Pages - Menu

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Deadpool: Η λίστα με τα achievements


Προσοχή, το άρθρο περιέχει spoilers!
Η Activision μπορεί να έκανε περικοπές στο προσωπικό της αλλά από ότι φαίνεται το development του Deadpool προχωράει χωρίς προβλήματα. Ακόμα και με μια μικρή καθυστέρηση, θα έχουμε τον τίτλο στα χέρια μας μέσα στο φετινό καλοκαίρι. Το Deadpool αποτελεί σίγουρα έναν από τους πιο πολυαναμενόμενους τίτλους αφού έχει ήδη χτίσει ένα fan base λόγω των κόμικ. Σήμερα έγινε γνωστή η λίστα των achievements χάρις στο xbox360achievements.org. Τα achievements φτάνουν συνολικά τα 50 (9 από τα οποία είναι κρυφά) και δίνουν συνολικά 1.000 πόντους στο προφίλ σας.
Ακολουθεί η πλήρης λίστα των achievements:
The first one's free! - Got off your well-toned bottom
I'm expecting company - Made a thousand pancakes
The second one is also free... - Was pretty
Makin’ a game! - Played with Deadpool's junk
In the lobby comboin' your dudes - Scored a combo higher than 40 before they locked the elevators
49 in 5 - Got from the studio lobby to the boardroom without dying in 5 minutes
The house that bounces - Completed "Job One"
Catch me if you can - Defeated Arclight while taking no damage from her slam attacks
Beer goggles - Used all three switches, defeated the two phasers, and chased after Vertigo within 60 seconds
No Chance in heaven - Completed "Taking A Chance"
Let's try one more time... - Slapped Wolverine a bunch of times
Curious about Cable - Played WTF is Cable
Remarkably quiet - Killed 4 enemies in the Tower Plaza with stealth kills Caribou’s Shoe - Completed "Genosha"
Fish out of water - Got through Toxic River without falling into or touching the water and taking damage
Social butterfly - Interacted with all the ladies at the Shower Surprise Party room.
Silent and deadly - Got a stealth kill with every melee weapon in Sinister’s Lair without being detected
Lady Deadpool-like - Completed "Landed in Prison"
Officially a Carny - Got a high score at the Carnival
Diggin' in the crates - Found 11 treasure chests in the darkness of the Tombs
ARRR-Rated - Beat "Death, Baby" while wearing the pirate hat
Poulos-Vision - Completed "Death, Baby"
Spawn more Deadpool-lords - Collected all DP points and ammo in the bathroom
PC LOAD LEAD-ER - Shot up the copier in the bridge offices
I can open doors! - Completed the Breach in 10 seconds
JR’s Big Adventure - Completed "The Road to Victory"
Let's-a-Go! - Made it across the floating debris without falling
Suck it, Wolverine! - Completed "Front Gates of EEEEEEEVIL!" from start to finish without dying
It's a trap! - Scored a combo of 75 or more while fighting up the stairs at the "Front Gates of EEEEEEEVIL!"
A Sinister smush - Completed "Front Gates of EEEEEEEVIL!"
I am Deadpool - Completed "Front Gates of EEEEEEEVIL!" from start to finish using only swords and pistols
No DP? No madness - Completed the game on Veteran difficulty
Know DP? Know madness - Completed the game on Ultra-Violence! difficulty
So you've got some free time? - Completed "Landed in Prison" without countering any attacks
Shall I? I Shanti! - In "Genosha," reached the fan girl using only Hammers and Pulse Rifles
Taco Savior - Collected 100 tacos
Unbalanced - Purchased all Player Upgrades
Cole'd Blooded - Combo-ed an entire wave on any Gold-tier Challenge map
Pull the grenade, throw the pin - Killed a total of 15 enemies by holding cooked grenades
Drunk on power - Upgraded all weapons to max
Be like Joe - Banked a 300-hit combo

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Far Cry 3: Blood Dragon


Εφόσον το Far Cry 3: Blood Dragon, ήταν επιτυχημένη βιντεοταινία στην Ελλάδα του 1985, κάπως έτσι θα εκτυλισσόταν ο διάλογος μεταξύ του βιντεοκλαμπά της γειτονιάς και των επίδοξων ενοικιαστών. Και με αυτά που αποκομίσαμε από το παιχνίδι, θεωρούμε ότι κάτι τέτοιο αποτελεί κρυφή φαντασίωση των δημιουργών αυτού του ιδιόρρυθμου expansion του Far Cry 3. To παιχνίδι της Ubisoft, που δεν είναι τίποτε άλλο από το Far Cry 3 με VHS χιόνια και 80’s αισθητική, αποτίνει φόρο τιμής στην (όχι και τόσο) ένδοξη δεκαετία του 80, κάθε στιγμή και μέσα από κάθε pixel της ύπαρξής του. Από τα βιντεάκια που εξιστορούν την b-movie ιστορία ενός cyborg που προσπαθεί να σώσει (τι άλλο;) τον κόσμο, και θυμίζουν τα αφηγηματικά videos από coin-ops παιχνίδια, μέχρι την αλά βιντεοκασέτα παραμόρφωση της εικόνας κατά τη διάρκεια του gameplay, όλα βασίζονται σε μία μακρινή αλλά αγαπημένη αισθητική που μεγάλωσε και «άνδρωσε» αισθητικά εκατομμύρια κόσμο.
Για κάποιον που έχει την ελάχιστη τριβή με το Far Cry 3, όλα φαίνονται οικεία. Ο κόσμος του παιχνιδιού είναι ένα νησί (όχι πολύ μακριά από τα μονότονα και ελαφρώς ανέμπνευστα πρότυπα του κυρίως παιχνιδιού), το shooting δουλεύει με τον ίδιο ικανοποιητικότατο τρόπο, το περιβάλλον είναι ανοικτό προς περιήγηση, ο χάρτης διάσπαρτος με collectibles και δευτερεύουσες αποστολές, η πανίδα αν και… ιδιόμορφη είναι παρούσα, και οι αναβαθμίσεις του εξοπλισμού, του χαρακτήρα και η πρόοδος της ιστορίας δουλεύουν σχεδόν με τον ίδιο τρόπο όπως και στο αρχικό παιχνίδι.
Απλά, σε όλα αυτά, σε οποιοδήποτε συστατικό του παιχνιδιού, οι δημιουργοί, αφαίρεσαν αυτά που ξέραμε και τα αντικατέστησαν με στοιχεία που ξεπήδησαν κατευθείαν από τις βιντεοταινίες των 80’s. O ήρωας της ιστορίας είναι ένα cyborg, το οπλοστάσιο έχει την παλίνδρομη φουτουριστική αισθητική της εποχής, τα εχθρικά outposts έχουν αντικατασταθεί από outposts της αντίπαλης Omega Faction, η πανίδα διαθέτει μία περίεργη… πλαστικότητα (καθώς όλα τα ζώα ή είναι μεταλλαγμένα ή τεχνητά), οι αντίπαλοι είναι ρομποτοειδείς κατασκευές -ένας στρατός από cyborgs που τον ελέγχει ένας πρώην Αμερικανός ήρωας που αποφάσισε να προδώσει την πατρίδα του- και από το πουθενά, όπως ακριβώς συνέβαινε στις μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες των 80΄s που στη μέση έμεναν από σεναριογράφο, ξεπηδούν τα πιο παλαβά πράγματα, όπως για παράδειγμα φωσφορίζοντες νέον δεινόσαυροι που ρίχνουν laser.

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Παιχνίδια γιατί το Πάσχα έφθασε gamers..


Απομένουν λίγες ώρες μέχρι την Μεγάλη Εβδομάδα και κατ' επέκταση τις διακοπές του Πάσχα, οι οποίες προσφέρονται για ξεκούραση, χαλάρωση και φυσικά ατελείωτο gaming. Την περασμένη εβδομάδα κυκλοφόρησαν ελάχιστα νέα downloads άξια αναφοράς για PC, PS3, PS Vita και Xbox 360, με εξαίρεση το The Redemption DLC για το Assassin's Creed III. Αντίθετα τόσο στο Wii U, όσο και στο 3DS είχαμε ορισμένες σημαντικές κυκλοφορίες όπως τα Injustice: Gods Among Us και Lego City Undercover: The Chase Begins. Εν τω μεταξύ, για την οικιακή κονσόλα της Nintendo είναι πλέον διαθέσιμο εντελώς δωρεάν το Rayman Legends Challenges App για το οποίο σας ενημερώσαμε σε προηγούμενο άρθρο μας. Πρόκειται για ένα online challenge mode με αρκετά levels και μπορείτε να το απολαύσετε τόσο solo, όσο και co-op. H Ubisoft έχει υποσχεθεί ότι μέχρι την κυκλοφορία του Rayman Legends που είναι προγραμματισμένη για τον Σεπτέμβριο θα διαθέσει αρκετές ακόμη πίστες για το Challenges App σε εβδομαδιαία βάση.
Δείτε αναλυτικά όλα τα νέα downloads της εβδομάδας:
PC Demos
Euro Truck Simulator 2 v 1.3.1 Demo
Evochron Mercenary v 2.488 Demo
Sacred Citadel
World Basketball Manager Tycoon v 1.1.2 Demo
PC Patches
Assassin's Creed III v 1.05 Patch (Digital)
Assassin's Creed III v 1.05 Patch (Retail)
Panzer Corps v 1.14 Patch
PS3 Demos
Germinator
Pure Chess
PS3 DLC
Assassin's Creed III – The Redemption
The Walking Dead: Survival Instinct – 2 νέα packs
Defiance – Season Pass
Hyperdimension Neptunia Victory – 4 νέα packs
LittleBigPlanet Karting - Bioshock Infinite Costume Pack
Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 3 – 2 νέα packs
Thomas Was Alone - Benjamin’s Flight
Tomb Raider - Caves and Cliffs multiplayer pack
PS Vita DLC
Thomas Was Alone - Benjamin’s Flight
Xbox Live Arcade
Poker Night 2
God Mode
Xbox 360 DLC
Assassin's Creed III – The Redemption
Borderlands 2 – Compatibility Pack
Dead Island: Riptide – 2 νέα packs
Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 3 – 2 νέα packs
Pro Evolution Soccer 13 – Data Pack 5
The Walking Dead: Survival Instinct – 3 νέα packs
Wii U eShop
Rayman Legends Challenges App
Wii U Retail Download
Injustice: Gods Among Us
3DS eShop
Lola's Math Train
3DS Virtual Console
Mega Man 4
3DS Retail Downloads
Lego City Undercover: The Chase Begins
Bit.Trip.Saga.
Riding Stables 3D
3DS Demos
Pokemon Mystery Dungeon: Gates to Infinity
Wii Virtual Console
Real Bout Fatal Fury

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Το Mars: War Logs στο Steam

Το sci-fi RPG Mars: War Logs κυκλοφορεί από σήμερα και μπορείτε να το βρείτε για αγορά στο Steam. Το σενάριο σας βάζει στον ρόλο του Roy Temperance, ενός πρώην κατάδικου ο οποίος βρίσκεται ανάμεσα στην μεγάλη μάχη που έχει ξεσπάσει μεταξύ των Guilds. 
Τα Guilds είναι ομάδες οι οποίες πολεμούν μεταξύ τους για την κυριαρχία του πιο σημαντικού πόρου που υπάρχει, του νερού. Δείτε το τρέιλερ που ακολουθεί: 
Παράλληλα δημοσιοποιήθηκαν και οι απαιτήσεις του Mars: War Logs: - Λειτουργικό Σύστημα: Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows 7, Windows 8 - Επεξεργαστής: AMD/Intel Dual-Core στα 2.2 GHZ - Μνλημη: 2048 MB RAM - Κάρτα Γραφικών: 512 MB 100% DirectX 9 - Χώρος στον σκληρό:3 GB Το Mars War Logs κυκλοφορεί σήμερα 26 Απριλίου για PC και αναμένεται το τρίτο τρίμηνο του 2013 για PS3 και Xbox 360.

Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Μανία με το Bioshock Infinite


Cosplay time. Δείτε τι συμβαίνει όταν ένα video game αρέσει. Το Bioshock Infinite είχε ήδη κλέψει τις καρδίες μας πρωτού κυκλοφορήσει. Οι περισσότεροι reviewers το βαθμολόγησαν αρκετά υψηλά και οι gamers το τιμήσαν κάτι που φαίνεται από τις πωλήσεις. Βέβαια για πολλούς αποτέλεσε πηγή έμπνευσης και είδαν το θέμα του...λίγο διαφορετικά.Πρώτο και τρανό παράδειγμα είναι η Anna Moleva η οποία βλέποντας τα αρχικά σχέδια που είχε φτιάξει η Irrational Games για την Elizabeth, αποφάσισε να κάνει ένα πρόωρο cosplay. Η στολή της και η ομοιότητα στο πρόσωπό με την Elizabeth ήταν αρκετά για να την καλέσει η Irrational Games για να συνεργαστούν. Σύμφωνα με τον Ken Levine, η Anna τους βοήθησε στο να δημιουργήσουν το πρόσωπο και τις εκφράσεις της Elizabeth στο Infinite. Παρακάτω υπάρχει και μια φωτογραφία όπου μπορείτε να δέιτε τα στάδια της ανάπτυξης.Για να δείτε την επίσημη σελίδα της Anna Moleva στο Deviantart κάντε κλικ εδώ.
Η δημιουργικότητα δεν σταματάει εκεί γιατί άλλη μια γνωστή cosplayer αποφάσισε να υποδυθεί έναν χαρακτήρα από το Bioshock Infinite και συγκεκριμένα την μυστηριώδη Rosalind Lutece. Όπως θα δείτε και στη φωτογραφία, η ομοιότητα είναι τεράστια και όχι μόνο στα ρούχα αλλά και στο πρόσωπο. Σίγουρα αν είχε ντυθεί Rosalind Lutece πριν κυκλοφορήσει το Bioshock Infinite, θα είχε και εκείνη την ίδια τύχη με την Anna Moleva όσον αφορά τα στάδια επεξεργασίας του προσώπου. Για να δείτε την επίσημη σελίδα της LaynesLionRedCat στο Deviantart κάντε κλικ εδώ.

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Dead Island Riptide launch trailer

Μπορεί το Dead Island: Riptide να κυκλοφορεί σε μόλις δύο ημέρες από σήμερα αλλά η Deep Silver θέλει να μην μείνει άτομο που να μην το γνωρίζει. Έτσι κυκλοφόρησε το launch trailer ενάμιση λεπτού στο οποίο δείχνει σύντομα το τι θα αντιμετωπίσετε. Θα δείτε τον νέο πρωταγωνιστή, ακόμα πιο επικίνδυνα ζόμπι και φυσικά άλλο ένα νησί μολυσμένο από τον ιό. Δείτε το τρέιλερ που ακολουθεί: Παρόλο που η Dead Island Riptide Zombie Bait Edition προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις εξαιτίας της ανατριχιαστικής μινιατούρας, θα φτάσει κανονικά σε αυτούς που την είχαν προπαραγγείλει. Ο επίσημος εκπρόσωπος της Deep Silver δήλωσε ότι η Zombie Bait Edition δεν θα βρίσκεται στα καταστήματα για πώληση αλλά θα διατεθεί σε πολύ λίγα άτομα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον. Πάντως να θυμίσουμε ότι η εκδότρια εταιρία του Dead Island είχε ζητήσει δημοσίως συγγνώμη σε όσους βρήκαν το άγαλμα προσβλητικό.

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Endless Summer γιατί έρχεται καλοκαίρι...

Η Bethesda Softworks φέρεται να καταπιάνεται με πολλές νέες σειρές, καθώς μετά τα The Elder Scrolls, Fallout και την πρόσφατη ανακοίνωση του Evil Within από τον δημιουργό του Resident Evil, τώρα ίσως ετοιμάζει όπως όλα δείχνουν ένα ακόμη IP. Το συμβούλιο αξιολόγησης της Αυστραλίας (Australian Classification Board) δημοσίευσε σήμερα ένα καινούριο video game από την Bethesda, το οποίο αξιολογήθηκε ως "απαραίτητη η γονική συναίνεση για παιδιά κάτω των 15 ετών" και για το περιεχόμενό του αναφέρει τα εξής: 
- Σκληρές σκηνές τρόμου και βίας - Ήπια γλώσσα και ελάχιστη προβολή γυμνού/σεξ - Μηδενική προβολή χρήσης ναρκωτικών ουσιών Αν και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη τίποτα επίσημο απ’ τα χείλη της Bethesda (ο τίτλος δεν αποκλείεται να είναι η κωδική ονομασία κάποιου γνωστού franchise) η οποία μας έχει χαρίσει μερικά από τα καλύτερα games της έβδομης γενιάς κονσόλων (Skyrim, Fallout 3), το The Endless Summer κλέβει τις εντυπώσεις, μιας και είναι το δεύτερο παιχνίδι που ανακοινώνεται μέσα σε δύο μόλις εβδομάδες.

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Pro Evolution Soccer 2014


Σύμφωνα με πληροφορίες του περιοδικού EDGE, τις οποίες επιβεβαιώνει και το GameWorld μέσα από την Konami, η ιαπωνική εταιρεία ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει την Fox Engine του Hideo Kojima στο επόμενο ποδοσφαιράκι της, το Pro Evolution Soccer 2014! Πιο συγκεκριμένα, η Fox Engine θα επικεντρωθεί στους παρακάτω τομείς
1. Physics βασισμένα στο κέντρο βάρους και έλεγχος της μπάλας
Θα υπάρχει διαχωρισμός παίκτη και μπάλας, τρεις φορές περισσότερο σε σχέση με το PES 2013. Επιπλέον, οι επιθετικοί θα μπορούν να ρίξουν το βάρος τους προς μία κατεύθυνση και να ντριπλάρουν την μπάλα προς την άλλη κατεύθυνση με το αντίθετο πόδι, αφήνοντας τους αντίπαλους αμυντικούς εκτεθειμένους. Η ισορροπία κάθε παίκτη θα εξαρτάται πλέον από το κέντρο βάρος του! Θα μπορείτε δηλαδή να ελέγξετε το βάρος του παίκτη σε κάθε περίσταση. Το EDGE αναφέρει ότι είδε animations τα οποία έτρεχαν πιο φυσικά σε σχέση με το Fifa 13, δηλαδή ελέγχατε τον παίκτη και τα physics καθόριζαν το animation κι όχι το αντίστροφο. 
2. Επαφές μεταξύ παικτών και σωματοδομή
Τα τζαρτζαρίσματα μεταξύ των παικτών ήταν μια αδυναμία την οποία η Konami αναγνωρίζει φέτος, καθότι οι ποδοσφαιριστές δεν έσπρωχναν ο ένας τον άλλο χωρίς την μπάλα, κάτι που όμως η ιαπωνική εταιρεία υποσχέθηκε ότι θα ισχύσει από φέτος. Αυτό θα το δείτε στην πράξη σε περιστάσεις όπως κόρνερ και φάουλ. Οι φανέλες των παικτών θα ξεχωρίζουν από το σώμα τους και θα μπορείτε να τις τραβήξετε, καθώς επίσης να σηκώσετε τον αγκώνα σας ενάντια στον αντίπαλο παίκτη για να πάρετε περισσότερο χώρο. Η δυνατότητα αυτή θα λειτουργεί σε συνδυασμό με τα νέα physics και τον έλεγχο της μπάλας που αναλύσαμε πριν. Οι ευέλικτοι παίκτες θα μπορούν να βγάλουν εκτός ισορροπίας αμυντικούς με πεσμένους ώμους ή χαμηλή τεχνική και να περάσουν την μπάλα μπροστά τους πιο εύκολα. Οι προσοποιήσεις του σώματος, σύμφωνα με τον Kei Masuda, επικεφαλή της ομάδας ανάπτυξης του PES, θα είναι βασικό στοιχείο της τακτικής και όχι απλά διακοσμητικές όπως τις ξέραμε μέχρι σήμερα.
3. Ανανεώσεις στις τακτικές ομάδαςΠέρα από το σύστημα της ομάδας σας, θα μπορείτε πλέον να ορίσετε συγκεκριμένες περιοχές στις οποίες θα παίζουν την μπάλα ή θα κινούνται οι παίκτες σας. Για παράδειγμα, θα μπορείτε να δώσετε εντολή στους επιθετικούς σας να εστιάσουν στην κατοχή της μπάλας και στο να ψάχνουν για κενούς χώρους, κάτι ιδανικό σε κλειστές άμυνες που μένουν πίσω. Αν έχετε εμπειρία τότε θα μπορείτε να αναγνωρίσετε ποια τακτική θα πρέπει να ακολουθήσει η ομάδα σας μέσα σε λίγα λεπτά επομένως μια κλασική διάταξη δεν θα είναι αρκετή. Τέλος, η έμφαση στην άμυνα και στο σχηματισμό της θα επιτρέπει σε πιο αδύναμες ομάδες να κλείσουν τους χώρους και να δημιουργήσουν έτσι πιο αποδοτικές στρατηγικές αντιμετώπισης ισχυρών αντιπάλων.
Για το Pro Evolution Soccer 2014 η Konami δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας. Με την ολοκαίνουργια game engine όμως, το μόνο βέβαιο είναι ότι οι φετινές αλλαγές θα είναι τελείως διαφορετικές. Πάρτε μια γεύση απ' την πρώτη εικόνα και προσπαθήστε να ξεχωρίσετε το πραγματικό πρόσωπο από το ψηφιακό!
[UPDATE 22/4/2013] Το Ασιατικό Champions League στο νέο ProΗ Konami εξασφάλισε τα δικαιώματα του ασιατικού Champions League στο Pro Evolution Soccer 2014, διασφαλίζοντας έτσι τις πωλήσεις της για τα προσεχή χρόνια στο ασιατικό κοινό.
Το Champions League της Ασιατικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (AFC Champions League) θα δώσει το παρόν τόσο σε αυτή όσο και στις μελλοντικές εκδόσεις. Θα υφίσταται ως ανεξάρτητη διοργάνωση και θα περιλαμβάνει 32 ομάδες. Φυσικά στο PES 2014 θα υπάρχει κανονικά και το δικό μας Champions League.

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

The Cave γιατί είναι το αύριο..

Τις περισσότερες φορές όταν ένας δημιουργός έχει μείνει στην ιστορία για καταξιωμένους τίτλους που προσέφερε, όλοι ανυπομονούν για το επόμενό του project. Κάτι τέτοιο μπορεί να φανεί θετικό διότι ο developer επωφελείται από το ήδη χτισμένο του hype όταν οι άσημοι developers του χώρου πασχίζουν για να ακουστεί το όνομά τους. Από την άλλη, η μεγάλη φήμη μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ καθώς οι απαιτήσεις των fans θα βρίσκονται «στο Θεό» με αποτέλεσμα ότι και να δουν να το συγκρίνουν με τις προηγούμενες αποτυχίες και να το κατακρίνουν. Κάπως έτσι θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε και την υπόθεση του The Cave. Ένας εκ των δημιουργών του, ο Ron Gilbert, είναι το πρόσωπο πίσω από θρυλικά Adventures όπως το Monkey Island και το Maniac Mansion. Παρόλα αυτά το The Cave παρουσιάζει μεγάλες διαφορές με τα παραπάνω games καθώς δεν είναι απλώς ένα Adventure που βρίσκει κανείς αντικείμενα κάνοντας κλικ σε γωνίες αλλά ένα side-scroller που δίνει την αίσθηση του μεγάλου και διαφορετικού. Το ότι δεν κυκλοφορεί σε retail έκδοση έλεγε πολλά από την αρχή και μας κίνησε την περιέργεια για να το δοκιμάσουμε. 
Τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα 
Είναι λίγο δύσκολο να καταλάβει κανείς το που κατευθύνεται το σενάριο του The Cave. Ο πρωταγωνιστής εδώ δεν είναι ένας αλλά…επτά που ο καθένας τους αντιπροσωπεύει ένα από τα θανάσιμα αμαρτήματα. Οι χαρακτήρες είναι: η Scientist ο Knight, o Monk, η Time Traveller η Adventurer, τα Twins (που λειτουργούν ως ένας χαρακτήρας) και ο Hillbilly. Όλοι αυτοί βρίσκονται στην σπηλιά για τους δικούς τους λόγους, κυρίως για να εκπληρώσουν τις επιθυμίες τους, όσο σκοτεινές και αν είναι αυτές. 
  Choose wisely 
Όταν έρθει η ώρα να ξεκινήσετε την περιήγησή σας στη σπηλιά θα πρέπει να διαλέξετε τρεις ήρωες της αρεσκείας σας. Εδώ να σας πούμε ότι δεν υπάρχουν σωστοί και λάθος συνδυασμοί της ομάδας αλλά είστε ελεύθεροι να διαλέξετε όποιους νομίζετε. Από νωρίς θα μπείτε στο κλίμα του The Cave αφού ο μόνος τρόπος για να φύγετε από την οθόνη επιλογής ηρώων και να αρχίσετε την εξερεύνηση είναι χαλώντας ένα φράγμα το οποίο δεν θα πήγαινε το μυαλό σας ότι πρέπει να κάνετε. Γενικά τέτοιου είδους απρόβλεπτοι γρίφοι θα εμφανιστούν ουκ ολίγες φορές μπροστά σας.

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Sim City Update 2.0

Η Maxis ανακοίνωσε την νέα αναβάθμιση του Sim City. Την ερχόμενη βδομάδα αναμένεται να κυκλοφορήσει ένα μεγάλο update (v2.0) του αμφιλεγόμενου -λόγω της always online φύσης του- Sim City. Λόγω του ότι είναι το πρώτο μεγάλο update, οι servers θα είναι κλειστοί για μερικές ώρες σύμφωνα με ανακοίνωση της Maxis στο forum της EA. 
Ανάμεσα στο σύνολο όλων των βελτιώσεων του SimCity, οι πιο χαρακτηριστικές είναι οι ακόλουθες: - Νέο HUD (αλλαγές στο user interface) 
- Οι δήμαρχοι (mayors) θα μπορούν πλέον να πηγαίνουν στη δουλειά με αυτοκίνητα πολυτελείας, λιμουζίνες, ελικόπτερα κτλ. - Αλλαγές στο data map - Βελτίωση των casino ώστε να αποφέρουν περισσότερα κέρδη, περισσότερους τουρίστες ανάλογα με το μέγεθός τους (τα ήδη υπάρχοντα που έχετε δημιουργήσει θα πρέπει να αντικατασταθούν) και τέλος η αύξηση του ορίου για το πλήθος των καζίνο. - Θα υπάρχει η δυνατότητα αποστολής χρημάτων σε πόλεις που έχουν χρεοκοπήσει - Στον τουρισμό διορθώθηκαν ατέλειες, πλέον νέοι τουρίστες θα αντικαθιστούν αυτούς που αποχωρούν - Οι πυροσβεστικές υπηρεσίες σβήνουν πιο εύκολα τις φωτιές - Οι προσκλήσεις για να γίνετε μέλος σε άλλες περιοχές θα έρχονται πιο γρήγορα. Δείτε όλες τις διορθώσεις που θα περιλαμβάνονται στο πακέτο κάνοντας κλικ εδώ.

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Τhe Evil Within γιατί έχει άρωμα εποχής...

Ο νέος horror τίτλος από τον δημιουργό του Resident Evil. Πρώτες πληροφορίες για το gameplay. [UPDATE] Η Bethesda ανακοίνωσε και επίσημα τον νέο τίτλο για τον οποίο έκανε λόγο τόσο καιρό. Πρόκειται για το The Evil Within, ένα survival horror το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2014 για PC, PS3, Xbox 360 και τις κονσόλες της επόμενης γενιάς. Πίσω από την ανάπτυξή του βρίσκεται η Tango Gameworks, μια νεοσύστατη εταιρία ιδιοκτήτης της οποίας είναι ο γνωστός developer της σειράς Resident Evil, Shinji Mikami. Σε δήλωσή του ο Mikami είπε: «Είμαστε πολύ περήφανοι που θα ανακοινώσουμε το The Evil Within. 
Η ομάδα μου και εγώ δεσμευόμαστε στο να δημιουργήσουμε ένα συναρπαστικό franchise που θα προσφέρει στους fans την τέλεια μίξη τρόμου και δράσης.» Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το The Evil Within θα ακολουθήσουν τις επόμενες ημέρες μέσα από το IGN.com το οποίο έχει και την αποκλειστικότητα. Σύμφωνα με το Gematsu του οποίου οι πηγές προέρχονται από την ιαπωνική Bethesda το The Evil Within αναπτύσσεται με την id Tech 5 Engine. Κεντρικός πρωταγωνιστής θα είναι ένας ντετέκτιβ με το όνομα Sebastian, ο οποίος φτάνει στη σκηνή ενός εγκλήματος και αντικρίζει τους συναδέλφους του σφαγιασμένους από μία άγνωστη κακόβουλη δύναμη. Όπως και στις υπόλοιπες δημιουργίες του Shinji Mikami, έτσι και εδώ θα βρεθείτε στην πορεία παγιδευμένοι σε έναν κόσμο που βρίθει από τέρατα. Η Bethesda τονίζει πως το The Evil Within θα σηματοδοτήσει μια επιστροφή στις ρίζες των παλιών Survival Horror όπως τα πρώτα Resident Evil και Silent Hill. Οι παίκτες θα πρέπει να επιβιώσουν με ελάχιστες προμήθειες και παράλληλα να αποφύγουν ή να χρησιμοποιήσουν προς όφελός τους τις διάφορες παγίδες που υπάρχουν στο περιβάλλον.

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Shin Megami Tensei IV

Η σειρά Shin Megami Tensei έχει τις ρίζες της στο μακρινό 1987 όταν κυκλοφόρησε ο "πνευματικός" της πρόγονος Digital Devil Story: Megami Tensei για το Famicom (το ιαπωνικό μοντέλο του NES). Έκτοτε έχουν κυκλοφορήσει αρκετά spin-offs όπως τα Persona, Devil Survivor, Devil Summoner και Digital Devil Saga. Το πρώτο μέρος της σειράς Shin Megami Tensei με τον ομώνυμο τίτλο, έφτασε στα ράφια των καταστημάτων τον Οκτώβριο του 1992 για το SuperNES, ενώ αργότερα έγινε port για τις κονσόλες TurboGrafx-16 και Sega Mega-CD. Να σημειωθεί ότι καμία έκδοση δεν κυκλοφόρησε εκτός συνόρων Ιαπωνίας. Δύο χρόνια αργότερα κυκλοφόρησε το δεύτερο μέρος της σειράς επίσης στο SuperNES, με τον πυρήνα του gameplay να παραμένει αναλλοίωτος αφού και πάλι σκοπός σας ήταν να στρατολογήσετε δαίμονες στο party των βασικών πρωταγωνιστών. Για άλλη μια φορά, η δημιουργία αυτή, καθώς και τα remakes της για το PS One και το Gameboy Advance, αλλά και οι ψηφιακές εκδόσεις στο PSN και στο Virtual Console, ήταν αποκλειστικό προνόμιο των Ιαπώνων παικτών. Έπρεπε να περάσουν οκτώ ολόκληρα χρονιά ώστε κάποιο παιχνίδι της σειράς να μεταφερθεί στην Αμερικανική ή την Ευρωπαϊκή ήπειρο. Το Shin Megami Tensei: Nocturne έφτασε στο PS2 στα τέλη του 2004 στην Αμερική από την Atlus, ενώ μεταφέρθηκε στην Ευρώπη μερικούς μήνες αργότερα από την Ghostlight. Παράλληλα, αποτέλει έναν από τους πιο εμπορικά επιτυχημένους τίτλους της σειράς με πωλήσεις που φτάνουν το 500.000 αντίτυπα. Στο δημοφιλές RPG είχε κάνει την εμφάνισή του και ο Dante, από το Devil May Cry της Capcom.

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Gran Turismo 6: Ημερομηνία κυκλοφορίας

Ενδέχεται να μας έρθει στις 28 Νοεμβρίου. Παρότι η Sony δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την ημερομηνία κυκλοφορίας του Gran Turismo 6, το αμερικάνικο site Newegg.com δείχνει σε καταχώρησή του το παιχνίδι να πωλείται έναντι 60 δολαρίων (τα οποία μεταφράζονται αντίστοιχα σε 60 ευρώ). Η ημερομηνία κυκλοφορίας που θα δείτε στο παραπάνω link φέρεται να είναι η 28η Νοεμβρίου 2013! 
Θυμίζουμε ότι ο αντιπρόεδρος της Sony Worldwide Studios, Michael Denny, είχε δηλώσει ότι το GT6 θα κυκλοφορούσε για το PS3. Τα ερωτήματα είναι δύο. Αληθεύει η παραπάνω ημερομηνία; Και δεύτερον, πέρα απ' το PlayStation 3 θα κυκλοφορήσει άραγε το μεγάλο racing της Sony και για το PlayStation 4 που θα λανσαριστεί ένα μήνα αργότερα; Οι απαντήσεις σε όλες τις απορίες μας αναμένεται να δοθούν στη φετινή E3, 11-13 Ιουνίου στο Λος Άντζελες. Προς το παρόν, το παραπάνω βίντεο παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο στο Detroit Auto Show και φημολογείται ότι αναπτύχθηκε με την game engine του Gran Turismo 6.

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Tekken Revolution γιατί μας αρέσει..

Άραγε η Namco ετοιμάζει νέο Tekken για το 3DS; Σύμφωνα με καταχώρηση που αναρτήθηκε χθες στην υπηρεσια αξιολόγησης ηλικιακού target group στην Αυστραλία, υπάρχει ένα νέο video game από την Namco με την ονομασία Tekken Revolution, το οποίο έχει καταχωρηθεί για ηλικιακό group Μ (Violence), δηλαδή 15+. Θυμίζουμε ότι το πρόγραμμα κυκλοφοριών της Namco που βγήκε το Μάιο του 2012 ανέφερε ότι θα αναπτυχθεί ένα νέο Tekken για το 3DS. 
Η πρώτη έκδοση για τη φορητή κονσόλα της Nintendo (Tekken 3D Prime Edition) κυκλοφόρησε στις 17 Φεβρουαρίου 2012 και δεν τα πήγε καθόλου καλά, τόσο στα reviews όσο και στις πωλήσεις. Αύριο Τετάρτη θα έχουμε ένα νέο Nintendo Direct, δηλαδή την online conference της Nintendo, η οποία έχει οριστεί για τις 17:00. Δεν αποκλείεται λοιπόν να μάθουμε τότε για το Tekken Revolution.

Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Road Redemption για να πάρετε δρόμους...

Ένα σύγχρονο Road Rash που βγαίνει στο Kickstarter! [UPDATE] Σύμφωνα με τον δημιουργό του Road Rash, Dan Geisler, το θρυλικό racing με μηχανές μπορεί να ξαναεπιστρέψει ακόμα καλύτερο από πριν. Ο Geisler δήλωσε πως αν υπάρξουν πολλοί ενδιαφερόμενοι, θα βγάλει το project του στο Kickstarter και θα αρχίσει το development. 
Το αναμενόμενο είναι οι fans να δείξουν αρκετό ενδιαφέρον αφού το Road Rash υπήρξε ένα από τα πιο διασκεδαστικά και βίαια racing για μηχανόβιους την δεκαετία του '90. Έκανε την εμφάνισή του για πρώτη φορά το 1991 για το Sega Mega Drive και από τότε κυκλοφόρησαν πολλά ports του φτάνοντας στο 2003 όπου έγινε διαθέσιμο για το Game Boy Advance και αργότερα για το PSP. Απ' ότι φαίνεται, o Geisler θέλει να πραγματοποιήσει το reboot μόνος του μαζί με την μικρή του προγραμματιστική του ομάδα (5X Enterprises). Όπως δήλωσε και ο ίδιος, χρειαζόταν ένα διάλειμμα 20 χρόνων αλλά τώρα είναι έτοιμος για να ξανασχοληθεί με τον "καμένο" αυτό τίτλο. Δεν είναι ακόμα γνωστό το πως θα καταφέρει να πάρει τα πνευματικά δικαιώματα από την EA αλλά είναι πιθανό η νέα του προσπάθεια να βασίζεται πάνω στο Road Rash αλλά να έχει διαφορετικό όνομα.

Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Army of Two: The Devil's Cartel


Electronic Arts. Μία εταιρία που έχει πάρα πολλά καλά σημεία, αλλά και πολλές άσχημες στιγμές. Ο κολοσσός έχει κατηγορηθεί, ουκ ολίγες φορές, για την τάση του να προσπαθεί, με άγαρμπο τρόπο να εκμεταλλευτεί δημοφιλείς "γωνιές" στην τεράστια αγορά των βιντεοπαιχνιδιών. Το Army of Two, αν και δεν φαινόταν να είχε τέτοιες προθέσεις, τελικά κατέληξε να αντιπροσωπεύει το "άσχημο" πρόσωπο της εταιρίας. Το τρίτο μέρος της σειράς, ονόματι "The Devil's Cartel" είναι εδώ και προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή μας με μία συνταγή που κατά τ' άλλα θεωρείται επιτυχημένη.
Η σειρά Army of Two, όπως το λέει και ο τίτλος, βασίζεται εξ ολοκλήρου στο συνεργατικό παιχνίδι και δύναται να χαρίσει ορισμένες ευχάριστες στιγμές μεταξύ δυο φίλων. Το πρώτο παιχνίδι ήταν μία αξιοπρεπής εμπειρία, το δεύτερο -The 40rth Day- λιγότερο αξιοπρεπής και το τρίτο -The Devil's Cartel- όπως όλα δείχνουν... χάνεται στη μετάφραση. Βρισκόμαστε στο Μεξικό, όπου τα καρτέλ των ναρκωτικών "δίνουν και παίρνουν". Οι νέοι χαρακτήρες, Alpha και Bravo, στέλνονται από την Trans World Operations (T.W.O.) για να βάλουν ένα τέλος (;) στην κόλαση που βιώνει η περιοχή. Στη θανάσιμη αποστολή τους, οι δύο άντρες πρέπει να συνεργαστούν και να πολεμήσουν ενάντια στις στρατιές των διαφόρων συμμοριών και να τη "βγάλουν καθαρή" από τη σαπισμένη πραγματικότητα των καρτέλ. Το σενάριο, αν και προσπαθεί να δείξει ένα ευαίσθητο πρόσωπο -κυρίως προς το τέλος-, κινείται στα πλαίσια του "χιλιοειπωμένου" και φυσικά βρίσκεται εκεί περισσότερο για διακοσμητικούς λόγους.
Το The Devil's Cartel είναι ένα third-person shooter με μηχανισμούς που οι περισσότεροι gamers είναι εξοικειωμένοι. Αφενός το gunplay και η αίσθηση των όπλων βρίσκονται σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα, αφετέρου δεν υπάρχει τίποτα νέο ή κάτι που να ξεχωρίζει. Το cover system από την πλευρά του δουλεύει επιτυχώς και δε δημιουργεί -σχεδόν- πουθενά αξιοσημείωτα προβλήματα, ενώ οι παίκτες θα πρέπει αυτή τη φορά να έχουν στο νου τους τα destructible περιβάλλοντα που διατίθενται προς κάλυψη. Επιπροσθέτως, το Overkill -το οποίο εκπροσωπείται από μία μπάρα στο hud- όταν φορτώσει πλήρως μετά από μία σειρά επιτυχημένων στόχων, δίνει τη δυνατότητα στον παίκτη να μετατραπεί σε φονική μηχανή, άτρωτη και υπερ-αποτελεσματική, για λίγα δευτερόλεπτα.

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

League of Legends: Zac Guide

Μετά τη παντοδύναμη ομάδα Quinn και Valor, ο νέος champion που μας ετοίμασε η Riot Games είναι ένα...ευγενικό τέρας. Το όνομά του είναι Zac και ως μεγαλόσωμος, πράσινος και γλοιώδης, δεν είναι λίγες οι φορές που έχει χαρακτηριστεί ως..."βιομηχανική χλαπάτσα" ή "γιγάντιο χελωνονιντζάκι"! Αποτέλεσε αντικείμενο κριτικής για τη μορφή του και τη στροφή της Riot προς τους υπερήρωες. Όλα αυτά όμως δεν μετράνε αφού ο Zac μετά από λίγο θα κερδίσει την συμπάθεια και τον σεβασμό όλων μόλις δουν ότι είναι τόσο ευέλικτος και μπορεί να πάρει σχεδόν οποιοδήποτε ρόλο. Ο Zac είναι ένα Ability Power Tank που μπορεί να φανεί αρκετά χρήσιμος στην ομάδα του. Οι επιθέσεις του, συμπεριλαμβανομένων των auto-attacks, είναι όλες melee εκτός από την πρώτη η οποία έχει μικρό range και την τρίτη που έχει τεράστιο range. Οι ρόλοι που του ταιριάζουν γάντι είναι στο Top Lane ως AP Tank και στην jungle ως damage dealer. Δεν διαθέτει mana παρά μόνο τα skills του με το όποιο cooldown. 
Πως δημιουργήθηκε αυτό το...πράγμα; 
Ένα ζευγάρι επιστημόνων από την πόλη Zaun, κατάφερε μια ημέρα να φτιάξει μια ουσία που ήταν ανθεκτική, με σκοπό να δημιουργήσει τον υπέρτατο στρατιώτη. Καθώς περνούσε ο καιρός, η ουσία αυτή άρχισε να αποκτά περισσότερες δυνάμεις και να μπορεί να αλλάξει τη δομή της κινητικής ενέργειας. Μια μέρα λοιπόν, από σταγόνα έγινε μικρή μάζα η οποία αντιλαμβανόταν τι γινόταν γύρω της και αντιδρούσε ανάλογα. Η μάζα αυτή εξελίχθηκε και άρχισε να συμπεριφέρεται σαν μικρό παιδάκι. Βλέποντας την αθωότητα του δημιουργήματός τους, οι επιστήμονες αποφάσισαν να πάρουν την μικρή πράσινη μάζα από το εργαστήριο, να φύγουν μακριά και να τη μεγαλώσουν σαν παιδί τους με το όνομα Zac. Η παιδική του ηλικία ήταν αρκετά χαρούμενη και μεγαλώνοντας ο Zac έμαθε ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιεί την μεγάλη του δύναμη και την ευκινησία για κακό σκοπό. Μετά από αρκετά χρόνια, μια ομάδα από το εργαστήριο της Zaun αποφάσισε να βρει το δημιούργημα αυτό και να το πάρει για να φτιάξει ένν στρατιώτη. Για να το καταφέρει αυτό, βρίσκει τους γονείς του Zac και τους απαγάγει. Τότε για πρώτη φορά ο Zac χρησιμοποιεί τις δυνάμεις του για να σώσει τους γονείς του και να διώξει τους κακοποιούς. Από τότε ο Zac αποφάσισε να πολεμάει μόνο στο όνομα του καλού και να προστατεύει τους αδύναμους.

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Ridge Racer: Driftopia με γκάζια...

Ολοένα και περισσότερα games αλλάζουν προς το free-to-play μοντέλο, καθότι λόγω κρίσης οι gamers στρέφονται προς δωρεάν λύσεις δίνοντας χρήματα σε μικροπληρωμές μόνο αφού...εθιστούν. Στην ειδική αυτή κατηγορία μπαίνει και η Namco η οποία ετοιμάζει την free-to-play έκδοση του Ridge Racer που μετράει περί τα 20 χρόνια στην αγορά. Θα ονομάζεται Ridge Racer: Driftopia και αναπτύσσεται απ' την Bugbear Entertainment, η οποία είχε δημιουργήσει το Ridge Racer Unbounded, το οποίο κυκλοφόρησε πέρυσι για PC, PS3 και Xbox 360. 
To παραπάνω τρέιλερ είναι σύντομο και σας δείχνει μια γεύση από τα γραφικά του παιχνιδιού, τα οποία είναι καλοστεκούμενα για τα δεδομένα ενός free-to-play game. Τα οχήματα και τα περιβάλλοντα θα καταστρέφονται και θα υπάρχει έντονο το στοιχείο του drifting. Όσο για τις μικροπληρωμές, θα υπάρχει cash shop όπου θα μπορείτε να αγοράσετε πακέτα οχημάτων, repair kits και διάφορα ακόμη upgrades, όπως φωτάκια Neon. Το Ridge Racer: Driftopia θα κυκλοφορήσει φέτος για PC και PS3, συνεπώς θα προσθέσει άλλο ένα free-to-play τίτλο στο οπλοστάσιο της Sony.

Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Monster Hunter 3 Ultimate

H Capcom ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το Monster Hunter 3 Ultimate θα κυκλοφορήσει σε retail και ψηφιακή μορφή στα μέσα Μαρτίου τόσο στο 3DS, όσο και στο Wii U. Η σειρά Monster Hunter αποτελεί μια από τις πιο εμπορικά επιτυχημένες στον χώρο των Action RPG. Μάλιστα από τον Δεκέμβριο του 2011 όταν και κυκλοφόρησε το Monster Hunter 3 Ultimate για το 3DS στην Ιαπωνία μέχρι και σήμερα έχουν πουληθεί περισσότερα από 1.7 εκατομμύρια αντίτυπα. Η επερχόμενη κυκλοφορία της Capcom αποτελεί τη νέα βελτιωμένη έκδοση του Monster Hunter Tri που είχε διατεθεί τον Απρίλιο του 2010 αποκλειστικά στο Wii. Οι κάτοχοι Wii U και 3DS μπορούν να πάρουν μια πρώτη γεύση από το Monster Hunter 3 Ultimate στις 21 Φεβρουαρίου, όταν και θα κυκλοφορήσει το demo. Να αναφέρουμε ότι το δημοφιλές Action RPG θα υποστηρίζει cross-play μεταξύ των δύο εκδόσεων. Επιπλέον, στο Wii U θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μικρόφωνο του GamePad για να συνομιλήσετε με άλλους παίχτες, ενώ μέσω ενός update θα είναι δυνατή και η σύνδεση ενός οποιουδήποτε USB-πληκτρολογίου στην κονσόλα σας, ώστε να στέλνετε με άνεση και γραπτά μηνύματα.
 Φαίνεται πως το Fire Emblem: Awakening δεν θα είναι το μόνο παιχνίδι που θα κυκλοφορήσει με το δικό του ξεχωριστό bundle στην Ευρώπη. Η Nintendo ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα κυκλοφορήσουν δύο limited εκδόσεις για το Wii U και το 3DS αντίστοιχα, οι οποίες θα περιέχουν το επερχόμενο Monster Hunter 3 Ultimate της Capcom. Αμφότερες οι δύο εκδόσεις θα φτάσουν στα ράφια των καταστημάτων στις 22 Μαρτίου.

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Lost Planet 3 το καλοκαίρι...

Μετά από λάθος του επίσημου καναλιού του PlayStation, το πρώτο τρέιλερ του Lost Planet 3 διέρρευσε στο YouTube, κάνοντας έτσι γνωστή την ύπαρξή του πριν ανακοινωθεί επίσημα από την Capcom. Το CGI τρέιλερ, πέρα από χιονισμένες περιοχές, γιγαντιαία τέρατα και mechs που τα πολεμούν (γνωστά πράγματα για τη σειρά), δίνει και κάποιες πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι. Η κυκλοφορία του θα έρθει κάπου στις αρχές του 2013, για τα PlayStation 3 και Xbox 360 αντίστοιχα, ενώ η εταιρία ανάπτυξης που το έχει αναλάβει να είναι η Spark Unlimited. Η επιλογή του developer φαίνεται να είναι μέρος της τακτικής που χρησιμοποιεί η Capcom τα τελευταία χρόνια, η οποία θέλει δημιουργούς εκτός Ιαπωνίας που να μπορούν να φτιάχνουν games με απήχηση στη δύση. Η Spark Unlimited είναι υπεύθυνη για τα μέτρια Legendary και Turning Point: Fall of Liberty, ενώ φημολογείται επίσης να δουλεύει και στο Star Wars: Battlefront III.

Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

To Silver DualShock 3 στην Ιαπωνία

Αυτό είναι το νέο χειριστήριο του PS3. H Sony ετοιμάζεται να λανσάρει στην αγορά της Ιαπωνίας το νέο ασύρματο “Metallic Gray” (μεταλλικό ασημί) DualShock 3 controller για τo PS3. Το χειριστήριο θα έρθει στην αγορά παράλληλα με την κυκλοφορία του The Last of Us, ωστόσο δεν υπάρχουν αναφορές για το αν θα πωληθεί εκτός Ιαπωνίας Το ασημί DualShock 3 αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 20 Ιουνίου στην τιμή των 5.500 yen (43€).

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

The Elder Scrolls Skyrim: Patch 1.9

Η Bethesda αναβάθμισε σήμερα το The Elder Scrolls V: Skyrim στην έκδοση 1.9. Το update έχει ανέβει ήδη στο Steam για τους PC users επομένως συνδεθείτε για να το δοκιμάσετε. Οι κάτοχοι των εκδόσεων του PlayStation 3 και Xbox 360 θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το τέλος του μήνα. Το level cap (81) έχει αφαιρεθεί, ενώ αν έχετε ένα skill 100αρισμένο τότε μπορείτε με το Book of Waking Dreams, το οποίο κάνει reset το skill στο level 15 και επιστρέφει όλα τα perk points που ξοδέψατε έως τώρα στο ίδιο tree ώστε να τα επενδύσετε αλλού. Ακολούθως, μπορείτε να ξαναφτάσετε το skill στο level 100. Όποτε το κάνετε ο χαρακτήρας σας αποκτάει ένα ακόμη level (δηλαδή συνεχίζετε στο level 82 και πάει λέγοντας) οπότε κερδίζετε ένα perk point κι ένα ability point. Κάθε φορά που το κάνετε αυτό, ένα σύμβολο δράκου εμφανίζεται στο κάτω μέρος του εκάστοτε skill tree. Στα επίπεδα δυσκολίας προστέθηκε πλέον και το Legendary για να "δέσει" το γλυκό. Εδώ σας θέλω!

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Sniper: Ghost Warrior 2

Ένα είναι σίγουρο: Το Sniper: Ghost Warrior 2 κυκλοφορεί υπό τις καλύτερες προυποθέσεις. "Το σίκουελ του sniper παιχνιδιού με τις υψηλότερες πωλήσεις όλων των εποχών". Και πράγματι, μπορεί το πρώτο Sniper: Ghost Warrior να είχε κάποια σοβαρά λάθη -κυρίως λόγω χαμηλού budget-, αλλά μέσα από αυτά αναδυόταν μια γνήσια και απολαυστική "sniper" εμπειρία, η οποία μόνο τις καλύτερες υποσχέσεις μπορούσε να αφήσει για τη συνέχεια. Δυστυχώς, το sequel, χωρίς να είναι ένα πολύ κακό παιχνίδι και παρά τις προσπάθειες των δημιουργών, δεν καταφέρνει να εκπληρώσει το όραμα του πρώτου παιχνιδιού, αφού είναι εμφανές πως κατά την ανάπτυξή του μάλλον κάτι πήγε πολύ στραβά. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τι καταφέρνει η City Interactive με το νέο πόνημά της. It's a snipers' life 
Το Sniper: Ghost Warrior 2 μας βάζει στις μπότες του Cpt. Cole Anderson, μέλος της "ελίτ" ομάδας Ghost Warrior. Το σενάριο δεν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας, καθώς βρισκόμαστε στο κυνήγι τρομοκρατών, οι οποίοι απειλούν τον κόσμο με βιολογικά όπλα -και όχι μόνο. Να σημειώσουμε ότι είμαστε Αμερικανοί και οι εχθροί είναι σταθερά οι κακοί Ρώσοι. Σοκ; Τόσο οι ερμηνείες όσο και η ποιότητα/ απόδοση της ιστορίας δεν ξεπερνούν το μέτριο, ενώ η προσπάθεια της εταιρίας να δώσει μια πινελιά κλιμάκωσης και ίντριγκας στο σενάριο κρίνεται μάλλον αποτυχημένη, καθώς ακόμα και οι δήθεν επικές σεναριακές ανατροπές φαντάζουν στο μυαλό του παίκτη ως φυσική εξέλιξη της ιστορίας. Κατά τη διάρκεια των τριών συνολικά κεφαλαίων, θα μεταφερθούμε στις ζούγκλες των Φιλιππινών, το "άχαρο" βομβαρδισμένο Σαράγεβο και, τέλος, στις ορεινές περιοχές του Θιβέτ. Το level design, αν και δίνει "πάτημα" για όμορφα περιβάλλοντα, παρουσιάζει έλλειψη ποικιλίας και δεν αποτελεί κάτι το ιδιαίτερο, εκτός απο κάποιες ελάχιστες δημιουργικές αναλαμπές της City Interactive, η οποία, εν τέλει, δεν φαίνεται να εκμεταλλεύτηκε σωστά τα settings που επέλεξε. Και πώς να απολαύσουν οι παίκτες τα περιβάλλοντα αυτά, όταν η ελευθερία -και το όποιο νόημα- εξερεύνησης είναι ανύπαρκτη, και κάποιες αποστολές μπορεί να διαρκούν 10 μόλις λεπτά, σε μια διάρκεια που συνολικά κυμαίνεται γύρω στις 6 ώρες; 
My rifle is my best friend 
Όπως είναι φανερό από την ονομασία του παιχνιδιού, η θεματολογία και το gameplay περιορίζονται αποκλειστικά στη "δουλειά" του ελεύθερου σκοπευτή και, δυστυχώς, εδώ ακριβώς είναι που αποτυγχάνει. Στο πυρήνα του gameplay βρίσκεται το stealth, και η επιτυχία του βασίζεται σε τρεις βασικούς παράγοντες, οι οποίοι καθορίζουν ολοκληρωτικά το αν η σφαίρα θα βρει τον ανυποψίαστο Ρώσο ή τον ανυποψίαστο... θάμνο πίσω του. Πρώτον, τα bullet physics σημαίνουν πως η σφαίρα με την απόσταση χάνει ύψος, άρα πρέπει να στοχεύουμε λίγο πιο ψηλά ανάλογα την απόσταση. Ακόμη, πρέπει να παίρνουμε υπόψη την κατεύθυνση και τη δύναμη του αέρα, η οποία επηρεάζει αισθητά την τροχιά της σφαίρας. Τέλος, πρέπει να προσέχουμε τους παλμούς του πρωταγωνιστή. Πρέπει να αποφεύγονται κατά το δυνατόν κινήσεις που κουράζουν τον Cole, όπως τρέξιμο, άλματα, αλλά και αποτυχημένες βολές που απειλούν να ξεσκεπάσουν την κάλυψή του, αφού τον αγχώνουν και ανεβάζουν τους χτύπους της καρδιάς, προκαλώντας αστάθεια του όπλου.

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Sly Cooper: Thieves in Time

Τα τότε παιδιά που είχαν αγαπήσει την σειρά Sly Cooper τώρα είναι μερικά χρόνια… μεγαλύτερα, αλλά οι αναμνήσεις και μόνο είναι αρκετές για να το ξανατιμήσουν. Μέσα από το preview του GameWorld πήρατε μια πρώτη ιδέα για το που κατευθύνεται το σενάριο και ποια θα είναι η τελική του μορφή. Ενθουσιαστήκαμε πραγματικά απ' το γεγονός ότι μετά το God of War: Ascension η Sony μας έφερε ξανά την ελληνική μεταγ
λώττιση με ένα εκλεκτό επιτελείο ηθοποιών! Το preview code που λάβαμε περιείχε μόνο το ένα πέμπτο ολόκληρου του παιχνιδιού και ήταν σε πρώιμη μορφή. "Λιώσαμε" κυριολεκτικά στο Sly Cooper: Thieves in Time, το τερματίσαμε και σας παρουσιάζουμε αναλυτικά περί τίνος πρόκειται. 
Το κυνήγι του βιβλίου 
Η ιστορία του Sly Cooper: Thieves in Time έχει να κάνει με την κλοπή του μυστικού βιβλίου της οικογένειας Cooper, το Thievius Raccoonus, και την εξαφάνιση των σελιδών. Ο πιο έξυπνος της παρέας, ο Bentley, καταλαβαίνει ότι οι σελίδες εξαφανίζονται επειδή κάποιος άλλος προσπαθεί να ξαναγράψει την ιστορία με τον δικό του τρόπο. Αμέσως η παρέα ολοκληρώνει την κατασκευή της χρονομηχανής και ο Bentley, o Sly και o Murray ξεκινάνε το ταξίδι στο παρελθόν. Ταξιδεύοντας σε διάφορα μέρη, συναντάνε τους προγόνους του Sly οι οποίοι συνήθως έχουν μπλέξει πολύ άσχημα. Η παρέα φαίνεται να βρίσκεται εκεί την κατάλληλη στιγμή για να δώσει το δικό της χεράκι βοήθειας. Αυτή τη φορά, εκτός από τους καθιερωμένους κακούς, εχθρός γίνεται και η πρώην σύντροφος του Sly, Carmelita Fox η οποία τους κυνηγάει με σκοπό να πιάσει τον Sly και να τον βάλει στην φυλακή. Οι λόγοι είναι δύο: πρώτον ο Sly της είπε ψέματα ότι είχε αμνησία και μετά την… παράτησε και δεύτερον η Carmelita είναι αστυνομικίνα και η δουλειά της είναι να πιάνει τους κλέφτες. 
 It’s Greek again! 
Την πρώτη φορά που θα βάλετε το δισκάκι στο PS3 σας θα διαπιστώσετε ότι ανάμεσα στις διαθέσιμες γλώσσες των μενού συγκαταλέγονται και τα ελληνικά. Αυτό ήταν κάτι αναμενόμενο, καθώς το τρέιλερ του παιχνιδιού είχε ελληνικό voice acting και ακριβώς όπως και με το God of War: Ascension, έτσι και εδώ το μενού είναι επίσης στα ελληνικά. Η μετάφραση είναι ακριβής χωρίς αξιοσημείωτα λάθη. Υπάρχει ωστόσο μια περίπτωση να φανούν μερικές λέξεις περίεργες σε όσους έχουν συνηθίσει να τις βλέπουν τόσο καιρό στα αγγλικά. Μετά την επιλογή γλώσσας, θα έχετε να επιλέξετε για το αν θέλετε να δείτε όλη την ιστορία ή να την παρακάμψετε. Φαίνεται από την αρχή ότι στο Sly Coper: Thieves in Time θα έχετε ελευθερία στις επιλογές, κάτι που είναι θετικό για ένα video game με linear σενάριο.

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Τα καλύτερα της εβδομάδας για download

Demo του Injustice: Gods among us και April Top Gear Pack για το Forza Horizon.

H πρώτη εβδομάδα του Απριλίου που κάλλιστα μπορεί να χαρακτηριστεί "φτωχή" όσον αφορά τις νέες κυκλοφορίες και τα καινούργια downloads φτάνει στο τέλος της. Στην πρώτη περίπτωση συναντάμε το Defiance, ένα MMO Third-Person Shooter για PC, PS3 και Xbox 360, καθώς και το Ninja Gaiden 3: Razor's Edge που μεταπήδησε στα PS3 και Xbox 360 ύστερα από ένα σύντομο πέρασμα στο Wii U. Στον τομέα των downloads δεσπόζει το demo του Injustice: Gods Among Us, ένα Fighting που τουλάχιστον στα χαρτιά δείχνει αρκετά δυνατό, καθώς έχει αναπτυχθεί από την NetherRealm Studios, την δημιουργό του εξαιρετικού Mortal Kombat.Στα νέα DLC συναντάμε το April Top Gear Pack για το περυσινό spin-off Forza Horizon. To εν λόγω pack προσθέτει έξι καινούργια αμάξια στο γκαράζ σας και συγκεκριμένα τα 2012 Aston Martin Vanquish, 2011 Alpha Romeo TZ3 Stradale Zagato, 2012 Bowler EXR S, 1998 Mercedes CLK GTR, 2011 Ford Transit SuperSportVan και 2002 BMW M3 GTR. To April Top Gear Pack κοστίζει 400 Microsoft Points και είναι δωρεάν για τους κατόχους του Season Pass.
Δείτε αναλυτικά όλα τα νέα downloads της εβδομάδας:
PC Demos
Schein v 0.
3.2 Demo
PS3 Demos
Injustice: Gods Among Us
PS3 DLC
Atelier Ayesha: The Alchemist of Dusk – Cow Paradise
BioShock Infinite – Early Bird Pack
Borderlands 2 - Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack
Capcom Arcade Cabinet – 4 νέα packs
Dynasty Warriors 7 Empires – 5 νέα packs
Fist of the North Star: Ken's Rage II – 3 νέα packs
Guardians of Middle-Earth – Frodo
Hyperdimension Neptunia Victory - The Pedigree of Justice
Just Dance 4 – 3 νέα packs
Mass Effect 3 – Genesis 2
Naruto Ultimate Ninja Storm 3 – Akatsuki Hats Pack
Ninja Gaiden 3: Razor's Edge – 2 νέα packs
Rocksmith - The Allman Brothers Band (Artist Pack)
SingStar – 8 νέα packs
Tomb Raider – 14 νέα packs
PS Vita DLC
LittleBigPlanet PS Vita - Marvel Arcade Pack
Xbox 360 Demos
Injustice: Gods Among Us
Xbox 360 DLC
Borderlands 2 - Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack
Capcom Arcade Cabinet – 4 νέα packs
Defiance – 2 νέα packs
Forza Horizon – 7 νέα packs
Fist of the North Star: Ken's Rage II – 4 νέα packs
Just Dance 4 – 3 νέα packs
Mass Effect 3 – Genesis 2
Naruto Ultimate Ninja Storm 3 – Akatsuki Hats Pack
Ninja Gaiden 3: Razor's Edge – Online Pass
Rocksmith - 4 νέα packs
Xbox Live Arcade
BattleBlock Theatre
Double Dragon II
Wii U eShop
Toki Tori 2
3DS eShop
Witch & Hero
Alien Chaos 3D
3DS eShop Download Update
Nintendo Letter Box
3DS Virtual Console
Mega Man 3

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

H Disney εξαγόρασε την Lucasfilm

Έναντι 4.05 δισεκατομμυρίων δολαρίων η γνωστή σε όλους μας Disney απέκτησε την Lucasfilm Limited υπό την σκεπή της οποίας βρίσκονται οι Industrial Light &Magic, Skywalker Sound και φυσικά η LucasArts. Έτσι λοιπόν τα δικαιώματα για όλα τα γνωστά δημιουργήματα του George Lucas, όπως τα Star Wars και Indiana Jones, περνούν στα χέρια του «μπαμπά του Μίκυ Μάους». Πέραν όμως της απόκτησης του κολοσσού, η Disney ανακοίνωσε
και την ύπαρξη του Star Wars 7 το οποίο σκοπεύει να έχει έτοιμο το 2015. 
Ο έτερος διευθυντής της Lucasfilm, Kathleen Kennedy, θα γίνει ο πρόεδρος της εταιρίας υπό την Disney καθώς και παραγωγός της νέας ταινίας Star Wars, με τον George Lucas ως δημιουργικό σύμβουλο. Ένα σμπάρο δυο τρυγόνια λοιπόν για την Disney, αφού και θα αποκομίζει τα τεράστια κέρδη από τις ήδη υπάρχουσες δημιουργίες της LucasArts, αλλά και της ανοίγεται ένα τεράστιο σύμπαν το οποίο θα μπορεί ενδεχομένως να προστεθεί στο επόμενο Kingdom Hearts. Βέβαια το αν μας περιμένει ο R2-D2 στο Kingdom Hearts ή ο Θείος Σκρούτζ στο Star Wars, αυτό πια...μένει να το δούμε! Όταν ανακοινώθηκε η αγορά της LucasArts από τον αμερικανικό κολοσσό Disney οι απανταχού gamesrs περίμεναν να δουν νέες δημιουργιες με πρωταγωνιστές τον Indiana Jones και τους ήρωες απο το σύμπαν του Star Wars. Όπως αποκάλυψε όμως το Game Informer η Disney αποφάσισε να κλείσει την LucasArts και τα δικαιώματα της σειράς Star Wars θα πουληθούν κατά πάσα πιθανότητα σε τρίτους publishers. H επίσημη ανακοίνωση της Disney επί του θέματος είναι η εξής: "Ύστερα από την αξιολόγηση της θέσης μας στην αγορά των video games αποφασίσαμε η LucasArts να ακολουθήσει ένα licensing μοντέλο. Αναγκαστικά προβήκαμε σε απολύσεις προσωπικού." Δυστυχώς λοιπόν το Star Wars 1313 που είχε παρουσιαστεί στην περασμένη E3 και αναμένονταν να κυκλοφορήσει στις next gen κονσόλες θα ακυρωθεί, όπως και όλα τα υπόλοιπα projects πάνω στα οποία εργάζονταν η Lucas Arts.

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

SimCity: Το πρώτο DLC

Πολύ μικρό ως επέκταση αλλά σίγουρα ευχάριστο. Μετά την προβληματική κυκλοφορία του SimCity, έγινε σήμερα διαθέσιμο το πρώτο DLC. Πρόκειτα
ι για τον σταθμό επαναφόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων "Nissan LEAF Charging Station". Είναι ένα δωρεάν αντικείμενο μέσα στο παιχνίδι, το οποίο ακούγεται πραγματικά ιδανικό, καθώς δεν παράγει καθόλου ρύπους και σκουπίδια και προσφέρει ένα κύμα χαράς σε όλες τις κοντινές σας επιχειρήσεις. Βέβαια απ' την άλλη, μας δείχνει ότι η Electronic Arts θέλησε να βγάλει κάποια χρήματα μέσω χορηγίας απ' τη γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία της Nissan.
Κάπως έτσι έβγαζαν χαρτζηλίκι οι developers τις δεκαετίες του '80 και του '90 όταν η πειρατεία "θέριζε". Για τη λειτουργία του το Nissan LEAF Charging Station δε χρειάζεται ενέργεια, νερό και δε χρησιμοποιεί εργάτες από την πόλη σας. Όταν θα χτίσετε ένα, απλά κάνετε ένα ζουμ πάνω του και θα παρατηρήσετε ένα μεγάλο ποσοστό των Sims σας απ’ όλες τις κοινωνικές τάξεις να σταματά και να φορτίζει τα αυτοκίνητα του. Όταν θα φεύγουν, θα είναι χαρούμενοι. Πρόκειται λοιπόν για μια πολύ απλή ιδέα και πολύ λειτουργική. Ελπίζουμε η EA να μας συνηθίσει σε τέτοια μικρά δωράκια για να μπορέσει να καλύψει τα μεγάλα λάθη πού έγιναν κατά την κυκλοφορία του SimCity. Δείτε τις αναλυτικές οδηγίες για το πως θα κατεβάσετε το DLC http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9416786.page?ClickID=cl7ipwkvwlksa7aexkq7epqq7xffvlpllnka

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ GAMES ΤΟΥ ΜΗΝΑ


Μάλλον θα θυμόμαστε για καιρό το φετινό Μάρτιο αφού κυριολεκτικά μας κατέκλυσε από μια πληθώρα νέων
κυκλοφοριών, καθώς και από αρκετά exclusives για όλα τα formats. Σε τι να πρωτοαναφερθούμε. Στο reboot της αγαπημένης μας Lara, Tomb Raider; Στο...αιματοβαμμένο prequel της ιστορίας του Kratos, God of War: Ascension; Στο εκπληκτικό BioShock Infinite, στο νέο Gears of War: Judgment ή στο άκρως διασκεδαστικό Army of Two: The Devil's Cartel; Αυτά και ακόμη περισσότερα μας έφεραν την πιο «καυτή» άνοιξη που θα μπορούσαμε να έχουμε!
Ο συναγωνισμός για την ανάδειξη του καλύτερου video game ήταν όπως αντιλαμβάνεστε τεράστιος, αλλά το ζήτημα ανέλαβε να επιλύσει δημοκρατικά η ψηφοφορία στο σχετικό topic του forum . Στο νήμα κυριολεκτικά τη «κούρσα» κέρδισε η… ανανεωμένη δεσποινίδα Lara Croft, η οποία «πέταξε» ακόμα πιο ψηλά και από την ουράνια πόλη Columbia του BioShock Infinite και τον Kratos!
Παιχνίδι του μήνα
Tomb Raider
Crystal Dynamics, Square Enix
Format: PC, PS3, Xbox 360 (5/3/2013)
Η νεαρή Lara Croft αν και μικρότερη σε ηλικία, πιο άπειρη και σίγουρα λιγότερο...πληθωρική, αποδείχθηκε εξίσου σκληροτράχηλη και γοητευτική. Το prequel -ή reboot αν θέλετε- της σειράς από την Crystal Dynamics, αποτέλεσε μια στροφή 180 μοιρών με λιγότερα adventure στοιχεία και γρίφους και πολύ περισσότερο… ξύλο και δράση, όπως προστάζουν οι επιταγές ενός σύγχρονου Action τίτλου.
Διαθέτοντας ένα περιπετειώδες και συγκινητικό σενάριο, καθηλωτικά cutscenes, εκπληκτικές ερμηνίες, «κινηματογραφικό» στήσιμο και φυσικά άφθονες μάχες και καταιγιστικό gameplay, το Tomb Taider κατάφερε να κερδίσει ένα μεγάλο κομμάτι του κόσμου. Κάποιοι μπορεί να κατηγορήσουν τους Ιάπωνες ότι έκαναν τη σειρά να «χάσει την ταυτότητά της» με τα Action Shooter στοιχεία και την προσθήκη ενός μέτριου multiplayer, αλλά το αποτέλεσμα -ειδικά όσο περνάει και ο καιρός- κρίνεται απόλυτα επιτυχημένο. Μιλάμε για τη Lara Croft άλλωστε, μη το ξεχνάμε αυτό!
Χειρότερο Παιχνίδι
The Walking Dead: Survival Instinct
Terminal Reality, Activision
Format: PC, PS3, Xbox 360, Wii U (22/3/2013)
Είσαι ένα FPS με ζόμπι, βασισμένο σε μια από τις πιο επιτυχημένες -καλλιτεχνικά και εμπορικά- σειρές της αμερικάνικης τηλεόρασης (The Walking Dead) και με πρωταγωνιστή το πιο «ζόρικο» χαρακτήρα της σειράς (τον Daryl). Έχεις το όνομα, έχεις το hype, έχεις ακόμα και το timing και παρόλα αυτά καταφέρνεις να είσαι μια από τις μεγαλύτερες «πατάτες» της χρονιάς. Αν μη τι άλλο σου αξίζουν συγχαρητήρια, αγαπητό The Walking Dead: Survival Instinct!
Εντάξει, ομολογουμένως είχε κάποιες καλές ιδέες η Terminal Reality, αλλά κάτι το μονότονο gameplay, κάτι o «δυσκίνητος» χειρισμός, τα μέτρια γραφικά, η επαναλαμβανόμενη δράση και οι εκνευριστικές μάχες «βυθίζουν» το τελικό αποτέλεσμα σε επίπεδα χαμηλότερα της μετριότητας. Ένα video game καταδικασμένο να περιφέρεται στα αζήτητα σαν πραγματικό ζόμπι. Αν θέλουμε να σκοτώσουμε zombies τότε καλύτερα ας περιμένουμε απλά την δεύτερη σεζόν του The Walking Dead της Telltale Games ή το Dead Island: Riptide.

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

League of Legends: Karma Guide 2013

Μια αρκετά θετική αλλαγή σε μια παρεξηγημένη ηρωίδα. Η Karma αποτελούσε μέχρι τώρα άλλη μία ranged support champion στο συνεχώς αυξανόμενο ρόστερ του League of Legends. Λόγω του αδύναμου build και των μη λειτουργικών skill της, πολλοί την κακοχαρακτήριζαν και συνήθως ήταν προκατειλημμένοι ενάντια στους παίχτες που αποφάσιζαν να την διαλέξουν για τον αγώνα. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε τους Karma haters αφού λίγοι είναι αυτοί που έχουν ασχοληθεί αρκετά μαζί της και μπορούν να την χειριστούν κατάλληλα. Βλέποντας αυτά, η Riot αποφάσισε ότι χρειάζεται να προχωρίσει σε ορισμένες αλλαγές, διότι είναι άδικο να υπάρχουν “underplayed champions”. Έτσι σκέφτηκε ότι η Karma χρειάζεται ένα ολοκληρωτικό remake στα skills και μια νέα εμφάνιση έτσι ώστε να επανέλθει στην ομάδα με τα top picks, δηλαδή αυτούς τους champions που επιλέγονται περισσότερο από τους παίχτες. Το remake αυτό ενεργοποιήθηκε στο προχθεσινό patch της Riot, στο οποίο παρουσιάστηκε και ο νέος Champion, Zac (θα τον αναλύσουμε στο επόμενο άρθρο στήλης). Δείτε λοιπόν το σημερινό μας guide ώστε να αποφασίσετε αν θα παίξετε κι εσείς με την Karma και να...ξαφνιάσετε άπαντες με το score σας. 
 Η επαναστάτρια 
Η Karmax ζούσε μια ειρηνική ζωή στο χωριό της στην Ιωνία και μάθαινε μυστικές πολεμικές τέχνες με σκοπό να τις χρησιμοποιήσει πάντα για καλό σκοπό. Χαρακτηριστικό του χωριού της ήταν η ήρεμη ζωή και ο αναίμακτος τρόπος λύσης των προβλημάτων, κάτι το οποίο επέβαλλαν οι γέροντες σοφοί πιστεύοντας ότι έτσι δεν θα έχουν ποτέ εχθρούς. Μία ημέρα όμως στρατιές κατακτητών κατέφθασαν στο χωριό και σκότωσαν τους γηραιότερους. Στη συνέχεια, αποφάσισαν να σκοτώσουν όλους τους κατοίκους του χωριού οι οποίοι δέχτηκαν την μοίρα τους χωρίς να αντισταθούν. Τότε η Karma, επαναστάτησε και χρησιμοποίησε της μαγικές τις δυνάμεις για να προστατέψει το χωριό της. Από τότε την αναγνώρισαν ως μεγάλη και ικανή στρατηγική..
.

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Crysis 3 video review

Maximum video review. Το Crysis 3 κατάφερε να μας εκπλήξει με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του και να αυξήσει την αδρεναλίνη χάρις στο νέο gameplay του. Η Crytek τελειοποίησε το ήδη υπάρχον προϊόν της χωρίς ωστόσο να περάσει σε μεγάλες καινοτομίες. Δείτε το video review το οποίο είναι ίσως το μεγαλύτερο μέχρι σήμερα, διάρκειας 9 λεπτών: