ ξεκινάει πολύ καλά και αφηγείται μία προσωπική ιστορία αναζήτησης μέσα σε ένα μοναδικό νουάρ κλίμα που συνδυάζει φανταστικά το cyberpunk με φανταστικούς μύθους, ξαφνικά βρίσκεστε σε καταστάσεις πολύ “έξω από τα νερά σας”, αναλαμβάνοντας να σώσετε τον κόσμο από Το Αρχαίο Κακό Που Επέστρεψε!
Το σενάριο μπορεί να μην ικανοποιεί πλήρως, η συγγραφή των διαλόγων και των περιγραφών όμως είναι εξαιρετική. Η αφήγηση του τίτλου θυμίζει καλογραμμένη νουβέλα με ζοφερές περιγραφές και φυσικούς διαλόγους. Οι συγγραφείς της Harebrained Schemes έπραξαν σωστά δημιουργώντας ρεαλιστικούς χαρακτήρες με λογικές ανησυχίες και απόψεις, αποφεύγοντας το σύνδρομο που θέλει όλα τα RPG να έχουν γραφτεί από τον Tolkien ή τον Shakespeare. Δεν υπάρχει voice work στο παιχνίδι και μάλλον καλύτερα έτσι, γιατί το κόστος θα εκτοξευόταν και πιθανώς να είχαμε πιο αδύναμη ιστορία και λιγότερους εναλλακτικούς διαλόγους.
Άλλο ένα θέμα με την ιστορία του παιχνιδιού είναι η απουσία ενός συγκεκριμένου party. Η σχεδιαστική αυτή επιλογή δεν σας αφήνει να δεθείτε με κάποιους χαρακτήρες μέσω διαλόγου και οι μόνες συζητήσεις που κάνετε είναι στα μεταβατικά hubs μέχρι την επόμενη μάχη. Σε συγκεκριμένα σημεία της ιστορίας υπάρχουν συγκεκριμένοι χαρακτήρες που σας συνοδεύουν για λίγο, τις περισσότερες φορές όμως προσλαμβάνετε μισθοφόρους για να σας βοηθήσουν. Η αλληλεπίδραση με τους μισθοφόρους είναι μηδενική αλλά έτσι σας δίνεται η δυνατότητα να δοκιμάσετε πάρα πολλά διαφορετικά builds και δεν περιορίζεστε μόνο σε τέσσερα. Πρόκειται για μία επιλογή δίκοπο μαχαίρι, αλλά καθώς το παιχνίδι δεν ξεπερνά τις 15 ώρες και είναι γραμμικό, λειτουργεί αρκετά καλά.
Κάτι που θα ξαφνιάσει τους λάτρεις των RPG είναι το γεγονός πως το παιχνίδι δεν έχει εξερεύνηση και loot. Τα hubs από τα οποία απαρτίζεται είναι σχετικά μικρά, γραμμικά και το μόνο που ουσιαστικά περιλαμβάνουν είναι χαρακτήρες με τους οποίους μπορείτε να ανοίξετε διάλογο. Υπάρχουν οι περιστασιακοί γρίφοι με συνδυασμούς αντικειμένων που το κάνουν να μοιάζει περισσότερο με adventure παρά με RPG, όμως δεν προσφέρουν κάτι παραπάνω. Η ολική απουσία loot από τους εχθρούς επίσης δημιουργεί ερωτήματα, αλλά μόλις ασχοληθείτε με το περιορισμένο customization του χαρακτήρα σας καταλαβαίνετε πως δεν θα είχε νόημα η ύπαρξή του.
Ένα δείγμα απο τον κυβερνοχώρο του matrix.
Ένα δείγμα απο τον κυβερνοχώρο του matrix.

Στα του gameplay το Shadowrun Returns είναι απλοποιημένο αλλά απόλυτα λειτουργικό και απολαυστικό. Στην αρχή έχετε την ευκαιρία να επιλέξετε ανάμεσα στις πέντε διαθέσιμες φυλές και τις έξι ξεχωριστές κλάσεις. Οι κλάσεις αυτές ποικίλουν από τεχνικούς υπολογιστών, σαμουράι, σαμάνους μέχρι μάγους και χειριστές ρομπότ. Αυτές οι επιλογές δίνουν μία καλή αρχή, αλλά στην πραγματικότητα το παιχνίδι δεν σας περιορίζει ποτέ και μπορείτε να αναπτύξετε τον χαρακτήρα σας όπως επιθυμείτε. Αγνός μάγος με χάρισμα στο λέγειν ή μάγος με καραμπίνες και τέσσερα ξόρκια στην τσέπη; Το πλήθος των επιλογών στο skill tree είναι ικανοποιητικό και επιτρέπει μερικούς πειραματισμούς. Από τα έξι βασικά στατιστικά του skill tree, τα περισσότερα έχουν να κάνουν με την επίδοσή σας στις μάχες, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον όμως έχουν αυτά που αφορούν τα περίφημα skill checks στους διαλόγους και στο hacking. Αν επενδύσετε στο decking skill, έχετε τη δυνατότητα να ανοίγετε κρυφές πόρτες και να εισβάλλετε σε ξένους υπολογιστές με ευκολία. Αν επιλέξετε το charisma skill, ανοίγουν νέες επιλογές στους διαλόγους που σας βοηθούν να πετύχετε το σκοπό σας και σίγουρα θα σας γλιτώσουν από αρκετές φασαρίες.

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

CD Projekt: Το Witcher 3 σχεδόν εξαντλεί τις next-gen κονσόλες

Οι next-gen κονσόλες δεν έχουν καν βγει ακόμα, αλλά ήδη γίνεται λόγος για παιχνίδια που τις φτάνουν στα όριά τους. Σύμφωνα με τον Marek Ziemak της CD Projekt, το πολυαναμενόμενο Witcher 3 σχεδόν εξαντλεί τις δυνατότητες των PS4 και Xbox One, λόγω του μεγέθους και της πυκνότητας του κόσμου του, ενώ ότι επιπλέον περιθώρια βρίσκουν οι developers θα τα εκμεταλλευτούν για να κάνουν το παιχνίδι ακόμα καλύτερο. Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά ο Ziemak, "εφόσον υπάρχει διαθέσιμη δύναμη, γιατί να μην τη χρησιμοποιήσεις όλη;" Εσείς τί λέτε; Είναι δυνατόν οι next-gen κονσόλες να "ξεζουμίζονται" από τώρα;

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Πορωθείτε με 14 λεπτά Watch Dogs

Είτε σκοπεύετε να τσιμπήσετε next-gen κονσόλα, είτε να μείνετε με την τωρινή κονσόλα ή το PC σας, το Watch Dogs λογικά είναι ένα από τα παιχνίδια που θα απολαμβάνετε φέτος το φθινόπωρο. Είναι επίσης ένας από τους τίτλους που σηματοδοτούν την έλευση μιας νέας -κατά τα φαινόμενα χρυσής- εποχής για τα open-world παιχνίδια στη νέα γενιά. Απολαύστε παρακάτω 14 λεπτά open-world δράσης από το Watch Dogs και πείτε μας γνώμη! Εντυπωσιακό έτσι;

Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Το FlatOut συναντά το Demolition Derby στο νέο τρελό racer της Bugbear

Η Bugbear για άλλη μια φορά δείχνει έτοιμη να ταράξει τα νερά στα racers, με το νέο της παιχνίδι που έχει το προσωρινό όνομα "Next Car Game". Το παιχνίδι συνδυάζει στοιχεία από τα πολυαγαπημένα FlatOut και Demolition Derby, με αναβαθμίσεις αυτοκινήτων και επικούς online αγώνες. 
H Bugbear υπόσχεται ρεαλιστική καταστροφή και physics, με μια πινελιά τακτικής καθώς πρέπει να αναβαθμίζετε και να συντηρείτε τα οχήματά σας, αναζητώντας καινούρια εξαρτήματα και αντικαθιστώντας τα χαλασμένα. Το Next Car Game αναμένεται αρχές 2014 στο PC (μακάρι να βγει και στις next-gen κονσόλες), ενώ με προπαραγγελία (crowdfunding ουσιαστικά) θα αποκτήσετε πρόσβαση στη pre-alpha έκδοση του τίτλου αργότερα φέτος. Δείτε δράση από το Next Car Game παρακάτω και πείτε μας γνώμη! Τρομερό έτσι;

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

PlayStation εναντίον εξωγήινων στο Helldivers

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα παιχνίδια που ανακοίνωσε πρόσφατα η Sony στη Gamescom, είναι το Helldivers, της Arrowhead (Magicka). Το Helldivers είναι ένα top-down squad shooter για τέσσερις, με έμφαση στη συνεργασία των παικτών ενάντια στους εξωγήινους εισβολείς και cross-play co-op μεταξύ PS4, PS4 και PS Vita. Με λίγα λόγια, μπορείτε να παίζετε με οποιουσδήποτε άλλους κατόχους του παιχνιδιού, ανεξάρτητα από το ποια κονσόλα έχει ο καθένας. Το Helldivers φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και αναμένεται το 2014. Δείτε το πρώτο trailer του παιχνιδιού και πείτε μας γνώμη!

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

BioShock Infinite: Clash in the Clouds

Σχεδόν πέντες μήνες μετά την κυκλοφορία του αριστουργηματικού Bioshock: Infinite, βρισκόμαστε μπροστά στην κυκλοφορία του πρώτου downloadable πακέτου του τίτλου. Το DLC με την ονομασία “Clash in the Clouds” θα μας απασχολήσει χωρίς ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις παρακάτω γραμμές, μιας και οι προσπάθειες για να κρατήσει η Irrational Games, αυτή τη στιγμή, τον κόσμο ενεργό με το πόνημά της αποδεικνύονται άκαρπες. Τι θέλει, λοιπόν, να πετύχει η Irrational Games με ένα «Horde-οειδές», ας μας επιτραπεί η έκφραση, mode των €4.99; Μάλλον να απασχολήσει τους θιασώτες της σειράς μέχρι την ανυπόφορα μακρινή κυκλοφορία του “Burial at the Sea”. Ας ξεκινήσουμε, όμως, με το τι περιέχει αυτό το DLC. Ο Booker, μαζί με την Elizabeth, βρίσκεται στο Columbia Archaeological Society, το οποίο χρησιμεύει ως η αφετηρία μας για κάθε μια από τις τέσσερις αρένες του Clash in the Clouds. Οι αρένες έχουν παρθεί από γνώριμες τοποθεσίες του campaign, έχοντας όμως υποστεί το κατάλληλο «λίφτινγκ» για τις προδιαγραφές του DLC. 
Αν και οι τοποθεσίες είναι πανέμορφες χάρη στο μοναδικό art nouveau και steampunk εικαστικό του τίτλου, εδώ θα έπρεπε να είχαν δημιουργηθεί εξ ολοκλήρου νέες τοποθεσίες για τις ανάγκες του DLC και όχι να υπάρχει ανακύκλωση των ήδη υπάρχοντων περιοχών –μάστιγα αυτού του είδους downloadable πακέτων. Τη στιγμή που διαλέξετε την πρώτη αρένα, ένα μήνυμα σας προετοιμάζει για τους εχθρούς που θα συναντήσετε, δίνοντας το χρόνο να αρματωθείτε καταλλήλως, κάτι που θα το κάνετε περί τις 15 φορές για κάθε wave. Το Clash in the Clouds εστιάζει φανερά στο gameplay του τίτλου και η παρουσία των Blue Ribbon Challenges αποτελεί τη μοναδική προσπάθεια να τονίσει το ενδιαφέρον του παίκτη. Πρόκειται για ορισμένες υπό-αποστολές, οι οποίες, άπαξ και ολοκληρωθούν επιτυχώς, προσφέρουν επιπλέον χρήματα στον παίκτη για να αναβαθμίσει τα όπλα και τα vigors του.

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Η λανθασμένη ταυτότητα των gamers

Άλλη μια γενιά κονσολών φτάνει στο τέλος της. Πολλά εξαιρετικά παιχνίδια, αμέτρητες ώρες gaming αλλά και πολλές, πολλές αλλαγές στη βιομηχανία. Μία από δαύτες είναι το περίφημο “άνοιγμα στους casual gamers”. Κάθε φορά που συναντάω τη φράση αυτή, πάντα μου διατυπώνεται η ίδια απορία. Ξέρουμε πράγματι τι σημαίνουν οι όροι “hardcore” και “casual”; Διάβασα τις προάλλες ένα σχόλιο στο site σύμφωνα με το οποίο ένα hardcore παιχνίδι έχει σύνθετο gameplay (θα θεωρήσω ως παράδειγμα το gameplay ενός παιχνιδιού που χρησιμοποιεί πάνω από τέσσερα κουμπιά), μπορεί να αφηγηθεί με σωστό τρόπο μία ιστορία και έχει ένα σωστό art direction, δηλαδή μία σωστή καλλιτεχνική απεικόνιση. 
Πέραν του υποκειμενικού γούστου που αποδέχεται μία καλλιτεχνική απεικόνιση ενός κόσμου ως σωστή ή όχι, ο παραπάνω ορισμός μου φαίνεται ελλειπέστατος, αν όχι τελείως λανθασμένος. Δεν πιστεύω πως υπάρχουν hardcore παιχνίδια. Υπάρχουν παιχνίδια με απλή, ή σύνθετη δομή που, είτε στοχεύουν να προσελκύσουν κάποιο συγκεκριμένο κοινό (ένα target group), είτε κυκλοφορούν επειδή κάποιοι developers ανέπτυξαν κάποια φαινομενικά καλή ιδέα σε ένα ολόκληρο σύστημα με gameplay, γραφικά και ήχο - και πολλά άλλα φυσικά, αλλά αυτά είναι τα τρία καίρια σημεία ενός παιχνιδιού κατ’εμέ. Οι τρεις προϋποθέσεις του ορισμού αυτού, έστω και αν προσπεράσω την προβληματική έννοια του hardcore παιχνιδιού, σπάνια βρίσκουν ανταπόκριση στους τίτλους αυτής της γενιάς, όπου προέκυψε τόσο έντονα ο διαχωρισμός αυτός. Δε μπορώ να φανταστώ ότι ένα Gears of War δε θεωρείται hardcore επειδή δεν έχει πολυσήμαντη ιστορία, ή ότι το Dear Esther φλερτάρει με casual κοινό επειδή έχει εντελώς απλοϊκό gameplay (αλλά έχει ιστορία avant-garde, εμπνευσμένη από τον James Joyce). Και μετά έρχονται τα υποκειμενικά στοιχεία, όπως πολύ σωστά τονίζεται στο εν λόγω σχόλιο. Δε θεωρώ το Minecraft πιο απλοϊκό επειδή δεν αντέχω να παίζω παιχνίδια ντυμένα με pixelated γραφικά, ούτε θεωρώ το Monster Hunter εξαιρετικά ανώτερο από το μέσο όρο επειδή μου αρέσει ο σχεδιασμός και η συμπεριφορά των τεράτων. Πολύ απλά, υπάρχουν στοιχεία σε αυτά τα παιχνίδια που εκτιμώ ή όχι, και, συνεπώς, επιλέγω να τα παίξω. Σίγουρα αυτό δε μειώνει ή αυξάνει το κατά πόσο απευθύνονται σε ένα hardcore ή μη κοινό. Hardcore και casual κοινό λοιπόν, και όχι παιχνίδια. Τι επιλέγουν όμως να παίζουν οι παίκτες των δύο αυτών ειδών; Και πού πράγματι βρίσκεται η διαχωριστική γραμμή μεταξύ των παιχνιδιών αυτών;